بازدید 4076

بیانیه تند استقلال علیه پرسپولیس،انصاری فرد و کالدرون

آقایان چند ساعت قبل از شروع دربی به خاطر چند بلیت، فضای پیش از مسابقه را متشنج کردند و عجیب آنکه مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال به خاطر پاسخ به تهدید‌های مدیرعامل حریف احضار شده، اما برای عامل اصلی چنین اتفاقی رخ نداده
کد خبر: ۹۲۵۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵ 25 September 2019

باشگاه استقلال به اظهارات مسئولان و سرمربی تیم پرسپولیس واکنش نشان داد و آن را غیرحرفه‌ای خواند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت باشگاه استقلال، به دنبال رفتار غیرحرفه‌ای مسئولان باشگاه پرسپولیس، قبل و بعد از دربی، باشگاه استقلال اقدام به انتشار اطلاعیه‌ای به شرح زیر کرد: «اظهارات غیرحرفه‌ای و ناشایست درباره اعضای باشگاه استقلال به شغل دوم مدیرعامل، سرمربی و سرپرست باشگاه پرسپولیس تبدیل شده است! آن‌ها باوجود اینکه برنده دربی گذشته بودند، اما انگار به متصدی احضار بازیکنان و مسئولان استقلال به کمیته انضباطی تبدیل شدند! این در شرایطی است که مدیرعامل تیم رقیب به خاطر مصاحبه‌های حاشیه‌ساز، تحریک کننده و تهدید آمیز در روز‌ها و ساعت‌های قبل از دربی به کمیته انضباطی احضار نشده است!

آقایان چند ساعت قبل از شروع دربی به خاطر چند بلیت، فضای پیش از مسابقه را متشنج کردند و عجیب آنکه مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال به خاطر پاسخ به تهدید‌های مدیرعامل حریف احضار شده، اما برای عامل اصلی چنین اتفاقی رخ نداده است! روز گذشته هم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با آدرس‌های گنگ و شائبه‌برانگیز سلامت لیگ برتر را نشانه گرفتند و گفتند که می‌خواهند پرسپولیس قهرمان نشود! امروز هم سرپرست تیم پرسپولیس برخلاف قواعد حرفه‌ای به عنوان مدعی‌العموم اظهاراتی را به قصد اثرگذاری بر آرای کمیته انضباطی مطرح کرده است!

آیا این دست پیش گرفتن‌ها بعد از آن رسم نشد که باشگاه رقیب تصور کرد با شانتاژ‌های مختلف می‌تواند محرومیت‌های سه جلسه‌ای را به یک جلسه تبدیل کند؟! آیا این جنگ‌های روانی و شگرد‌های نخ‌نما شده به برخورد قاطع نیاز ندارد؟»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان