بازدید 4832

جزئیات واژگونی تانکر ماده شیمیایی در جاده جاجرود

کد خبر: ۹۲۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳ 15 September 2019

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی یک دستگاه تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر ماده شیمیایی قابل اشتعال در جاده قدیم جاجرود خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی تهران، در این باره اظهار کرد: ساعت ۱:۲۷ بامداد امروز این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام شد و با وجود آنکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران بود اما نیروهای ۲ ایستگاه با تجهیزات کامل به عنوان نیروهای کمکی به محل حادثه واقع در جاده قدیم جاجرود به سمت پردیس بعد از زیرگذر سعیدآباد اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک تانکر حامل ماده شیمیایی به دلایل نامشخص پس از انحراف از مسیر به بلوک‌های نیوجرسی وسط جاده برخورد کرده و واژگون شده بود گفت: این ماده شیمیایی یکی از اجرای تشکیل دهنده بنزین به شمار می‌رود و قابلیت انفجار و اشتعال نیز دارد.

سخنگوی آتش نشانی تهران ادامه داد: در نتیجه این حادثه ترافیک سنگینی در جاده ایجاد شده بود. همچنین تمامی مواد شیمیایی از تانکر خارج و روی سطح جاده ریخته شده بود که آتش نشانان با استفاده از محلول آب و کف جاده را ایمن سازی کردند و با استفاده از جرثقیل سنگین، تانکر به حالت اولیه بازگردانده شد.

به گفته وی در این حادثه فقط راننده تانکر مصدوم شده که وی نیز به عوامل امدادی تحویل داده شده است. همچنین علت این حادثه در آینده از سوی کارشناسان پلیس راه بررسی و اعلام خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان