بازدید 2844

بی‌خبری رییس فدراسیون ژیمناستیک ازغیبت تنها مدال‌آورتیم‌ملی

بهلول‌زاده از دی ماه که وارد مقطع سنی بزرگسالان شده است در تست حضور پیدا نکرده است. ما علیرغم اینکه امروز هم از او دعوت کرده بودیم حضور پیدا نکرده است. متاسفانه بعد از المپیک آرژانتین ما او را دعوت کردیم برای تست و اردوها، اما او نیامده است.
کد خبر: ۹۲۳۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ 14 September 2019

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در واکنش به غیبت بهلول‌زاده در انتخابی تیم ملی ژیمناستیک، همه تقصیرها را گردن قهرمان نامدار این رشته گذاشت و گفت: بهلول‌زاده به جای اینکه در متن حرکت کند، جذب حواشی زیادی شده که در کمال تاسف به جای تمرکز روی تمرینات روی حاشیه‌ها تمرکز کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، مسابقات انتخابی تیم ملی ژیمناستیک هنری از صبح امروز در آکادمی تخصصی ژیمناستیک در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شده است. زهرا اینچه درگاهی رئیس پرحاشیه فدراسیون ژیمناستیک در صحبت‌های خود اظهار داشت: تست انتخابی تیم ملی به صورت منظم برگزار می‌شود و این مسابقات هم یکی از سلسله تست‌هایی است که هر از چندگاهی از بچه‌ها گرفته می‌شود تا بهترین‌ها در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند. هدف از برگزاری این انتخابی برای تشکیل اردو‌های تیم ملی و حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در اردیبهشت‌ماه سال آینده است که این رقابت‌ها انتخابی المپیک ۲۰۲۰ است.

وی در پاسخ به این سوال که بهلول‌زاده تنها مدال‌آور تاریخ ژیمناستیک در المپیک جوانان که این روز‌ها حاشیه‌های زیادی هم دارد، در انتخابی حضور پیدا نکرده، آیا از او دعوت شده است یا خیر؟ گفت: بله، از بهلول‌زاده به صورت مکتوب مثل سایر ورزشکاران استان‌های دیگر دعوت شده است. متاسفانه او به جای اینکه در متن حرکت کند، جذب حواشی زیادی شده است که در کمال تاسف به جای اینکه تمرکز خود را روی تمرین بگذارد روی حاشیه گذاشته است. متاسفانه با قهرمانی و جریان پیشرو که در ژیمناستیک ایران به وجود آمده(!) ، او فاصله گرفته است.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در پاسخ به این سوال که آیا اطلاع دقیقی از دلیل عدم حضور او در انتخابی تیم ملی دارید یا خیر؟ گفت: طبیعتا اطلاع دقیقی ندارم که علت واقعی عدم حضور او چه بوده است. بهلول‌زاده از دی ماه که وارد مقطع سنی بزرگسالان شده است در تست حضور پیدا نکرده است. ما علیرغم اینکه امروز هم از او دعوت کرده بودیم حضور پیدا نکرده است. متاسفانه بعد از المپیک آرژانتین ما او را دعوت کردیم برای تست و اردوها، اما او نیامده است.

اینچه درگاهی در پاسخ به این سوال که کیخا و احمدی کهن قرار است در مسابقات کسب سهمیه المپیک در آلمان حضور پیدا کنند، در حال حاضر شرایط آن‌ها چطور است؟ گفت: دو ورزشکار در شرایط آرمانی هستند. اردوی آن‌ها به صورت مستمر در حال برگزاری است. این دو ورزشکار در اردو هستند. ان‌شاءالله در آلمان نتیجه خوبی کسب شود. انتظار داریم که ورزشکاران ایران در آلمان چهره بسیار قدرتمندی را از خود نشان دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل