بازدید 3179
سخنگوی دولت:

گزارشی از تخلف مدیرعامل ایران خودرو نداریم

کد خبر: ۹۲۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ 26 August 2019

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از مهر، علی ربیعی سخنگوی دولت صبح امروز (دوشنبه) در نشست خبری هفتگی خود، در خصوص بازداشت دو مدیر دولتی خصوصی‌سازی و مدیر ایران خودرو در هفته‌های گذشته تصریح کرد: در مورد سازمان خصوصی‌سازی ما هیچ گزارشی مبنی بر تخلف دریافت نکردیم و دوستان به تدین و صداقت ایشان معتقد هستند. آنچه در مورد وی مطرح شده بحث ایران ایرتور و مجموعه مغان بود.

ربیعی افزود: آقای دژپسند واگذاری ایران ایرتور را جزو افتخارات واگذاری دانسته‌اند و و دوستان وزارت اطلاعات هم تایید کرده‌اند که هیچ نفع شخصی وجود نداشته است.

سخنگوی دولت بیان کرد: ممکن است برخی تصمیم‌ها ضرر و زیان داشته باشد اما درعین حال تخلفی در آن صورت نگرفته است. براساس اطلاعاتی که گرفته‌ایم هیچ نفع شخصی در این رابطه وجود نداشته است.

وی ادامه داد: اینکه چه کسی باید قضاوت کند، بحث گسترده‌ای است. روزی قوه قضاییه دادسراها را ادغام کرد بعد گفتند تصمیم درستی نبود. کار مدیر تصمیم گیری است.

سخنگوی دولت گفت: من باید بگویم که ایشان فرد صادقی است. در مورد ایران خودرو هم باید تاکید کنم که وزیر صمت برای عدم همراهی در قیمت‌گذاری وی را عزل کرد و ما گزارشی از تخلف نداریم. بنابراین در مورد ایران خودرو هم بحث ما تنها گرانی بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها