بازدید 4114

ششمی بهترین رتبه ۲وزنه‌بردار ۱۰۲کیلوی ایران در یکضرب جهانی

رضا دهدار در حرکت اول یکضرب با انتخاب وزنه ۱۶۷ کیلوگرمی شروع کرد که موفق به مهار آن شد، وی در حرکت دوم نیز وزنه ۱۷۲ کیلوگرمی را بالای سر برد. دهدار در سومین حرکت نیز موفق به مهار ۱۷۵ کیلوگرمی شد و کار خود را در حرکت یکضرب با عنوان ششمی به پایان برد.
کد خبر: ۹۲۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰ 25 September 2019

وزنه برداران دسته ۱۰۲ کیلوگرم با رتبه‌های ششمی و هفتمی به کار خود در حرکت یک‌ضرب گروه A. مسابقات جهانی پایان دادند.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان که در تایلند در حال برگزاری است، عصر امروز مسابقات دسته ۱۰۲ کیلوگرم مردان در گروه A برگزار شد که رضا بیرالوند و رضا دهدار نمایندگان ایران در این دسته با ۱۰ وزنه بردار از کشور‌های گرجستان، ارمنستان، بلاروس (۲ وزنه بردار)، اوکراین (۲ وزنه بردار)، کره جنوبی (۲ وزنه بردار) روسیه و ازبکستان به رقابت پرداختند.

Related image

حرکت یکضرب:

رضا دهدار کار خود را در این دسته و در حرکت اول یکضرب با انتخاب وزنه ۱۶۷ کیلوگرمی شروع کرد که موفق به مهار آن شد، وی در حرکت دوم نیز وزنه ۱۷۲ کیلوگرمی را بالای سر برد. دهدار در سومین حرکت نیز موفق به مهار ۱۷۵ کیلوگرمی شد و کار خود را در حرکت یکضرب با عنوان ششمی به پایان برد.

رضا بیرالوند دیگر نماینده کشورمان در این دسته در حرکت اول وزنه ۱۷۰ کیلوگرمی را مهار کرد، اما در حرکت دوم موفق به مهار وزنه ۱۷۵ کیلوگرمی نشد. وی در سومین حرکت نیز در مهار وزنه ۱۷۶ کیلوگرمی ناکام بود تا به عنوانی بهتر از هفتمی در این دسته نرسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی