بازدید 1766

حزب‌الله مداخله آشکار آمریکا در امور لبنان را محکوم کرد

حزب‌الله لبنان بیانیه سفارت آمریکا را که در خصوص رخداد حمله به کاروان وزیر امور مهاجرت لبنان صادر شده بود، محکوم کرد.
کد خبر: ۹۱۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳ 09 August 2019

حزب‌الله لبنان بیانیه سفارت آمریکا را که در خصوص رخداد حمله به کاروان وزیر امور مهاجرت لبنان صادر شده بود، محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، حزب‌الله لبنان ضمن محکوم کردن بیانیه سفارت آمریکا در خصوص حمله به کاروان وزیر امور مهاجرت لبنان، آن را "مداخله آشکار در امور داخلی این کشور و اهانت شدید به دولت و نهادهای مربوط به قانون اساسی و قضائی این کشور" خواند.

حزب‌الله همچنین اعلام کرد: هدف از این بیانیه پیچیده کردن بحران کنونی لبنان است. این بیانیه مداخله‌ای مردود در نزاع سیاسی داخلی و پرونده‌ای است که در مقابل دستگاه قضائی لبنان مطرح است و فقط این دستگاه می‌تواند به وظایف خود به بهترین وجه عمل کند.

در بیانیه حزب‌الله لبنان همچنین آمده است: بیانیه سفارت آمریکا دخالت آشکار و وقیحانه در امور داخلی لبنان و اهانت شدید به دولت و نهادهای مربوط به قانون اساسی و قضایی و همچنین دخالتی مردود در نزاع سیاسی است.

حزب‌الله لبنان در بیانیه خود ضمن محکوم کردن سیاست‌های وقیحانه آمریکا در امور مربوط به خود لبنانی‌ها، از سکوت مدعیان آزادی و استقلال کشور در قبال اینگونه دخالت‌ها انتقاد کرد.

سفارت آمریکا در بیروت اخیراً در واکنش به حمله افراد مسلح به کاروان وزیر مهاجرت لبنان، با انتشار بیانیه‌ای در توییتر، از لبنانی‌ها خواست در برابر هرگونه تلاش برای بهره‌برداری سیاسی از این حادثه، اجتناب کرده و آن را محکوم کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر