بازدید 3908
۱

مدیرعامل پرسپولیس استعفایش را تایید کرد

کد خبر: ۹۱۸۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰ 17 August 2019

ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدعی است عده ای موضوع رفتن برانکو ایوانکوویچ از جمع سرخپوشان را پیچیده کرده‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، ایرج عرب که در نیم‌فصل گذشته تیم را تحویل گرفت و نقل‌وانتقالات این باشگاه را به شکل نامتوازنی پیش برد، این روزها با چند بحران بزرگ دست به گریبان است و گفته می شد که از این سمت کنار خواهد رفت. او در گفت و گوی تلویزیونی استعفایش را تایید کرد.

عرب در واکنش به اختلاف در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و عدم حضور مهرداد هاشمی، گفت: در حال حاضر پرسپولیس بیش از هر زمان دیگری نیاز به حمایت هوادارانش دارد. تیم و کالدرون باید به بهترین شکل حمایت شوند تا با آرامش فصل را شروع کنیم. اینکه شایعه می‌شود من استعفا داده‌ام، خیلی عجیب است. یکسری سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی کارشان این است که هر روز یک خبر نادرست منتشر کرده و آرامش پرسپولیس را به‌هم بزنند. خبر زده‌اند که من استعفا داده‌ام و وزیر هم موافقت کرده است در حالی که در ۴۸ ساعت گذشته من اصلاً به وزارتخانه نرفته ام و هیچ ارتباطی هم با آن‌ها نداشته‌ام.

وی درباره اینکه طرح شایعه کناره‌گیری‌اش از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس از طرف چه افرادی بوده است، گفت: این افراد یا میزطلب هستند یا منافعی در باشگاه داشته‌اند. صحبت‌ها ناشی از ذهن‌های بیمار است که در حد گرفتن پستی هم نیستند. من که فضای مجازی را کنار گذاشته‌ام، چون خودم رسانه دارم و نیازی به شبکه‌های اجتماعی نیست. ما باید تکلیف خود را درباره دولتی یا خصوصی بودن دو باشگاه پرسپولیس و استقلال روشن کنیم یا بگوییم دو باشگاه دولتی هستند و بودجه‌ای برای آن‌ها در نظر بگیریم. استقلال و پرسپولیس نباید ۵۰ درصد زمان وزیر را بگیرند. این دو باشگاه اهمیت زیادی دارند که این بزرگی به خاطر هواداران دو تیم است، اما ظرف کوچکی دارند. حالا که تیم بسته شده است، ما باید به سمت درآمدزایی برویم و این روز‌ها به دنبال کار اقتصادی باشیم، چند روز است شایعه شده که من استعفا کردم. دو روز پیش با مدیران یک اسپانسر صحبت کردم و آن‌ها با خود می‌گویند شرایط این مدیر مشخص نیست. لیگ برتر هفته آینده شروع می‌شود و فرصت دیگری نداریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پس تیتر خبر اشتباهه. باید بنویسید "مدیرعامل پرسپولیس استعفایش را رد کرد"
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار