بازدید 4902

وجه مازاد دریافتی از متقاضیان خودرو برگردانده شود

خنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت:‌ زمانی که سخنگوی دولت در برنامه خبری دلیل برکناری مدیرعامل ایران خودرو را افزایش قیمت خودرو عنوان می‌کند، قطعا وجه مازاد گرفته شده از متقاضیان باید به آن‌ها بازگردانده شود.
کد خبر: ۹۲۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 05 September 2019

بهرام پارسایی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی درباره بررسی موضوع خودرو در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت:‌ چندین پرونده با موضوع بحث خودرو در کمیسیون وجود دارد و به دلیل زیاد بودن این حجم از موارد، اعضای کمیسیون اصل ۹۰ فقط تیترها و عناوین را بررسی می کنند و گزارش را به جلسه علنی مجلس ارائه می دهند.

نماینده مردم شیراز در دور دهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حین گزارش وزیر صنعت، معدن و تجارت، خودروسازان و همه متولیان امر به صحن دعوت می‌شوند، اظهارداشت:‌ مطمئنا ارائه این گزارش مفصل در قالب نیم ساعت در صحن علنی مجلس امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد:‌ بحث خودرو به قدری گسترده است که نمی توان آن را در قالب یک مصاحبه توضیح داد و تشریح کرد.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سخنگوی دولت در نشست خبری و در جمع خبرنگاران، افزایش قیمت خودرو را دلیل برکناری مدیرعامل ایران خودرو عنوان کرد؛ بنابراین باید آماری از افزایش قیمت ها به مجلس ارائه دهد.

پارسایی خاطرنشان کرد: وقتی سخنگوی دولت قبول دارد افزایش قیمت موجب برکناری مدیرعامل است قطعا پول مازاد گرفته شده از متقاضیان باید به آنان برگردانده شود. البته پول کسانی که از آن زمان افزایش قیمت خودرو محاسبه می شود.

«علی ربیعی» ‌ سخنگوی دولت سه هفته قبل در جریان نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران از تغییر «هاشم یکه زارع» مدیرعامل ایران خودرو و جایگزینی «عباس علی آبادی» ‌ مدیرعامل مپنا به جای وی خبر داده بود.

سخنگوی دولت در آن نشست، دلیل جابجایی مدیرعامل ایران خودرو را «افزایش عمدی و بدون هماهنگی قیمت خودرو» عنوان کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان