بازدید 6132
۵

پارسایی:رسانه‌ها پیگیر فرار مالیاتی یک بانک باشند

کد خبر: ۹۱۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ 08 August 2019
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از رسانه‌ها درخواست کرد که پیگیر فرار مالیاتی یکی از بانک‌ها باشند.

به گزارش ایسنا، بهرام پارسایی، پنجشنبه ۱۷ مرداد، ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: یکی از بانک‌ها فرار ۲ هزار میلیارد تومانی مالیاتی دارد و امیدواریم که رسانه‌ها همچون دیگر ابعاد، این موضوع را به عنوان یک مطالبه دنبال کنند.

پارسایی بدون اشاره به نام بانک مورد نظر، گفت: سازمان امور مالیاتی، در مقابل تولید کنندگان و صنعتگران و فعالان اقتصادی، برای دریافت مالیات قانونی محکم می‌ایستد، اما در موضوع یک فرار مالیاتی بزرگ، انتظار واکنش مطلوبتر و قانونی از طرف دستگاه مرتبط وجود دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
این بانک اسم نداره!!!! تو که نماینده مجلس هستی جرات نمیکنی اسم بانکی که دو هزار میلیارد فرار مالیاتی داره رو بیاری، انتظار داری رسانه بیاد صحبت کنه. واقعا که سطح سواد و درک امور تا چه حد پایین امده!!!!
جناب نماینده اگر شما طبق قانون به وظایفتان عمل می کردید و از ازادی مطبوعات دفاع می کردید انوقت است که از رسانه ها انتظار داشته باشید و قتی یکی از مسولان بلند پایه قبلی نظام مطبوعات را تهدید می کند که اگر هر کس فساد مسولان را افشا کند شدیدا برخورد خواهد شد شما از رسانه چه انتظار داردید رسانه زمانی می تواند پشت پرده فساد و رانت و رشوه و تخلف افراد با نفوذ را منتشر کند که از پشتیبانی قانونی بر خوردار باشد اقای نماینده مگر اطاع ندارید چه بر سر یاشار سلطانی اوردند در گود نشستی می گویی لنگش کن وقتی من فرد معمولی کامنت می گذارم و صد در صد هم درست است سایتها از ترس برخورد سانسور می کنند در صورتیکه این سایتها را خیلی از مرم نمی بینند ... افشا کردن فساد پایه های نظام را تقویت می کند نه اینکه تشویش اذهان عمومی شود تابناک محترم لطفا منتشر کن
فرار مالیاتی فقط مال پزشکا هست.بقیه که خدا رو شکر فرار ندارن.ی عده هم مثل سپاه و جانبازها و استان قدس هم سر هفته مالیات هفته رو میدن.داداش پزشکا رو خراب کنید.خودتون ی متن طوفانی بنویسید.بقیه طوفان رو هم با باز کردن کامنت ها و به اسم دموکراسی طوفانی کنید.یکی بیاد بگه فرار ده میلیارد دلاری یکی بگه اعدام کنید یکی بگه ممنوع الخروج کنید یکی بگه تا ۵۰سال تو فرانسه و بورکینوفاسو برا دولت کار میکنن.یکی بگه سرانه پزشک پایین هست.حالا کیه که بگه نه؟کیه بگه منبع و اثبات حرفتون چیه؟طرف فحش داده و رفته و همین میشه منبع حرف بقیه افراد
پاسخ ها
یادگاری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
مگه غیر از اینه!
جالبه که نماینده مجلس که می تونه از کل دولت سئوال کنه و توضیح بخواهد از رسانه ها می خواد که پیگیر باشند . چرا ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل