بازدید 3960
۲
تابش:

خودروسازان بدعهد به تعزیرات معرفی شدند

رییس سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده می‌گوید خودروسازانی که در تحویل خودروها خلف وعده دارند، باید سود مشارکت پرداخت کنند.
کد خبر: ۹۲۱۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ 03 September 2019

عباس تابش رییس سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده در گفت‌وگو با خانه ملت درباره بدقولی خودروسازان در تحویل خودروهای پیش فروش شده، گفت: اگرچه ممکن است وقفه‌ای در تحویل خودروهای پیش فروش شده ایجاد شود اما در حال حاضر شیب تحویل افزایش پیدا کرده است.

خودروسازان متخلف به تعزیرات معرفی شدند

وی افزود: شرکت‌هایی مانند سایپا، سایپا سیتروئن، سایپا دیزل، ایران خودرو که به تعهدات خود عمل نکردند به تعزیرات معرفی شدند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: اگرچه شیب تحویل خودروهای پیش فروش شده مثبت است اما خودروسازان همچنان خلف وعده دارند.

تابش تصریح کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت از آقای آوایی وزیر دادگستری درخواست کرد، شعبه‌ای ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده‌های مربوط به خودرو در نظر گیرد تا تعزیرات این پرونده‌ها را  تعیین تکلیف کرده و حقوق مردم به آنها بازگردانده شود.

خودروسازانی که در تحویل خودروها خلف وعده دارند باید سود مشارکت پرداخت کنند

وی با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت، موضوع خودروهای پیش فروش شده را به دقت بررسی می‌کند، تاکید کرد: خودروسازانی که در تحویل خودروها خلف وعده دارند باید سود مشارکت پرداخت کنند.

رییس سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده با بیان اینکه مردم شکایت‌های خود را از طریق سامانه 124 اطلاع دهند، ادامه داد: سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استانی، ادارت صنعت، معدن وتجارت شهرستانی و سازمان حمایت از مصرف کننده مشکلات موجود در این زمینه را بررسی می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شرکت آذربایجان خودرو بیش از 2 سال از وعده ام جی میگذره .ممنون میشیم تابناک این موضوع رو پیگیری کنه
اسم افراد دخیل را بیاورید. خود خودرو که به دادگاه نمی رود. اینجا انسان می اشد که خلاف کرده است و باید اسمش خوانده شود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار