بازدید 10683
۹
گزارش جنجال تازه خطیر در ساختمان باشگاه

درگیری شدید معاون مستعفی استقلال با خانم ذیحساب

به گفته افرادی که در اطراف باشگاه استقلال حضور داشتند معاون سابق استقلال در اواسط این جلسه از مباحث مطرح شده پیرامون مسائل مالی و ارزی زمان خود، ناراحت شد و حتی بعضی از وسایلی که روی میز جلسه بوده را به زمین کوبید که همین واکنش خطیر باعث ناراحتی شدید ذیحساب باشگاه استقلال شد
کد خبر: ۹۱۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ 17 August 2019

معاون پیشین و مستعفی باشگاه استقلال که ظهر امروز برای مشخص شدن تکلیف خانه اجاره‌ای استقلال که در اختیار وی بود و هم‌چنین روشن شدن برخی از پرونده‌های مالی در محل این باشگاه حاضر شده بود، کارش به درگیری انجامید.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که تصور می شد مسئولان باشگاه استقلال بعد از اختلافات شدید گذشته، با خروج خطیر از این مجموعه کمی روی آرامش ببینند اما امروز بار دیگر این معاون سابق، نقش محوری در یک درگیری شدید را برعهده داشت. ذیحساب باشگاه استقلال که نماینده وزارت ورزش و جوانان در این باشگاه است امروز از علی خطیر معاون پیشین این باشگاه خواست تا در محل این باشگاه حضور پیدا کند. این نشست ابتدا به موضوع بازپس دادن خانه‌ای مجلل و لوکس که در اختیار خطیر قرار داده شده بود، صحبت کردند. قرارداد خانه‌ای که در ابتدا در اختیار پادووانی بود به اتمام رسیده و مسئولان باشگاه استقلال به همین دلیل خواستار پس دادن خانه توسط معاون سابق این باشگاه شدند.

اما در ادامه این جلسه عادی ، اتفاق عجیبی رخ داد. ظاهرا مسئولان باشگاه استقلال قصد رسیدگی مالی مسایل دوران خطیر طی ماه‌های گذشته را داشتند و به همین دلیل قصد داشتند در حضور خودش به برخی حساب‌های ارزی و هزینه ها  رسیدگی کنند، در این بین ذیحساب باشگاه (خانم خلیلی) در این نشست حاضر شد، اما با گذشت دقایقی، جلسه به تنش و حتی درگیری کشیده شد.

به گفته افرادی که در اطراف باشگاه استقلال حضور داشتند معاون سابق استقلال در اواسط این جلسه از مباحث مطرح شده پیرامون مسائل مالی ناراحتی خود را نشان داده و حتی تعدادی از وسایلی که روی میز جلسه بوده را به زمین کوبید که همین واکنش خطیر باعث ناراحتی شدید ذیحساب باشگاه استقلال شده و خلیلی با ناراحتی محل باشگاه را ترک کرده است. نکته جالب‌تر اینجا است که امیرحسین فتحی و اسماعیل خلیل‌زاده زاده در محل باشگاه حضور داشتند، اما به هنگام بروز این اتفاقات با معاون سابق این باشگاه رو به رو نشدند.

بعد از ترک باشگاه توسط ذیحساب این باشگاه، علی خطیر نشستی را با فتحی و خلیل‌زاده برگزار کرد و وی توضیحاتی را در گفتگو با مدیرعامل و عضو هیات مدیره مطرح کرد. خانم خلیلی نیز حاضر نشد به جلسه برگردد و در جواب به تماس ها گفت: من صحبتی در مورد این نشست ندارم و با بیان این مطلب تلفن را قطع کرد!

به نظر می‌رسد در روز‌هایی که استقلالی‌ها با بحران استعفای سرمربی ایتالیایی دست و پنجه نرم می کنند، حالا درگیری های معاون سابق و جنجال ساز این باشگاه هم باعث به وجود آمدن حواشی بیشتری شده و مشخص نیست هیات مدیره استقلال تا چه زمانی می‌خواهد نسبت به این اتفاقات سکوت کند؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
سیستم غیر شفاف آخرش به اینجا ختم میشود سیستم بخصوص مسائل مالی آن کاملا باید شفاف باشد طوری که هم مردم هم مطبوعات بتوانند آن را ببینند و درباره آن نظر بدهند
تنها چیزی که از آن خبری نیست روحیه ورزشکاری و منش جوانمردی و درستکاری هست
نتیجه انتصابات کاملا اشتباه همینه. این آقا اصلا نا حالا کجا بوده که به خودش اجازه میده هر غلطی خواست بکنه.
از این مدیریت وهیات مدیره بی لیاقت نیز بیشتر از این انتظاری نیست.
تیم دولتی یعنی همین، فساد مالی و...
نتیجه پول حروم و بی حساب و کتاب همینه.
این لیگ را کلا تعطیل کنید بعد سر فرصت تیمهای خصوصی خودشان یک لیگ دیگر تشکیل دهند. این لیگ فقط سبب حیف و میل بیت المال است.
این یارو معاونه با همه درگیر میشه چرا؟؟؟؟؟؟
حقیقی( که خطیر گفته نمیشناسمش؟؟ معاون استقلال دروازه بان ملیپوش را نشناخت؟؟؟خخخخ9
بازیکنان
ذیحساب
با خودشم درگیره
تیم که دولتیی باشه و زیر نظر فدراسیون اداره بشه و از منابع دولتی جهت استفاده کنه همینه دیگه ، فساد اندر فساد
دماغش چطوره؟ شکایتش از حقیقی به کجا کشید؟ صلح و صفا کردند به سلامتی؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان