بازدید 2951

کاهش نسبی دما در سواحل دریای خزر

کد خبر: ۹۱۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ 24 August 2019

کارشناس سازمان هواشناسی شرایط جوی کشور را طی هفته جاری تشریح کرد.

به گزارش میزان، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده، گفت: برای اکثر مناطق کشور جوی آرام و آسمانی آفتابی پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه برای بعد ازظهر امروز برای برخی نقاط آذربایجان غربی و شمال کردستان رگبار پراکنده پیش بینی می شود، افزود: برای امشب در جنوب کشور از جمله جنوب کرمان، شمال و غرب هرمزگان و جنوب فارس رشد ابر و گاهی رگبار باران انتظار است.

رفیعی با تاکید بر اینکه طی هفته جاری در بخش هایی از شمال غرب کشور در ساعات بعد از ظهر رشد ابر و رگبار پراکنده باران پیش بینی می شود، تصریح کرد: از روز دو شنبه با نفوذ جریانات شمالی بارش ها در سواحل دریای خزر و استان اردبیل آغاز می شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: باراش باران در سواحل دریای خزر سبب می شود کاهش نسبی دما برای استان های گیلان، گلستان و مازندران رخ دهد.

وی با بیان اینکه پدیده غالب در غرب کشور وزش باد پیش بینی می شود، گفت: تهران امروز آسمانی صاف گاهی وزش باد را تجربه خواهد کرد.

رفیعی با بیان اینکه بیشینه دمای تهران امروز 35 درجه بالای صفر و کمینه دما 24 بوده است،افزود: شهرکرد با دمای 7 درجه خنک ترین و اهواز با 46 گرم ترین مراکز استان بوده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان