بازدید 1928

موضع‌ جدید ترامپ درباره خشونت مسلحانه در آمریکا

رئیس‌جمهوری آمریکا بعد از دیدار با رهبران دموکرات کنگره، مدعی شد باید تدبیری اندیشید که دست افراد روان‌پریش از اسلحه کوتاه شود.
کد خبر: ۹۱۶۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱ 09 August 2019

رئیس‌جمهوری آمریکا بعد از دیدار با رهبران دموکرات کنگره، مدعی شد باید تدبیری اندیشید که دست افراد روان‌پریش از اسلحه کوتاه شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری به موضوع خشونت‌های مسلحانه پرداخت که معضلی فراگیر در این کشور است.

وی در این باره مدعی شد: سلاح نباید در دست افراد خطرناک یا روان‌پریش باشد. من بزرگترین حامی متمم دوم قانون اساسی (حق حمل سلاح) هستم حال آنکه همه ما باید در همکاری با یکدیگر برای رفاه و امنیت کشورمان تلاش کنیم. کارهای معقولی می‌توان انجام داد که به نفع همه باشد!

گفتنی است اظهارات ترامپ یک روز بعد از دیدار وی با «نانسی پلوسی» و «چاک شومر» رهبران دموکرات کنگره آمریکا ایراد می‌شود. آنها از وی خواسته بودند  «میچ مک‌کانل» رئیس جمهوریخواه مجلس سنا را به برگزاری جلسه برای رای‌گیری پیرامون لایحه بررسی سوابق متقاضیان سلاح ترغیب و در نهایت، خود نیز آن را امضا کند.

این لایحه پیشتر در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شده است.

ترامپ همچنین در  بخشی از توئیت خود گفت: مباحثات جدی بین رهبران سنا و مجلس نمایندگان پیرامون بررسی بِجای سوابق (متقاضیان) در جریان است. با انجمن ملی سلاح و دیگران هم صحبت کرده‌ام تا نظرات‌شان پیرامون این موضوع بیان شده و مورد توجه قرار بگیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر