بازدید 15239

رئیس دانشگاه شهیدبهشتی استعفا داد

کد خبر: ۹۲۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴ 02 September 2019

رئیس دانشگاه شهید بهشتی از ریاست این دانشگاه استعفا داد.

به گزارش مهر، سید حسن صدوق با اعلام این خبر که از ریاست دانشگاه شهید بهشتی استعفا داده است، درباره دلیل استعفای خود توضیحی نداد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جایگزینی برای ریاست دانشگاه انتخاب شده است، افزود: دکتر نصیری قیداری جایگزین بنده در دانشگاه شهید بهشتی خواهند بود.

گفتنی است؛ سعدالله نصیری قیداری سرپرست و دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در ایران و نماینده وزیر علوم در هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان است. او معاون سابق حقوقی و پارلمانی وزارت علوم بوده‌ است.

نصیری دارای درجه استادی در رشته فیزیک و از اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
دکترای فیزیک داره و معاون حقوقی وزیر بوده؟!!! ماشالله
به خاطر اعتراض به افزایش سهمیه های جورواجوری که امسال85 درصد رشته های پزشکی را به افراد بی سواد دادند.
فردی را می شناسم با رتبه 45000 کشوری با اعمال سهمیه رتبه اش شده 175
تف به قانونی که 33 سال پس از جنگ هزینه اش را باید فرزند من بپردازد.
در زمان ریاست ایشان فشار ها و سختگیری های بی موردی به اساتید جوان وارد شد که باعث فراری دادن آنها گردید. بزرگترین اشتباه ایشان منصوب کردن فرزند بی تجربه و جاه طلب ایشان در مقام رییس دفتر خود بود که موجب مشکلات زیادی در اداره دانشگاه شد. امید به اینکه در مراسمی از اعمال خود عذر خواهی و طلب گذشت کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
سلام
دکتر ششیکانی خوبی؟ کانادا خوش می گذره؟؟
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
جواد جان، اینو که توی نامه هم نوشته بودی بهمراه کلی اظهار لطف، ظاهرا با علی شاهرودی خوب رفیق شدید. خوب بود یک حرف جدید میزدی اینو که قبلا گفته بودی. ظاهرا دیگه مشکل استعلام و اینا حل شده اعتماد بنفس بالا رفته، به لکسوس سلام برسانید. .
دانشگاه شهید بهشتی را خدا آزاد کرد.
متاسفانه رئیس اصلی دانشگاه پسر ایشان بود که در جزئی ترین مسائل دانشگاه دخالت و اعمال نفوذ می کرد.
به علت تضییع حقوق دانشجویان دانشکده کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی و شکایتی که به دیوان عدالت اداری برده بودند، نامه استنکاف ایشان از دیوان عدالت اداری به ایشان ابلاغ شده بود.
احسنت. واقعا درست فرمودید...
لز ریاست جدید انتظار می رود که این آقازاده را که هنوز در پست مدیریتی خود به آزار دیگران مشغول است بر کنار کند تا به اعتبار مدیریت جدی خدشه ای وارد نشود
رئیس جدید ۳-۴ نفر در دانشکده برق که توهم خود برتر بینی دارند را تک تک و با اسم خوب شناخته و ارادت ویژه ای به این نخبگان پیدا کرده، چیزی که واضح است اینکه فضایی برای آنها باز نخواهد شد و در احوالات آنها هیچ تفاوتی حاصل نخواهد شد. خوشحالی آنها خیلی زود به یاس و نا امیدی تبدیل شد و قطعا در دانشکده برق جایگاهی برای آنها باز نخواهد شد. ضمنا پیشنهاد میشود جمع اچ ایندکس اسی و آذر را به توان دو برسانیم و با اچ ایندکس تراب یک مقایسه ای داشته باشیم. شاید توهم کمی فروکش کنه. عزت زیاد۰
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
ممنون کامبیز
بنده بعنوان کارمندی با 25 سال سابقه و شاغل در بخش مدیریت مالی دانشگاه شهید بهشتی، شاهد بودم که هزینه های دفتر ریاست در زمان مدیر سابق دفتر رئیس دانشگاه (دکتر سجاد صدوق) به حدود یک بیستم نسبت به دوره مدیریت گذشته (دوران ریاست طهرانچی) رسید و کلیه ریخت و پاش ها که همواره برای ما عجیب و غیر قابل توجیه بود، جمع شد. تنخواه گردان و بودجه های هنگفت دفتر را به کمتر از 10 میلیون تومان کاهش داد و ماهها با همان مبلغ دفتر اداره می شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
در دوران دکتر طهرانچی دوران شکوفایی دانشگاه و ارتباطات بین المللی دانشگاهی بود. رتبه دانشگاه آن دوره به زیر ششصد رسیده بود. ولی الان 1000
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار