بازدید 5276

اصفهان تاریخی گردی است یا طبیعت گردی؟

کد خبر: ۹۱۸۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ 18 August 2019

استان اصفهان از لحاظ گردشگری شهر بسیار غنی است و هم دوستادارن طبیعت و هم دوستاداران بافت تاریخی می توانند تجربه های بسیار خوبی داشته باشند. بهتره زمان مناسبی را برای سفر به اصفهان انتخاب کنیم که با کمی پرس و جو از افراد متخصص سفر و یا استفاده از سایت ها و اپلیکیشن های راهنمای جاذبه های گردشگری می توان بهترین زمان را انتخاب کرد. برای نمونه می توانید از googletrip ، tripadvisor و ... از نمونه های خارجی و همگردی، کارناوال و سفرزون از نمونه های ایرانی برای آشنا شدن با جاذبه های گردشگری ایران هستش. امروزه سایت های ایرانی همپای سایت های خارجی برای معرفی مکانهای گرشگری پیش می روند و حتی گاهی پا فراتر می گذارند و خلاقیت خود را نشان می دهند. مانند سایت سفرزون که تونسته با برنامه ریز هوشمند خود مخاطبان بسیاری جذب کند و با کمترین هزینه شما را راهی سفر کنه. از این صحبت ها که بگذریم بریم سر اصل مطلب تا ببینیم بهترین زمان مناسب کی هست.

بهترین زمان سفر به اصفهان

خب از آن‌ جایی که بهار برای دیدن اکثر شهرهای ایران فرصت مناسبی است، اصفهان را می توانید در لیست سفرهای نوروزی خود قرار دهید و با یک تور اصفهان به خود و خانواده خود عیدی دهید. اگر طاقت گرمای تابستان را ندارید این سفر را به پاییز موکول کنید. فصلی نارنجی که بادهای خنک در شهر شروع به وزیدن کرده است. البته پاییز می‌تواند کمی هزینه‌های سفرتان را بالا ببرد. اگر طرفدار سرمای زمستان هستید پس درنگ نکنید. حالا بریم با چند تا جاذبه پر مخاطب اصفهان آشنا شویم.

با جاذبه های اصفهان بیشتر آشنا شویم

اصفهان شهر جادویی هنر و تاریخ است. هر گوشه‌ی این شهر، جاذبه‌ای دارد که ببینندگانش را غافلگیر می‌کند. جستجو و کشف در زیبایی‌های خیال‌انگیز شهر اصفهان ما را به در خود غرق خواهد کرد. اما زیبایی‌های اصفهان برای گردشگران، تنها در آثار تاریخی آن محدود نیست. طبیعت ویژه‌ی اطراف شهر، به شما این فرصت را می‌دهد تا با زیست بوم منطقه یکی شوید. شب مانی در کویر، تجربه‌ی خاص طبیعت‌گردی در اصفهان است که نباید از دست بدهید.

از گذرگاه سی و سه پل تا میدان نقش جهان

شهر اصفهان از آن مقصدهایی است که همیشه طرفدار دارد. اصفهان گردی یک مهارت خاص محسوب می‌شود! شهری که آنقدر جاذبه دارد که باید اسامی آن‌ها را در یک فهرست بلند بالا قرار دهیم. بی ‌راه نیست که اصفهان را نصف جهان می‌دانند. آنقدر گستردگی و تنوع دیدنی‌های اصفهان زیاد است که نمی‌توان در یک بازدید سرسری و کوتاه به تمام زیبایی‌های آن دست یافت.

تور کویر مرنجاب ؛ سفر به سرزمین شن‌ها

یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین سفرها در میان گردشگران، تورهای کویر است. در میان تورهای کویر و جذابیت‌های آن، تور کویر مرنجاب طرفداران زیادی دارد. تجربه قدم زدن در محیط منحصر به فرد کویر و راه رفتن بر روی شن‌های روان و زیبای آن، دیدن ستارگان در شب‌های خنک کویر و هیجان‌های بی‌نظیر در کویر مرنجاب، همه و همه باعث شده تا گردشگران بسیار زیادی به این منطقه سفر کنند. تپه‌های شنی، دریاچه نمک، آسمان پرستاره شب و گونه‌های متنوع گیاهی و جانوری، از جذابیت‌هایی است که این منطقه کویری را از سایر مناطق ایران جدا می‌کند.

چه زمانی به کویر مرنجاب سفر کنیم؟

بهترین زمان سفر به کویر مرنجاب و به طور کلی کویرگردی، فصول سردتر سال است. چرا که در این زمان هوا خنک و مسیر خشک است. بهترین ماه‌هایی که می‌توانید در آن به کویر مرنجاب سفر کنید، اواخر آبان تا اوایل فروردین است.

کویر مصر، آمیزه‌ای هیجان‌انگیز از طبیعت‌گردی و تفریح

اگر اهل طبیعت‌گردی باشید، می‌دانید که سفر به کویر چقدر می‌تواند لذت‌بخش و دل‌انگیز باشد. دیدن از جاذبه‌های طبیعی منحصر به فرد کویر مصر، بازدید از روستاهایی اصیل با مردمانی مهمان‌نواز و فرهنگی غنی و تماشای آسمان پرستاره کویر، هر یک به خودی خود می‌تواند انگیزه‌ای خوب برای سفر به کویر مصر باشد. برای سفر به این دنیای خیال انگیز استفاده از تورها می تواند گزینه خوبی باشد و با رزرو تور کویر مصر می توانید تعطیلات خوبی را در کنار دوستان خود تجربه کنید.

بهترین زمان سفر به کویر مصر

بهترین زمان برای این سفر پرنشاط پاییز است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان