بازدید 9737

دریافت ویزای کانادایی از آژانس قصران گشت

کد خبر: ۹۲۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱ 27 August 2019

کانادا کشوری پهناور در شمال قاره ی آمریکای شمالی که از اقیانوس اطلس تا اقیانوس آرام و اقیانوس منجمد شمالی گسترده شده است، دومین کشور پهناور جهان و مرز زمینی آن با ایالات متحد آمریکا بزرگ ترین مرز زمینی جهان است.

در اغلب مناطق کانادا آب و هوا سرد و قطبی است ولی در قسمت ونکوور آب و هوای معتدل تری جریان دارد. نیاگارا بزرگترین و زیباترین آبشار دنیا در این کشور واقع شده است.

کانادا از یک واژه ی سرخ پوستی kanala به معنای دهکده یا سرپناه گرفته شده است و از 10 استان و 3 ناحیه تشکیل  شده است.

این کشور منابع طبیعی فراوانی دارد و در عین حال و کشوری نوین با فناوری پیشرفته می باشد. با این حال و با گستردگی بسیار زیادی که دارد جمعیت آن به اندازه ی مساحتش زیاد نیست در مقایسه با آمریکا 11٪ جمعیت آمریکا را دارد.

شرایط اخذ ویزای کانادا

شما برای سفر توریستی، تجاری، نمایشگاه، دیدار خانواده، شرکت در کنفرانس و ... نیاز به ویزا دارید. ویزای کانادا 1 ساله صادر می شود ولی چون اعتبار پاسپورت ایرانیان 5 ساله می باشد، ویزای توریستی نیز نهایتاً 5 ساله صادر می شود.

در سال های اخیر آژانس ها و دفاتر خدماتی مهاجرتی زیادی اقدام به دریافت ویزای کانادا برای مسافرین می کنند ولی در این زمینه تعداد محدودی از آژانس ها شرایط مناسبی جهت دریافت ویزا برای مسافرین انجام داده اند و شمار زیادی از دفاتر شعار گرفتن ویزا را دارند ولی تعداد اندکی قابل اعتماد هستند.

دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی قصران گشت با داشتن تجربه ی چندین ساله در خصوص مشاوره، دریافت ویزا و پیکاپ پاسپورت یکی از قابل اعتمادترین دفاتر اخذ ویزا در ایران می باشد. همچنین این آژانس با داشتن مجوز از پلیس اداره ی گذرنامه یکی از پیشتازان امر پیکاپ پاسپورت در سال های اخیر است.

در ابتدای اقدام برای دریافت ویزا شما ابتدا مشاوره می شوید و باتوجه به زمینه ی شغلی، سنی، شرایط و مدارک مورد نیاز برای شما تشریح می شود.

برای دریافت ویزای کانادا هر شخصی با توجه به شرایط خود مدارک مورد نیاز را ارائه می دهد. به طور مثال مدارک مورد نیاز برای شخصی که دعوتنامه ی درجه 1(دعوتنامه پدر، مادر، خواهر و برادر) دارد، با مدارک مورد نیاز شخصی که دعوتنامه ندارد و یا بدون تاریخچه سفر قوی می باشد، متفاوت است.

این شرکت با توجه به این موضوع و بررسی دقیق ده ها شرایط دیگر مدارک مورد نیاز مناسب و لازم برای شما را تشریح می کند.

مدارک مورد نیاز برای ویزای کانادا

مدارک مورد نیاز به طور عمومی به شرح زیر است:

1 – پاسپورت با حداقل یکسال اعتبار و در صورت داشتن پاسپورت قدیم.

2 – دو قطعه عکس 5 /4 × 5 / 3.

3 – شناسنامه.

4 – کارت ملی.

5 – مدارک شغلی:

کارمند بخش دولتی (حکم کار گزینی-کارت پرسنلی-6 عدد فیش حقوقی).

بخش خصوصی (گواهی شغلی-روزنامه رسمی-آگهی تاسیس-آخرین روزنامه رسمی-قبض پرداخت مالیات-لیست بیمه پرسنل و در صورت داشتن قرارداد شرکت با شرکت های دیگر).

مشاغل آزاد: (جواز کسب-قبض پرداخت مالیات-اجاره نامه یا سند مالکیت محل فعالیت-لیست پرسنل- کاتالوگ-تائیدیه جواز از اتحادیه).

6 – سند مالکیت منزل.

7 – سند ازدواج.

8 – سابقه بیمه.

9 – دفترچه بیمه.

10 – پرینت بانکی 6 ماه گذشته.

11 – تمکن مالی.

12 – در صورت داشتن سهام.

13 – در صورت دارا بودن سپرده بانکی.

14 -عدم سو پیشینه.

15- آخرین مدرک تحصیلی.

16- سند ماشین.

17-دعوت نامه و مدارک مالیاتی شخص دعوت کننده.

18- اسکن pr یا کپی سیتیزن شیپ، کپی پاسپورت کانادایی.

19-پروانه دائم.

20-پروانه مطب و کارت نظام پزشکی برای پزشکان.

21-ریز نمرات برای ویزای تحصیلی.

22-گواهی اشتغال به تحصیل برای محصلین.

23-پرینت رنگی از تمام سفرهای دارای مهر و ویزای سالهای گذشته.

تذکر: شرکت هایی  که جزء تحریم می باشند مدارک شغلی نباید ارائه نمایند.

ضمناً مسافرین جهت مصاحبه می بایست به یکی از کشورهای اطراف (ترکیه، دبی، ارمنستان و…) به دفتر vac مراجعه نمایند.

اخذ ویزای supervise

همچنین این شرکت علاوه بر اقدام ویزای توریستی برای عموم اقدام به ویزای supervisa (ویژه ی والدین) نیز می کند که تفاوت آن با ویزای معمولی multiple 5 ساله این است که در این ویزا مدت اقامت حداکثر تا ۶ ماهه می تواند باشد ولی ویزای supervise که ویژه ی والدین می باشد، امکان مدت اقامت تا یک سال را به شما می دهد. برای دریافت این ویزا نیاز به یک سری آزمایشات پزشکی در داخل ایران می باشد که قصران گشت هماهنگی آن را با پزشکان مورد اعتماد سفارت انجام می دهد. همچنین نیاز به صدور بیمه نامه از طرف شخص دعوت کننده برای والدین می باشد که همه این خدمات با مشاوره شرکت قصران گشت انجام می شود.

این شرکت در خصوص برگزاری تورهای کانادا نیز اقدام تخصصی می کند. تورها با خدماتluxury  برای مسافرین عزیز ارائه می شود؛ اقامت در بهترین هتل های زنجیره ای با گشت های ویژه و شرکت در سمینارهای مربوط به مهاجرت در کانادا صورت می گیرد. این تورها به صورت انفرادی و گروهی قابل اجرا می باشند.

آژانس مسافرتی قصران گشت در خصوص ویزای تحصیلی کانادا نیز اقدامات مربوط به پذیرش از دانشگاه و یا کالج را باتوجه به سطح زبان و آخرین مدرک تحصیلی شخص، سطح مالی و توانایی مالی او از طریق وکلا متخصص و مجرب انجام می دهد.

در رابطه با ویزای تحصیلی برای والدین نیز اقدامات لازم برای دریافت ویزای همراه کانادا با اعتبار ۶ ماهه انجام می شود. همچنین در این نوع ویزا که trv نیز گفته می شود در صورتی که یکی از والدین دارای ویزای کار یا تحصیل در کانادا باشند، فرزندان آنها برای دریافت ویزای تحصیلی نیازی به ارائه نامه ی قبولی از مدارس را ندارند و می توانند بدون وجود هر گونه مشکلی برای ویزای کانادا درخواست کنند.

اگر متقاضی خانم نیز در یکی از دانشگاه ها و یا کالج های معتبر کانادا به صورت تمام وقت پذیرفته شود، همسر (آقا) می تواند برای ویزای fulltime کاری بدون نیاز به مجوز در کانادا مشغول به کار شود؛ این کار به صورت هم زمان و یا پس از اقدام ویزای تحصیلی و استقرار یکی از زوجین در کانادا صورت می پذیرد.

در خصوص آن دسته از مسافرینی که موفق به دریافت ویزا نشده اند، این دفتر اقدام به دریافت nedeoffile سفارت کرده و علت اصلی رد ویزا را پیگیری می کند و با توجه به شرایط فرد مربوطه و مشاوره با وکیل مجرب در کانادا در رابطه با اقدام مجدد برای فرد مذکور پیگیری های لازم را انجام می دهد. Note office سفارت برای پرونده هایی اقدام می شود که دلایل ردی آن ها واضح نمی باشد و یا به صورت کلی داده ارائه شده باشد. برای دریافت جزئیات ردی نیاز به note office می باشد که با توجه به جزئیات مربوطه اقدام مجدد انجام می پذیرد.

آژانس هواپیمایی قصران گشت همه روزه آماده ی مشاور جهت صدور ویزای توریستی و تحصیلی می باشد.

با اطمینان کامل به تاریخچه ثبت و قابل اعتماد این آژانس اقدام به ویزا نمایید؛ در کلیه ی مراحل کار این شرکت پشتوانه ی شما می باشد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر