بازدید 52498
مانیفست تازه یک بازیگر فراگیر می‌شود؟

سلبریتی‌ها در دو راهی مهناز افشار ـ پگاه آهنگرانی!

پگاه آهنگرانی نخستین سلبریتی است که حرف منتقدین موضع‌گیری سلبریتی‌ها در همه موضوعات را تأیید کرده و به عنوان مانیفست خود برای سکوت اعلام کرده است. تأکید او بر اینکه تعداد بالای مخاطب منجر به فضیلت و تخصص نمی‌شود، ظاهراً یک امر بدیهی است اما...
کد خبر: ۹۲۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ 18 September 2019

سلبریتی‌ها باید شبیه مهناز افشار عمل کنند یا مثل پگاه آهنگرانی؟

اگر قرار باشد در میان نسل دهه شصتی سینمای ایران، سیاسی‌ترین چهره‌ها را معرفی کنیم، پگاه آهنگرانی و باران کوثری در صدر این لیست قرار دارند. روزگاری که بسیاری از سینماگران از موضع‌گیری سیاسی پرهیز می‌کردند و هنوز فضا به این شکل نشده بود، آنها با مردی با عبای شکلاتی در یک قاب عکس می‌گرفتند و این وضعیت تا سال هزار و سیصد و نود و دو نیز تداوم داشت اما عدم تحقق اغلب وعده‌های دولت حسن روحانی باعث شد باران کوثری کمتر موضع‌گیری سیاسی داشته باشد و پگاه آهنگرانی نیز اساساً سکوت پیشه کند و رویه‌اش را تغییر دهد.

تعداد بازدید : 4634

صبح روز شنبه 22 اردیبهشت 1397 کافه آپارت‌مان متعلق به پگاه آهنگرانی میزبان عوامل نمایش «دستورالعمل‌های پرواز» بود که او نیز در آن نقش آفرینی می‌کرد. پگاه همان جا در گفت و گویی تصویری، مشروعیت موضع‌گیری سلبریتی‌ها پیرامون هر موضوعی را به چالش کشید اما این گفت و گو در آن مقطع دیده نشد و امروز این گفت و گو در بازنشر برخی رسانه‌های پرمخاطب به عنوان گفت و گوی تازه مورد توجه قرار گرفت و حتی واکنش‌هایی را در پی داشت که به شرایط کنونی این بازیگر مبنی بر ممنوع الخروجی و قطعیت حکم زندان اوست.

کنش و واکنش سلبریتی‌ها در دو راهی مهناز افشار - پگاه آهنگرانی!

آهنگرانی در این گفت و گوی قدیمی تأکید کرده بود: «سال‌هاست که از کسی حمایت نکردم و این بخاطر ترس هم نبوده چون تو با حمایتت می‌توانی یک امتیازهایی هم بگیری. اما مردم اوردوز این شدند که بازیگرها راجع به یک چیز نظر بدهند. ما چه کاره جامعه‌ایم؟ چه برتری نسبت به بقیه آدم‌ها داریم که نسبت به همه چیز نظر بدهیم؟ می‌توانیم درباره تخصص خودمان نظر بدهیم ولی اینکه یک اقتداری احساس کنیم و از یک جایگاهی رهنمود به مردم بدهیم نه تنها کار نمی‌کند برعکسش هم عمل می‌کند. ما جایگاهی که فضای مجازی به یک بازیگر می‌دهد را باور می‌کنیم و طرف می‌گوید من اینقدر میلیون فالوئر دارم، پس حق دارم راجع به همه چیز نظر بدهم.»

کنش و واکنش سلبریتی‌ها در دو راهی مهناز افشار - پگاه آهنگرانی!

مانیفست تازه پگاه آهنگرانی که با توجه به سوابق رفتارهای سیاسی او غیرمنتظره بود، به عنوان یک واکنش تازه حتی از سوی برخی هنرمندان مورد توجه قرار گرفت و مهناز افشار در توییتی نوشت: «پگاه آهنگرانی عزیزم، پیغامت رو همه شنیدن؛ امیدوارم هرچه زودتر حکم ممنوع الخروجی‌ات لغو بشه.»

کنش و واکنش سلبریتی‌ها در دو راهی مهناز افشار - پگاه آهنگرانی!

این توییت مهناز افشار با واکنش منیژه حکمت مادر پگاه آهنگرانی مواجه شد و او در پاسخ به مهناز افشار توییت کرد: «مهناز جان قصد جواب نداشتم ولی پگاه گفت این پیغام‌ رو بهت بدم اول اینکه این مصاحبه برای دو سال و اندی پیش است پس نه به ممنوع الخروجی ربط دارد و نه به خاطر عافیت طلبی است و به غلط این شائبه را جا نیندازید که اگر پگاه عافیت طلب یا به هر طریقی به دنبال رفع ممنوع الخروجی بود، یقینا نامه درخواست برای دادرسی صحیح پرونده نوشین جعفری را امضا نمی کرد که همه مان می‌دانیم چه مخاطراتی دارد... خوب ميدونى كه همه پگاه رو مى شناسند.»

 

مانیفست پگاه آهنگرانی یا مشی مهناز افشار؟

از گذشته هنرمندان به دو دسته کلی تقسیم می‌شدند؛ نخست، هنرمندانی که اساساً هیچ موضع‌گیری سیاسی از هیچ جنسی ندارند و حتی نسبت به رویدادهای اقتصادی و اجتماعی نیز واکنش چندانی بروز نمی‌دانند. دوم، هنرمدانی که واکنش سیاسی پررنگی داشتند. معمولاً هر گروه مسیرشان را تغییر نمی‌دهد اما تغییری که در پگاه آهنگرانی رخ داده و قطعاً بی‌تاثیر از واکنش‌های عمومی نیست، نشانه‌ای از کاهش رفتارهای سیاسی یا آن دسته از واکنش‌های اقتصادی و اجتماعی است که عملاً از آنها برداشت سیاسی می‌شود.

کنش و واکنش سلبریتی‌ها در دو راهی مهناز افشار - پگاه آهنگرانی!

پس از حوادث سال 1388، هنرمندان که عمدتاً در جریان مقابل دولت مستقر بودند، در موقعیت مظلوم قرار گرفتند و پایگاه اجتماعی‌شان تقویت شد. آنها این سرمایه را در جریان انتخابات ریاست جمهوری 1392 به کار گرفتند اما شرایط آن طور که انتظار داشتند پیش نرفت و اغلب وعده‌های دولت حسن روحانی به ویژه در عرصه‌های سیاست داخلی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تحقق نیافت و بعضاً حتی بدتر از دولت احمدی نژاد عمل شد. در مواردی نیز که اتفاقات مطلوبی رخ داد، سیر وقایع منجر به مضمحل شدن این دستاوردها در دولت دوم روحانی شد که به طور خاص می‌توان به شرایط اقتصادی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید

تا پیش از این، هنرمندان واکنش یا عدم واکنش‌شان را به امر سیاسی یا امور اجتماعی و اقتصادی دارای مایه‌های سیاسی متاثر از ملاحظات و خطوط قرمزی که برای آنها در نظر گرفته شده، می‌دانستند اما پگاه آهنگرانی نخستین سلبریتی است که حرف منتقدین موضع‌گیری سلبریتی‌ها در همه موضوعات را تأیید کرده و به عنوان مانیفست خود برای سکوت اعلام کرده است. تاکید او بر اینکه تعداد بالای مخاطب منجر به فضیلت و تخصص نمی‌شود، ظاهراً یک امر بدیهی است اما مخالف آرای بسیاری از سلبریتی‌هاست که همین تعداد دنبال کننده را به منزله برخورداری از مشروعیت عمومی برای هر موضع گیری تلقی کرده و در قبال اینکه آیا تخصصی در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی برای موضع‌گیری دارند، سکوت می‌کنند.سلبریتی‌ها در دو راهی مهناز افشار - پگاه آهنگرانی!

واقعیت آن است که وقتی هنرمند به فعال سیاسی تبدیل شود و به تک تک اتفاقات سیاسی کشور واکنش نشان دهد و بکوشد بر نتیجه تحولات یا رقابت‌های سیاسی تأثیر بگذارد، جریان‌های سیاسی رقیب سعی در خنثی‌سازی‌اش می‌کنند، کما اینکه می‌کوشند سایر برگ‌های برنده رقبای سیاسی را خنثی کنند. در دیگر کشورها نیز ممکن است یک بازیگر یا خواننده حمایت خود را از یک کاندیدای ریاست جمهوری اعلام یا چند نوبت به یک سیاستمدار نقد وارد کند اما هر روز درباره مسائل روز سیاسی کشورش موضع‌گیری نمی‌کند و خود را در جایگاه یک سیاستمدار قرار نمی‌دهد، مگر آنکه تحصیلات و تخصص سیاسی داشته باشد.

این عدم تخصص باعث شد تا گروهی از هنرمندان در چند دوره انتخابات اخیر ایران وارد یارکشی‌هایی شوند که نتیجه‌اش سیل حملات به آنها در فضای مجازی، پس از ناکامی شماری از وعده‌های این دولت بود. نتیجه این حملات و همچنین حملات مهندسی شده جریان رقیب که سلبریتی را به عنوان یک عنصر تهدیدآمیز در رقابت‌های سیاسی می‌پندارد، واکنش تندتر سلبریتی‌ها بود. برخی از آن سوی بام افتادند و گفتند اگر انتخابات تکرار می‌شد رأی نمی‌دادند و برخی نیز پا را فراتر گذاشتند و تأکید کردند چهل سال آب خوش از گلویشان پایین نرفته است!

حالا سلبریتی‌ها این بار مجبور شدند تا به وضع موجود و حتی نظام حمله کنند تا دل دنبال کنندگانشان را در شبکه‌های اجتماعی به دست آورند؛ دنبال کنندگانی که بسیاری‌شان همین مردم کوچه و بازار هستند که پس از گرانی‌ها، از ساده‌ترین روش‌ها برای تخلیه خشم خودشان، توهین به این سلبریتی‌هاست. این فضا ایجاب می‌کند سلبریتی‌ها از چنین مسائلی که به قدر کفایت متخصصین خود را دارد فاصله بگیرند و اساساً وارد فضایی نشوند که امروز مهناز افشار برخلاف پگاه آهنگرانی درگیرش است و بابت عدم شناخت زمین بازی سیاست نیز به دردسر افتاده است.

از آن سو، انتظار می‌رود آن بخش که مشغول ترور شخصیت سلبریتی‌ها برای کم اثر کردن‌شان در رویدادهای سیاسی آتی است، در نظر داشته باشد بی‌اثر شدن این چهره‌ها و یا حذف‌شان منجر به ظهور سلبریتی‌های مطلوب این جریان نمی‌شود. به قول علی حاتمی در کمال الملک: «هنر مزرعه بلال نیست كه هر سال محصولش بهتر شود. از ستاره‌های آسمان هم یكی می‌شود كوكب درخشان، الباقی‌... سوسو می‌زنند.» بنابراین باید کوشید صرفاً جهت‌گیری سلبریتی‌ها را اصلاح کرد و چهره‌ای با نه میلیون دنبال کننده در شبکه‌های اجتماعی را به سمتی نبرد که از مدار خارج شود و این سرمایه که در وقت ضرورت می‌تواند به کمک کشور بیاید، با تصمیم اشتباه او و هدف قرار دادن مضاعفش از سوی چنین جریان‌هایی از بین برود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۳۹
البته بهتر بود می گفتید که این بنده خدا (پگاه آهنگرانی) چندبار بازداشت شده و جدیداً ممنوع الخروج هم شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
اگر به خاطر رابطه ی فامیلی نبود این آهنگرانی باید می رفت آهنگری می کرد خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
خب چه ربطی داره؟!!
شما بگو سخنش درسته یا نه!
به سخن توجه کن نه به گوینده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
شما نمیخواد وسط معرکه نرخ تعیین کنی مهم اینه که بلاخره یه سلبریتی حرف حسابی زده
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
ولی آیا به متخصصان سیاست و منتقدین و دلسوزان حوزه سیاسی و اجتماعی و فرهنگی ، اجازه داده اند تا انتقادات و اعتراضات مدنی و به حق خود را
در چهار چوب همین € قانون اساسی بزنند ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
حسن عباسی هم رفته زندان اون به شکایت دولت!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
ناشناس 13:21
این دوستان شما که در همه مسائل نظر می دهند (امثال حسن عباسی، ,...) این مورد شامل حال آنها هم می شود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
دعوای توئیتری مهناز افشار، منیژه حکمت، پگاه آهنگرانی، با این حال خانم اهنگرانی مثل یک پرنسس هستند
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
شده که شده حقشه ! چرا خیلیهای دیگه که مثل آدم دارن تو این کشور شرافتمندانه زندگی میکنند و برای شهرت و مطرح شدن حرفای گنده تر از دهانشان نمیزنند را بازداشت نمیکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
تجارت کثیف شیر خشک آلوده با جان کودکانمان چه کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
فک نکنم ایشون اخیره ممنوع الخرو شده باشن. تا اونجایی که ذهنم یاری میکنه ایشون 5 تا 6 سال بیشتره که ممنوع الخروجه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
عده ایی فکر کرده اند برای ابد زنده اند و همه چیز رو به بازی گرفته اند در حالی که اگر به مساله مرگ که به هیچ عنوان قابل انکار نیست، اندک توجهی داشته باشند باید طوری رفتار گنند که اگر قیامتی بود پشیمان نشوند احتیاط شرط عقل است و انسان عاقل هرگز همه پل های پشت سرش را خراب نمی کند. جدا اگر قیامتی بود و حساب و عقابی این عده چه پاسخی دارند ؟
خانم افشار سعی کن خودت باش.
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
چه اشکال داره بچه شو در کشور المان بدنیا بیاره و یا با بچه پولدار اصول گرا ازدواج کنه و...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
قاتل جان کودکان با داروها وغذاهای الوده را کنترل کنید بعد بیا تز بدهید برای ملت
فتح مکه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
البته ما فرق مسایل سیاسی با مشکلات اجتماعی را می فهمیم.
جناب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
متاسفانه ما اصل مشکلات کشور و هزار میلیارد دلاری که در دوره احمدی نژاد حیف و میل شد را رها کردیم و به زایمان خانم افشار در آلمان چسبیده ایم !!!؟؟؟
واقعا چه وقت می خواهیم دنبال مقصران اصلی فلاکتهایمان بیفتیم !؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
خانم افشار سعی کن خود واقعی ات را نشان بده.
زبل خان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
هر جا می شود نقش بازی کرد. زندگی جای نقش بازی کردن است، تا وقتی تماشاگر هست.
هنرمندان اکثرا اصلاح طلب
پاسخ ها
ع.ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
نه میدونن هنر چیه و نه اصلاحات رو فهمیدن !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
فساد طلب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
هرچی سلبریتی ها میگن برعکسش رو عمل کنید مشکلات حل میشه
افراد بی سواد که به خاطر بازیگری مشهور شدن والا کسی برای اینها تره هم خرد نمی کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
هر موقع وارد فضای مجازی میشیم اینا میاند جلوی چشممون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
اکثرا برای این شهرت چه رنجها که نکشیذن !! از خودشان بپرسید شاید بگن پشت پرده با تهیه کنندگان و کارگردانها چه مشکلاتی که نداشتند
اگر من بچه ام در غیر از ایران بدنیا می آمد اصلا شوی های ایران وطن من اجرا نمی کردم، این را مطمئن هستم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
جالب اینه بعضی هامیگن اینا حرف دل مردم رو میزنن من میخوام بدونم اونی که شکمش با گوشت استیک گاو وگوسفند کاملا سیر شده از دل اون مادری که خودش گرسنه س وشیر سینه ش خشک شده نمیتونه به بچه ش شیربده و داره عین شمع اب میشه خبر داره؟
سلبریتی‌ها بسیار درد کشیده هستند ودرد ملت را می فهمند.
از دریافتیهایشان مالیات کامل می پردازند و تخصص بسیار بالایی دارند.
با توجه به درک بالایی که دارند فریب نمی خورند و فریب هم نمی دهند.
از رانت های مختلف هم استفاده نمی کنند.

پس حق آنان است که در همه موارد اظهار نظر کنند. وگرنه جامعه اساتید دانشگاه جز تعدادی سیاسی که در هیچ زممینه ای اظهار نظر نمی کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
لطیفه بامزه ای بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
فقط بگم طبق قانون هنرمندان از پرداخت مالیات معاف اند
سیروان
| Germany |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
اگه اینی که گفتین لطیفه بود پس لایک داره، وگرنه بیخاصی تر از سلبریتی های ایرانی نداریم .
رضا آذرهوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
فعالیتهای هنری مخصوصا بازیگری در سینما معاف از پرداخت مالیات میباشد وبالا بودن درک این افراد عمومیت ندارد در این ضمینه مثال فراوان است
احساس و جبار به دیده شده آدم ها را به جاهای سخت می کشاند، مثل آن بازیگری که بجای گفتن فعال مدنی گفته فعال معدنی، واقعا همه جا بودن لازم نیست مفید بودن لازم است.
این مهناز افشار چقدر نچسبه من نمیدونم کی به این گفته هنر مند
تا حالا یک فیلم درست و حسابی بازی نکرده که ارزش دیدن داشته باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
فیلم های زرد بی محتوا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
دفعه بعد میگیم چسبشو اضافه کنن
اظهار نظر در هر موردی حق شهروندی تمام مردم است. هیچکس نمی تواند این حق را محدود یا سلب نماید. به نظر همدیگر حتی در صورت مخالف بودن باید احترام بگذاریم.
معنی این حرف این است که همه سکوت کنند تا یک عده هرچه می خواهند بکنند همه باید بتوانند اظهار نظر کنند حتی اگر اشتباه باشد بتدریج نظر درست خواهند داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
معنی اش این است که هر کس در حوزه ای که تخصص را دارد نظر بدهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
معنی این حرف این است که جامعه از سخن اساتید دانشگاه در حوزه تخصصی خودشون خبر ندارند. اما مدام زیر تبلیغات سلبریتی ها هستند.
نتیجه این می شود که جوانان کششی به سمت علم و دانش ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
حتی اگر اشتباه باشه رو یکبار گفتن دوبار گفتن سه بار گفتن نه تمام اظهار نظراش
جلوگیری از اظهار نظر مردم یعنی دیکتاتوری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
بحث این است که شما در حوزه ای که تخصصی نداری، نظر ندهی. پگاه هم همین را گفته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
مردم یا سلبریدی ها!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
نه كه اونايي كه مدير و مسئول هستن و با زندگي مردم بازي مي كنند تخصص دارند كه حالا بخوان نظر بدن تخصص دارند.
موقع راي گيري متخصصن مردم ميرن راي ميدن
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
عقل اگر باشد نسبت به هرانچه احاطه نداریم اظارنظرنکنیم مضافا هرکسی میتواند حرف بزند خصوصا در باب سیاست که همه استادیم البته درپزشکی و نجوم وروانشناسی وهمه علوم خیلی ها صاحب نظرند شده این بازار که میبینیم آخه طرف شوهرش مواد فروشه(دارو م نوعی مواد است خطرناکتر ازمواد مخدر خصوصا مواد مخدر را اگاهانه افراد میخرند ولی مواد ایشان را نااگاهانه مردم برای بچه هایشان می خرند)حالا شده معرکه گیر تمام موضوعات کسی هم نیست بگه بابا جان خودت را جمع کن ویک سوزن به خودت یک جوالدوز به بقیه بزن
تمام سلبریتی ها باید بدون هیچگونه ترسی به بیان نظرشان در هر موردی بپردازند. درود بر لیلا حاتمی، پرویز پرستویی و رضا کیانیان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
کاش در هر موردی نظر می دادند نه فقط در مواردی که پولش رو گرفته اند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
شما مطمئن هستی نترسیدن بابا جان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
پگاه خانم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
عجیبه. حرف ایشون خیلی روشنه چرا بعضی سعی می کنن خودشون را به نفهمیدن بزنن. ایشون حرفش اینه که مردم باید حواسشون باشه که یک سلبریتی هم مثل عامه مردم هست و در حوزه ای که تخصص نداره نظرش هم وزن با یک شخص عادی است و نباید مبنا قرار بگیره
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
بله به شرطی که در حوزه ای که اطلاعات دارند نظر قطعی و تخصصی بدن
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
درود به خودت ودرود به هرانکسی که عقلش وتصمیمش در کلام دیگران باشد بدرود درودجان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
عزیرم انقدر به خودت فشار نیار از دست میری هااااا؟؟
کسی که صداش شنیده و کلامش دیده می شود باید اعتراض کند ...

فرق نمیکنه ورزشکار یا سیاسی و هنرمند و ...

سکوت برای به اصطلاح سلبریتی ها نشانه ترس از جایگاهشون هست ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
بدون سواد وتخصص فقط بخوای درباره هرچیز حرف بزنی میشه همین که نه میلیون دنبال کننده داری ولی زیر دویست هزارتا لایک میخوره هر پست فیلسوفانتون
درود و رحمت خدا بر مهناز افشار این شهروند مسئول و شجاع
شاه بیت این مطلب این عباراته:

بنابراین باید کوشید صرفاً جهت‌گیری سلبریتی‌ها را اصلاح کرد و چهره‌ای با نه میلیون دنبال کننده در شبکه‌های اجتماعی را به سمتی نبرد که از مدار خارج شود و این سرمایه که در وقت ضرورت می‌تواند به کمک کشور بیاید، با تصمیم اشتباه او و هدف قرار دادن مضاعفش از سوی چنین جریان‌هایی از بین برود.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
یعنی اگه اونی که ما میخواهیم بگن خوبن و باید فالوورهاون ۲ برابر هم بشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
وای خدا چرا یک عده انقدر ساده لوح هستند.
همون بهتر که چیزی نگیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
اگه ما مردم چیزی نگیم مادران عروس باز هم دوکلمه حرف خواهند زد.
هرکسی باید در مورد کاری که تخصص داره نظر بده
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
شما تخصصت سیاسته که تو انتخابات شرکت میکنی؟ از کجا میدونی اصلح کیه؟ اگه میدونی پس حق اظهار نظر هم داری و اگر نمیدونی پس طبق استدلال خودت حق رای دادن هم نداری.
رضا کیانیان فکر میکنه بره خارج حلوا حلواش میکنن مثل شماها روز خوش ندراید هر روز عشق حال مکینید
برای هر کی حق اظهار نظر قائل باشیم برای مهناز خانم اصلا نمیشه چنین حقی قائل شد.
چقدر زود یادتان رفته که همین خانم با اظهار نظر غلط پزشکی اش در خصوص یک دارو جان خیلی ها را به خطر انداخت.
همسر و مدافع سلطان شیر خشک های فاسد بیشتر مستحق دریافت نظر است تا اظهار نظر!
بروید فیلم های خوب بسازید دولت به اندازه کافی تئوریسن بدرد نخور داره بابا جان
از کسی که به خاطر پول با یک آقازاده اصولگرا ازدواج میکنه چه انتظار دارین
هرکس بتواند کمکی در جهت پیشرفت فرهنگ همگانی خواهی جامعه بکند خوب است...وقتی دولت ناتوانه قطعا راه برای دیگر افراد هست..اما سلبریتی ها هم نظرشون رو در پیج شخصی می گویند..نه روزنامه با هزینه دولت و مالیات مردم دارند...ضمن اینکه بی تفاوتی چیزیست که دامن ججانعه رو گرفته/
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
میشه بفرمایید نمونش این خانم افشار چه حمایتی از مردم کرده که برای مردم نفع داشته باشه با نظرهای متوهمانشون؟؟؟
کسی که این مقاله را نوشته معلوم است نه تحولات جهانی و نه تحولات اجتماعی درون را شناخته است نمی شود به مردم گفت نظر ندهید با این حساب مردم چون صاحب نظر نیستند انتخابات را هم باید تعطیل کرد بفرمائید این همه با اصطلاح کارشناسان که هر شب در صدا و سیما ظاهر می شوند یا در کیهان قلم می زنند چقدر نسبت به مسایل تسلط دارند مدتی بود یک نفر روحانی شبها در تلویزیون در خصوص مسایل اجتماعی و تولیدات تراریخته بودجه ریزی فرهنگی نظر می داد در صورتیکه در هیچکدام از زمینه ها تخصص نداشت چگونه به مردم می گویید نظر ندهند مطلب بسیار نا سنجیده ای بود که حتی خودتان هم به آن عمل نمی کنید مردم باید آزاد باشند تا به رشد مطلوب برسند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
واای خدا تو روشنفکر کی بودی عزیزم؟؟؟تو کجابودی تا الان؟؟
یک نفر تو این جمعات بالاخره حرف درتس زد این همه علیه اش صحبت کردند
درود بر آهنگرانی ( در این مورد البته اصلا )
جالبه توی همین ویدئو خودش هم داره در مورد مسائل جامعه شناسی نظر میده
موضع گیری یک هنرمند (مخصوصا یک هنرمند با سابقه حرفهای سیاسی) لزوما تمایل قلبی اش یا نظر شخصی اش نیست و ممکن است مستقیم یا غیر مستقیم ازش خواسته باشند به طریق خاصی موضع گیری کنه
از مداحان یاد بگیرید که این همه سوات دارند و میتوانند راجع به همه چی نظر دهند!!
تفاوت سلبریتی و بنده در تریبون است
پس اگر ایرادی دیده شد،‌میتواند فریاد بزند
خانم آهنگرانی خودش گفت من میترسم حرف بزنم
واقعاً احسن به انسان های نترس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
معمولا کسانی که سر نترس داشتن تو تاریخ سرشون بدجوری خورده به سنگ وتباه شدن.نترس بودن بدون اینکه تفکروعقلی پشتش باشه میشه خریت...نمونش یک خر هرچقدر بار روش بزاری هم بدون ترس از توی کوه کمر حرکت میکنه ووقتی افتاد پایین میفهمه ای وای عجب خری بود که از اونجا میخواست رد شه.
مردم درگیر نون سفره ها هستند شما از سلبریتی های بی ارزش مطلب میزارید ؟؟؟؟!!!!!!
بدبختی مملکت ما اینه که همه تو هر زمینه ای صاحب نظر هستند
بله باید برخی بدانند که با اظهار نظر ها یا انجام کارهای ضد ارزش و مغایر با شرع و عرف معروف می شوند لکن شهرت ایشان منفی است.
متخصصان هر حوزه سالها در امور خاص مثل سیاست اقتصاد جامعه شناسی آمار فرهنگ هنر ورزش و....فعالیت و مطالعه کرده و بعضا نیز نظر قطعی نمی دهند حال چطور برخی که بعضا تحصیلات در خور ندارند و فقط بخاطر چشم رنگی و ظاهری متناسب و چهره ای عوام پسندانه در فیلم و سریالی نامشان بر سر زبان ها افتاده در همه امور نظر قطعی و کارشناسانه داده و با تظاهر به روشنفکری و ژست علامه مانند انتقاد می کنند.
بزرگانی همچون انتظامی رشیدی و.... کی از این کارها کردند.
راستی بازیگران مالیات می دهند؟
در همین سیل اخیر برخی خود در عرصه کار حضور نداشتند ولی هی انتقاد می کردند انتقاد از کسانی که در صحنه گل آلود مشغول عرق ریختن بودند
وقتی هجمه انتقادات به نظراتش زیاد شد مجبور شد عکسی در منطقه سیل زده از خود منتشر کند. البته عکسی در حال نظاره سیل!
یکی پیدا شد که نقد پذیر باشه.
خدا رو شکر
منم 100 درصد موافق این قضیه هستم.
همه حق دارند حرف بزنن چون این یعنی آزادی بیان ؛ اما اینکه کسی چون یه تعدادی فالوور ( اونم غالبا فیک ) داره بیاد تو هر ضمینه ای اظهار نظر کنه واقعا قابل قبول نیست.
واپسگرایی و بی تفاوتی تسبت به امور جامعه انفعال به همراه دارد که عده ای سعی در همین کار دارند. وگرنه کسی که 9 میلیون دنبال کننده دارد، خب اگر حرفی بزند خیلی از مردم عادی تاثیرش بیشتر است، حرف زدن و اظهار عقیده هم تخصص نمی خواهد، مثلا مملکت در امور دیجیتال ضعیف یا قوی است، این اضهار نظر که تخصص نمی خواهد، تازه اگر اظهار نظر هم کردی کسی بر اساس حرف تو که سندی را امضا نمی کند. موضوع این است که هر حرفی که عده زیادی از مردم آن را دنبال کنند، عده ای اقلیت مخالف اند و دست از قضا قدرت هم دارند! مثل ورود زنان به ورزشگاه ها. شما خود پیدا کنید پرتقال فروش را...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
اگر سواد نداشت چی؟؟
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
اين ديگه برمي گردد به سطح فهم و شعور شنونده ،مقصر گوينده نيست ، اگر مي دوني مطلب و يا گوينده مشكل داره دنبالش نرو ، فكر نمي كنم نه ميليون نفر نفهم باشند و من و تو فقط مي فهميم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
واقع تخصص نمیخواهن
در خصوص منهدم کردن پهباد هنوز اظهار نظری شنیده نشد. در خصوص کودکان یمن تازه یک نفر نظر داده. در خصوص حمله سگ به زن باردار و سایر حملات سگ های خانگی چیزی شنیده نشده چون برخی خودشان در منزل سگ دارند. درخصوص رقم های میلیونی و بعضا میلیاردی برای بازی در فیلم و سریال و اینکه چرا مالیات اخذ نمی شود، اینکه چرا برخی در این کشور و با سرمایه این کشور رشد کرده و به شهرت رسیدند لکن فرزندانشان را در خارج بدنیا می آورند سنگ ایران را به سینه می زنند لکن در خارج سکونت دارند سرمایه کشور را خارج می کنند و ....
در راهپیمائی های ملی منتظریم تا قاب تلویزیون با آنها مصاحبه کند

کسی که مطالب غیر را جایگزین ازدواج و داشتن فرزند معرفی می کند.....
اینها هیچ هنری ندارند فقط با این حرفا مخوان خودشان را نشان بدن . هنرمند یا دلقک . کدام یک . مواظب باشید این دو فرق دارد . بعضی از هنرمندان آبروی بقیه هنرمندان را بردند .
نه چندان بخور کز دهانت برآید * نه چندان که از ضعف جانت برآید (سعدی)
ز کار زمانه، میانه گزین * چو خواهی که یابی ز خلق، آفرین (فردوسی)
ساقی ار باده به اندازه خورد، نوشش باشد * ور نه اندیشه این کار فراموشش باد (حافظ)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
چه اشعار زیبا و نغزی. درود بر ادبیات غنی فارسی و شاعران حکیمش.
جالب شد يعني هر كسي سرش تو لاك خودش باشه
هر چي شد شد به من و تو چه
عجبب هنرمنداني داريم ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
توقع داریم سرشو که از تو لاک درآورد ..سواد هم داشته باشه..سابقه خوبی هم داشته باشه..حواسش به تجارت شیر خشک مسموم هم باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
چند کلمه از مادر عروس
امام علی(علیه السلام): «نادان را نبینی مگر افراط‌گر یا تفریط‌گر»
تو صفحه مجازی فالور داشتن به مزله پایگاه اجتماعی داشتن نیست ،برتری داشتن نیست ،کسی از اینا نخاسته راجب به مردم وملکت نظر بدن ،خودشونو نخود هر آشی می کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
دقیقا کاملا درست میگه بعضی ها فقط طرف رو دنبال میکنن ببینن بازم قراره کی ک ک بخوره.
الان مداحان به مسائل سیاسی می پردازن ایرادی نداره؟ فقط سلبریتی ها نباید نظر بدن؟ حالا خود سیاسیون یا اصلا خود مردم ما خیلی فاضلانه و مدبرانه سخن میگن که سلبریتی ها مشکل شدن فقط؟ ائمه محترم جمعه تمام موضع گیری های سیاسیشون عالی است؟ اصلا هرکسی حق داره در هر موردی اظهار نظر بکنه حالا یا حرفش غلطه یا درست یا بین این دو. ما که مرجعی برای درستی یا غلطی سخن کسی نداریم که قطعی باشه! تضارب آرا برای همینه که راهو بهتر پیدا کنیم. نه اینکه به من بگن تو حرف نزن چون حرفت غلطه! خوب من میگم حرف تو غلطه! قبول نداری بحث کنیم. وگرنه من به عنوان یک انسان خودسانسوری نمی کنم چون تو معتقدی حرف من غلطه . حرف من برای من درست ترین حرف کره خاکیه!
تاریخ این دیارنشان داده است که هم هنرو هم هنرمنددارای شان ومنزلت اجتماعی بوده الا دراین دوره معاصر که به دلیل افات دررویکردهای برون از حوزه فرهنگ وهنروغلبه ساحت سیاست بر ساحت فرهنگ متاسفانه دیدگاههای گروه مرجع درافکار عمومی که سلبرتیها باشند رنگ وبوی کاملا سیاسی دارد تا فرهنگی حتی اگر خود را از سیاست هم بری بدانند هم باز درساحت سیاست حرف میزنند نه ساحت فرهنگ وهنر چون ازبن مایه های معرفتی که در گذشته در هنر این مرزو بوم ودر نهادوسرشت هنرمندان وجود داشت تهی هستند . هنر در حال حاضر با سیاست با اقتصاد با تجارت با دغل بازی با سفسطه با .......وحتی خود هنر با هنر عجین شده است الا هنر با معرفت وساحت اندیشه وتفکر . هنرمندان حال حاضر ما تهی ازمعرفت واندیشه وتفکر هستند . این موضوع فقط به حوزه بازیگری درسینما برنمیگردد که پایین ترین ساحت هنری است درعرصه سایر هنرها هم همنطور است . خودشیفتگی بازیگران که دلیلش بازی در نقشهای گوناگون است باعث شده در هر عرصه ای خود را صاحبنظر بدانند بدون پشتوانه فکری ومعرفتی . نه به ادبیات کلاسیک وعرفانی خودمان وقوف دارند نه تاریخ خوانده اند نه از فلسفه ایرانی واسلامی چیزی میدانند از حداقل اطلاعات دینی ومذهبی هم برخوردارنیستند بعد رد مورد عالم وادم نظر میدهند .
من نمیدونم چرا توی این مملکت وقتی یک کسی که در تخصص خودش دکتوراه داره حرفی بزنه مورد توجه قرار نمیگیره ولی هر ننه قمری هر چی دوست داره میگه

امان از بیسوادی
برخورد با هنرمندان سیاسی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
الان ما مردم که از خیره سری بعضی از سلبریتی ها دیگه داریم کنترل خودمون رو از دست میدیم میشه بفرمایید کدوم ما سیاسی هستیم؟
خانم آهنگرانی حرف درستی زده. یک بازیگر خوب بودن، یک فوتبالیست خوب بودن یا هر کسی که در حرفش خوبه دلیل نمیشه که از همه چی سر دربیاره و در مورد هر چی بدون مشورت با اهل فن نظر بده!
یادش بخیر چندسال پیش یه بنده خدایی وقتی واسه اولین بارگفت سانتریفیوژ تابلوبود48ساعت این کلمه روتکرارکرده تایادبگیره.چون تاگفت سانتریفیوژ چندلحظه وایستادببینه درست گفته یا نه.این ازبالابالاهای ما.اونوقت چسبیدین به یه بازیگر.هرچیباشه یه لیسانسی داره لائقل
من خودم بیش از سی سال در سینمای ایران فعالیت کرده ام این به اصطلاح برخی سلبریتی‌های ها وارث شان دچار حاشیه و بد اخلاقی در زندگی شخصی شان هستن و به هیچ وجه سلاحی اظهار نظر در مورد مسائل مختلف را ندارند. جوانان عزیز مواظب باشید فریب این افراد را نخورید
البته داشتن 9 میلیون دنبال کننده به معنی 9 م طرفدار نیست. من میتونم ایشون رو دنبال کنم ولی ازش هم خوشم نیاد. به طور میانگین پست های ایشون 250 هزار تا بیشتر لایک نمیخوره.
خدایا به دادمون برس. مهناز و پگاه دارن دعوا می کنن. حالا چی کار کنیم.
دختر آبی و غیره جای خود ، اما کسی نیست که به این موضوع رسیدگی کند که بی حجابی ها و کم حجابی ها چقدر باعث خودکشی و اعتیاد و دزدی و سرقت و جنایت در بین افراد جامعه میشود ؟؟آیا اینها بدتر از خودکشی نیست ؟طرف خودشو میکشه و بعد چندروز تمام اما این افراد هم خودشان را هلاک میکنند و هم جامعه را ناامن ...
بی حجابان و کم حجابان و تهاجم گران فرهنگی و ماهواره ای و برخی بازیگران ساقط از ارزش های والای اسلامی و اخلاقی که الان اکثریت مدعیان دفاع از دختر آبی و بی حجابی و برابری زن و مرد و امثالهم را تشکیل میدهند باید پاسخگوی این ظلمشان به جامعه باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
داداش دختر ابی پدر محترمشون داره میگه دخترم مشکل روحی داشت ویکبارم تو دانشگاه خودکشی کرده بود ولی اینا میگن نه اون بخاطر اعتراض به بی حجابی خودکشی کرد.لطفا بگید چندبار باسحر جان مسافرت رفتین؟؟
همه جای دنیا سلبریتی ها اظهار نظر سیاسی میکنن و نقد میکنن به سیاستمداران حتی حمله لفظی میکنن.نمونه ش ربرت دنیرو که بارها با ترامپ وارد جنگ لفظی شده یا مریل استریپ یا جرج کلونی .ولی این سلبریتیهای خارجی وضعیتشون روشن ومشخصه نون به نرخ روز نیستن .پگاه آهنگرانی اصلا با مهناز افشار قابل مقایسه نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
اها هرکی به ایران توهین کنه میشه بانو وافتخار ایران مثل مهناز افشار و لیلا حاتمی
خانم آهنگرانی ما که نمی دانیم یک دفعه در یک سال گذشته چه بلایی سر شما آمده که اینجوری عوض شدید، باشد که خیر باشد اما خواهشا تبدیل به چرخنده ها نوشید یه موقع!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
خیلی دردت گرفته از حرف درست و منطقی
موضع گیری هنرمندان به نفع سیاستمداران دلخواهشون یک امر متداول در دنیاست. اگه سیاستمدار گند زده یا فشار خارجی بوده و اینها به نام سیاستمدار رقم خورده، تقصیر سلبریتی نیست. این را باید مردم بفهمند.
واقعا برای تابناک متاسفم. تمام این هجمه ای که علیه هنرمندان شده با یک هدف بوده. وادار کردن آنها به سکوت . این یعنی خفقان
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
قرار هم نیست هر چی دلشون میخواد بگن و مردم هم حمایت کنند ...مثل اون طرز صحبت با امام حسین (ع)،یا حمایت عده کمی از بی حجابی ،یا حمایت از ورود دختران به ورزشکاه و و و
بله از ظلم و فسادهای اقتصادی میگن بگن ولی با عقاید این ملت نباید بازی کنند و نظر دهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
هنرمند؟؟؟کسی که با پول ومحبت وبه واسطه تلوزیون وسینمای یک کشور مشهور میشه وبعد برعلیه کشورش هر حرفی میزنه و کوچکترین کوتاهی نمیکنه واز دشمنان کشورش سبقت هم میگیره به این میگن مصداق کامل نمک به حرومی..افتااااد؟؟؟
پول مفت که بگیری حرف مفت هم زیاد میزنی...
حالا الان همه رو تخصص خودشون نظر ميدن شما به هنرمندها كليد كرديد بفرماييد حوزه علميه تحصيل كنيد بعد فارغ التحصيلي در همه علوم متخصص شويد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
حمید جان دلبندم میگن کلیک نه کلید
اقتاد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
عزیزم وقتی طرف انقدر بچه گانه و مسخره حرف میزنه که یک بچه کلاس دوم دبستان میگه این چرا چرت وپرت میگه نیازی به علوم تخصصی نداره
خانم پگاه آهنگرانی عزیز چطور میتونم ازتون خواستگاری کنم نه سایتی داری نه هیچی. میشه راهنماییم کنین.
به نظر من هم بهترین بازیگر سینمای ایرانی
و هم شجاعانه حرفتو زدی
و هم میدونم در آینده مواضعت نسبت به نظام بسیار مثبت تر هم خواهد شد و تبری میکنی از گذشته ات
من که شیفته ات شدم
سلام
کسی با اضحار نظر کسی مشک نداره ولی کاش دانش و عملش رو هم داشتن سخن میگفت . اگه مرد عملی بیا نظر بده و تا اخرش باش ... و از اضحار نظرت پول درنیار ...
تویت مهناز افشار که طعنه زده به آهنگرانی نشون از ضعف شخصیت ایشونه -
اینا با این بدحجابی تو عکسا وجلو دور بین برا جامعه جوان بد اموزی دارن.چرا کسی جلودار بدحجابی اینا نیست؟چطور توفرود گاه متوقف نمی شن؟مالیات چرا نمیدن؟چطور کارگر باید مالیات بده ولی اینا نه؟پزشکا کم میدن.اینا طبق قانون صفر.کارگر کامل.عالیه
باید از پایگاه اجتماعی شان برای انعکاس حرف مردم استفاده کنند..مگه مردم برای بیان رنج و درد خود همین یک راه را بیشتر دارن؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
توهم از اونایی هستی میخوای بگی من خیلی روشنفکرم.اره
حالا دختر جان نری از اونور بوم بیفتی
اظهار نظر کردن درمورد مسائلی که شناختی ندارید سالها زمان نبرده زحمت کشیده نشده مطالعه نشده و... میتونه فاجعه باربیاره لطفا خلط مطلب نکنید حق ازادی..سلبریتی ها از مسائل تربیتی واموزشی تاسیاست واقتصاد و... نظریه صادر میکنند وعده ای هم بازتکرار ایا این افراد علامه دهر هستن در حالی که اکثرا دیپلمه یا دانش اموخته دانشگاه ازاد عملا با پول هستند...التماس تفکر...
وقتی یه هنر پیشه یا ورزشکار درمورد مسائل سیاسی یا هر چیزی که به تخصصی که داره و شغلی که داره مربوط نمیشه باعث میشه که یه محبوبیت و معروفیت کزایی پیدا کنه که باعث میشه تو کارش پیشرفت کنه ولی نه پیشرفت واقعی فقط اینکه یه عده به خاطر اظهار نظراش ازش تعریف و تمجید میکنن و هوادارش میشن مثل اون هنر مندایی که هنری ندارن جز قیافه و ظاهر ،اینم یک نمونشه که واسه ظاهر سازی اظهار نظر کنن و مطرح شن ،به نظر من جای اینکارا رو حرفه شون تمرکز کنن خیلی بهتره
وقتی یه هنر پیشه یا ورزشکار درمورد مسائل سیاسی یا هر چیزی که به تخصصی که داره و شغلی که داره مربوط نمیشه باعث میشه که یه محبوبیت و معروفیت کزایی پیدا کنه که باعث میشه تو کارش پیشرفت کنه ولی نه پیشرفت واقعی فقط اینکه یه عده به خاطر اظهار نظراش ازش تعریف و تمجید میکنن و هوادارش میشن مثل اون هنر مندایی که هنری ندارن جز قیافه و ظاهر ،اینم یک نمونشه که واسه ظاهر سازی اظهار نظر کنن و مطرح شن ،به نظر من جای اینکارا رو حرفه شون تمرکز کنن خیلی بهتره
راستی خبر دارید مدتی است که دانشمند ایرانی در آمریکا بازداشت شده. هنوز در این خصوص اظهار نظری نشده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آی اونهایی که راجع به حمایت سگ هشتک و روی اون پشتک می زنید.
ی دانشمند ایرانی!!
آهای اونایی که روح آریائی تون از خشونت منزجر و جر واجر و رگ غیرت و تعصبتون متورم و احساسات ساساتتون متالم میشه
ی دانشمند ایرانی رو گرفتند.
چرا برای آزادیش حرفی نمی زنید.
نترسید اگه چیزی بگید اون طرف کاری بهتون ندارند که بخواهید برای تحصیل و زایمان و سکونت و تفریح ..........
راستی خبر دارید مدتی است که دانشمند ایرانی در آمریکا بازداشت شده. هنوز در این خصوص اظهار نظری نشده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آهای اونایی که روح آریائی تون از خشونت منزجر و جر واجر و رگ غیرت و تعصبتون متورم و احساسات ساساتتون متالم میشه
ی دانشمند ایرانی رو گرفتند.
چرا برای آزادیش حرفی نمی زنید.
نترسید اگه چیزی بگید اون طرف کاری بهتون ندارند که بخواهید برای تحصیل و زایمان و سکونت و تفریح ..........
یکی گفته بود به سخن گوش بکن ونه به گوینده ، باید بگم مسلمان زیرک هست و آگاه ، پس میداند دشمن کی وچرا قرآن بر نیزه میکند و گول نه نه من قریبم های این معلوم الحالها رو نمیخوریم .
هيچكدوم. فقط محبوب قلب ها سحر قريشي
من تخصصی در مسایل اجتماعی ندارم اما منطق که دارم. وقتی یک چیزی به نظرم غیرمنطقی میاد نظر خودم را می گم مثل همین الان. اگر نظرم غلطه می تونید مخالفت کنید ولی لازم نیست دهان من را ببندید.
بنظر من هنرپیشگی یه نوع بی ثباتی در رفتار و افکار شخص بوجود میاره که اکثر هنرپیشه های ما از این قاعده مستثنی نیستند , با توجه به عملکرد بسیاری از آنها در شبکه های اجتماعی اینطور بنظر می رسد که بسیاری از آنها بجهت جلب نظر مردم صحبتهایی رو میکنند که خودشان هم چندان اعتقادی به آن ندارند و امیدوارم خیلی از جوانان ما بدانند که اینگونه افراد ارزش دنباله روی از آنها و یا الگو شدن را ندارند. خدا عاقبت همه ما رو بخیر کند . آمین.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی