بازدید 3183
۱

خطیبی: مشهدی‌ها یک موقعیت هم نداشتند

این بازی تمام شد و رفت، اما من از مسئولان رده بالای فدراسیون می‌خواهم سیستم VAR را به لیگ برتر بیاورند.در نیمه دوم آن‌ها اصلاً به زمین ما نیامدند.
کد خبر: ۹۲۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 14 September 2019

رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز مدعی شد تیمش از نظر فوتبالی برتر از شهر خودرو بوده و به این تیم فرصت ایجاد موقعیت نداده است.

به گزارش تابناک ورزشی، رسول خطیبی پس از شکست یک بر صفر شاگردانش مقابل تیم شهر خودروی مشهد اظهار داشت: در مورد بازی حرفی ندارم، چرا که از نظر فوتبالی برتر بودیم و آن‌ها یک موقعیت هم نداشتند. آن یک گل هم که خوردیم روی اشتباه خودمان بود. در نیمه دوم آن‌ها اصلاً به زمین ما نیامدند. اینکه می‌گویم حرفی ندارم به این خاطر است که هدایت ممبینی (رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال) باید بیاید و به سؤالات شما در مورد بازی پاسخ دهد! من از او خواهش می‌کنم این کار را انجام دهد. این بازی تمام شد و رفت، اما من از مسئولان رده بالای فدراسیون می‌خواهم سیستم VAR را به لیگ برتر بیاورند.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز که بسیار عصبانی بود، یادآور شد: نمی‌دانم چرا اجازه نمی‌دهند سیستم VAR در لیگ ما استفاده شود، در حالی که اگر این سیستم را بیاورند خیلی‌ها به هدف‌شان نخواهند رسید. در مورد بازی هیچ حرفی ندارم و جواب سؤالات‌تان را از ممبینی بگیرید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حرف همیشگی بازنده ها!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی