بازدید 5161
۱

واژگونی تانکر سوخت در محور خلخال به شاهرود

کد خبر: ۹۱۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۳ 18 August 2019

فرمانده پلیس راه اردبیل به خلخال گفت: یک دستگاه تانکر سوخت حاوی بنزین در مسیر جاده خلخال به شاهرود واژگون شد.

به گزارش «تابناک»، علیرضا صحبتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: یک دستگاه تانکر سوخت حاوی بنزین عصر روز گذشته به‌علت عدم توجه راننده تانکر در مسیر جاده خلخال به شاهرود واژگون شد.

وی با اشاره به این که این تانکر بیش از ۱۹ هزار و دویست لیتر بنزین حمل می‌کرده افزود: تانکر حمل سوخت از انبار نفت خلخال به سمت جایگاه سوخت شهر کلور در حرکت بوده که در کیلومتر ۲۰ جاده خلخال به شاهرود واژگون شده است.

فرمانده پلیس راه اردبیل به خلخال گفت: با حضور سریع اعضای مدیریت بحران باهدف جلوگیری از نشت بنزین تانکر سریعا بعد از چند ساعت تلاش سوخت این تانکر واژگون شده به تانکرهای ذخیره انتقال و از انفجار آن جلوگیری به‌عمل آمد.

صحبتی اظهار داشت: به‌علت وجود جاده‌های مواصلاتی کوهستانی در شهرستان خلخال، رانندگان در این مسیر باید با رعایت سرعت مطمئنه و توجه به جلو از بروز حوادث مختلف جلوگیری کنند.

گفتنی است؛ محل حادثه سقوط و واژگونی تانکر سوخت فاقد هرگونه امکانات ایمنی جاده‌ای از جمله شانه خاکی مناسب، گاردریل و دیگر امکانات کنار جاده‌ای بوده و می‌تواند یکی از علل وقوع این حادثه باشد.

با توجه به اینکه نیش زنبور از ناحیه گردن راننده علت این حادثه عنوان شده ممنوعیت زنبورداری در حریم جاده‌های ارتباطی توسط زنبورداران بومی و مهاجر منطقه مورد تاکید باشد تا دیگرشاهد بروز چنین حوادث تلخی نباشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
خلخال به شاهرود یا اردبیل؟!!! شاهرود کجا اردبیل کجا!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان