بازدید 34308
۸
سوژه

حمله شدید به مقصر گل دقیقه95:آقافرشیدچرانپریدی؟

در مورد این اتفاق چند احتمال هم وجود دارد، اینکه شاید باقری به خاطر فشردگی دیوار دفاعی نتوانسته روی هوا بلند شود و یا اینکه معمولا بعضی از بازیکنان به تصور اینکه ضربه زمینی است روی هوا بلند نمی‌شوند
کد خبر: ۹۱۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳ 23 August 2019

نپریدن هافبک استقلال در صحنه گل ماشین سازی سوژه فضای مجاری شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، هافبک ناآماده استقلال در هفته نخست لیگ نوزدهم مورد هجمه هواداران این تیم در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است. خیلی از طرفداران آبی ها می گویند درجا ایستادن باقری دلیل اصلی رسیدن توپ دقیقه 95 به طاق دروازه استقلال بوده است!

در دقیقه های تلف شده بازی استقلال برابر ماشین سازی سامان نریمان جهان با دروازه بان تک به تک شد، در این صحنه محمد دانشگر برای اینکه از گل حریف جلوگیری کند زیر پای او تکل زد و از زمین بازی اخراج شد. در دقیقه ۹۴ بازی اما اتفاق اصلی رخ داد، جایی که اتابک زارعی پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و با یک ضربه نرم و فنی و دقیق توپ را به کنج دروازه سیدحسین حسینی فرستاد و آنقدر ضربه اش غیر منتظره بود که دروازه بان استقلال نتوانست به آن واکنشی نشان بدهد.

حمله شدید به مقصر گل دقیقه95:آقافرشیدچرانپریدی؟

اما بعد از بازبینی این صحنه یک اتفاق عجیب مشخص بود، اینکه فرشید باقری برخلاف سایر بازیکنان حاضر در دیوار دفاعی استقلال اصلا روی هوا نپرید و دقیقا توپ هم از روی سر او وارد دروازه استقلال شد. این در حالی است که حتی اگر باقری روی پنجه پایش هم بلند می‌شد احتمالا ضربه اتابک زارعی وارد دروازه نمی‌شد، اما یک تصمیم اشتباه باعث شد استقلال اولین شکست فصل خود را به تلخ‌ترین شکل ممکن و در اولین بازی تجربه کند.

البته در مورد این اتفاق چند احتمال هم وجود دارد، اینکه شاید باقری به خاطر فشردگی دیوار دفاعی نتوانسته روی هوا بلند شود و یا اینکه معمولا بعضی از بازیکنان به تصور اینکه ضربه زمینی است روی هوا بلند نمی‌شوند و مشخص نیست فرشید باقری به چه دلیلی در این صحنه روی هوا بلند نشد. البته بی تردید بهترین فرد در مورد این صحنه خود فرشید باقری است که باید توضیح بدهد دلیل تصمیمش چه بوده است، شاید او توضیح قانع کننده‌ای در مورد این صحنه داشته باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
خواهشن ازهمین هفته اول بازیکن راتخریب نکنیددرطول نوددقیقه اتفاقات زیادی می یفته اکثرگلهاروی اشتباعات است فوتبال وهمه ورزشها همین اشتبا برنده بازنده رقم میخوره تاپایان فصل شایدتیم قهرمان شدطوری عمل کنیم شرمنده نشیم
واقعا حق با تو
توپ شانس باهم بود تا قربانی کسی جزدیوار دفاعی وهافبک استقلال مقصرشود اما از ضربه زدننده گل هم نباید گذشت
اگه استقلال باخت به کادرفنی و بازیکنان و هواداران مربوط میشه و با پیدا کردن راه حل نقاط ضعف رو برطرف میکنند. پس هوادار استقلالی با تعصب نبایستی اسیر حیله و مکر دیگران شوند .تا آخر بایستی حمایت کنیم.
برد پرسپولیس در برابر جم فقط بخاطر هوادارانش بود وباخت استقلال هم بخاطر هوادارانش است هوادارا باید تا پایان بازی دست از حمایت برندارد با جوی که در ورزشگاه بوجود می‌آورد روحیه به تیمش می‌دهد و باعث برد تیمش میشود.
ان شالله نوبت بعدی برد ماشین جلو پرسپولیس باشه-))))
فرچيپ؟
نوشتی اگه رو پنجه هاشم بلند می شد توپ بهش برخورد می کرد
رو پنجه هاش که بلند شده! تو عکس واضحه .. بازیکن بیچاره رو تخریب نکنید.. اگه این اتفاقات نباشه تو هیچ بازی گلی زده نمیشه تقریبا
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی