بازدید 7792
۱

کارگران باید در پنج نوبت سبد کالا بگیرند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس بودجه سال ۹۸ کارگران باید در پنج نوبت سبد کالا دریافت کنند که تاکنون این اتفاق نیفتاده است.
کد خبر: ۹۲۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ 19 September 2019

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس بودجه سال ۹۸ کارگران باید در پنج نوبت سبد کالا دریافت کنند که تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

علیرضا محجوب در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای این امر ۱۴ میلیارد تومان منابع در بودجه سالانه پیش‌بینی شده اما دولت نه اقدام به تهیه و توزیع سبد کالا کرده و نه صدور کارت خرید کالا را انجام داده است که ما در این زمینه تذکر لازم را به وزرا و مسئولان دولتی داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: به رغم تذکر چندین باره تاکنون صدور کارت خرید کالا و یا سبد کالا برای کارگران اتفاق نیفتاده و امیدواریم در نیمه دوم سال به سرعت این توزیع این سند حمایتی را شاهد باشیم.

دبیر کل خانه کارگر گفت: در این زمینه در حال تهیه سوال از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستیم که باید هر چه سریعتر صدور کارت خرید کالا را برای کارگران انجام دهند تا بخشی از دغدغه جامعه کارگری برطرف شود

محجوب ادامه داد: دولت باید سعی و اهتمام خود را بر کنترل قیمت‌ها انجام داده تا سفره کارگران بیش از این کوچک‌تر نشده و حداقل توان تامین کالاها و نیازهای اساسی را داشته باشند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد عملکرد دولت و مسئولان در سال رونق تولید بیان کرد: نسبت به سال‌های گذشته توجه به رونق تولید و وضع اشتغال و افزایش تولید بهتر بوده و امیدواریم در نیمه دوم سال گام‌های خوبی در این حوزه برداشته شود.

محجوب تصریح کرد: ما هر چند در بخش صنعت به دلیل برخی وابستگی‌های سال‌های گذشته در ورود مواد اولیه با تنگناهایی روبرو هستیم اما تمام تلاش دولت و مجلس بر این است تا موانع بر سر راه تولید رفع شود.

نماینده مردم در تهران در مجلس به دو مشکل اساسی رونق تولید اشاره کرد و گفت: واحدهای صنعتی ما امروز در تامین مواد اولیه و سرمایه در گردش دچار مشکل هستند که در این بخش تلاش و برنامه‌ریزی بانک‌ها می‌تواند راهگشا باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مرگ بر کارگر
درود بر ستمگر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر