بازدید 2857
۱

بارش باران در سواحل دریای خزر

کد خبر: ۹۲۰۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ 27 August 2019

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی پنج روز آینده برای سواحل دریای خزر بارش باران پیش‌بینی می‌شود و برای امروز( ۵ شهریور ماه) بارش خفیف در برخی مناطق استان اردبیل و شمال استان آذربایجان شرقی دور از انتظار نیست.

به گزارش ایسنا، احد وظیفه اظهار کرد: فردا (۶ شهریورماه) در ارتفاعات البرز شرقی در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و شمال چهارمحال و بختیاری بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: پنج‌شنبه و جمعه (۷ و ۸ شهریور ماه) برای شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل رشد ابر و رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق قابل پیش‌بینی است.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: فردا (۶ شهریورماه) آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. دمای هوا در گرم‌ترین زمان به ۳۶ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۲۵ درجه سانتیگراد می‌رسد. آسمان پایتخت پنجشنبه (۷ شهریورماه) صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و دمای هوادر گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ترتیب ۳۵ درجه سانتیگراد و ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرا تو گزارشا و متون تابناک آ جا افتاده؟؟؟؟؟؟؟
خط دوم آذربایجان که ذربایجان تایپ شده البته تو همه اخبار و گزارشا آ سانسور شده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل