بازدید 2406

افشای طرح آتی عربستان و امارات در یمن از زبان فعال توییتری سعودی

کاربر توییتری معروف عربستان به نام "مجتهد" در توییتی نوشت، ریاض و ابوظبی قصد دارند به محاصره رئیس جمهوری دولت مستعفی یمن ادامه دهند.
کد خبر: ۹۲۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱ 01 September 2019

کاربر توییتری معروف عربستان به نام "مجتهد" در توییتی نوشت، ریاض و ابوظبی قصد دارند به محاصره رئیس جمهوری دولت مستعفی یمن ادامه دهند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت عربی ۲۱، وی در این توییت از طرحی پرده برداشت که عربستان و امارات قصد دارند در دوره آتی آن را در یمن اجرایی کنند.

مجتهد نوشت، ریاض و ابوظبی می‌خواهند به فرماندهان میدانی دولت مستعفی یمن دستور دهند، سلاح‌هایشان را تحویل دهند، عربستان این دستور را اینگونه حل خواهد کرد که هر کس از این دستور سرپیچی کند به عنوان عضو القاعده، اخوان المسلمین و داعش متهم می‌شود.

وی در ادامه نوشت، به موجب این طرح باید تسلیحات و مهمات به جدایی‌طلبان تحویل داده شده و دولت مستعفی از این تجهیزات محروم شود و در صورت لزوم به بهانه حمله به تروریست‌ها، حملات هوایی انجام شوند.

مجتهد گریزی نیز به وضعیت عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهوری مستعفی یمن زد و نوشت، ریاض و ابوظبی می‌خواهند به محاصره او ادامه دهند. محاصره هادی به این معنا نیست که او علیه عربستان و امارات شورش خواهد کرد، بلکه او آماده است هر آنچه آنها می‌خواهند را تقدیم کند و شخصیتش او را مناسب این امر کرده است اما ابقای هادی به عنوان رئیس جمهوری "مشروع" ساکت تحت محاصره بهتر از این است که او حرف‌هایی در حمایت از عربستان و امارات بزند که به جایگاه و اعتبارش خدشه وارد کرده و سعودی‌ها را از سودمندی هادی برایشان محروم کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر