بازدید 17154
سوژه

مزدک چه میزان از آرشیو صداوسیما را به لندن برد؟

کد خبر: ۹۱۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ 07 August 2019

معاون سیمای رسانه ملی درباره شایعه انتقال آرشیو صدا و سیما توسط مزدک میرزایی به خارج از کشور واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، مرتضی میرباقری در پاسخ به سوالی درباره حجم آرشیو انتقالی تلویزیون اظهار کرد: آقای میرزایی هیچ چیز را با خود نبردند؛ ایشان قرار بود برنامه‌ای بسازند و برای این کار از مستند‌هایی استفاده کردند. اگر در نظر بگیریم که آرشیو ما در صدا و سیما هزار باشد، ایشان تنها یک هزارم درصد آن را با خود برده اند.

مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی با حضور در جمع خبرنگاران بمناسبت روز خبرنگار، در واکنش به خبر مهاجرت مزدک میرزایی گزارشگر فوتبال به خارج از کشور گفت: ما خیلی متاسف هستیم که مزدک میرزایی از ایران رفت. البته دلیل رفتن او اصلاً نبود کار و مشکلات ناشی از آن در صداوسیما نمی‌تواند باشد. به نظر من این یک اشتباه استراتژیک بود که آقای میرزایی مرتکب شد.

معاون سیما تصریح کرد:هر طور مرور کنیم، به صلاح نبود که ایشان چنین تصمیمی بگیرند و برای همکاری به شبکه‌ای بروند که عنادش با مردم ایران روشن و آشکار است. کسی که می‌خواهد تفکر وهابیت و عربستان سعودی را در چنین شرایطی ترویج کند، به نظرم از فهم کم سیاسی اش ناشی می‌شود؛ البته آقای میرزایی هم اصلاً آدم سیاسی نبودند. ما هم علاقه‌مند هستیم که برگردند و در جایگاه خود قرار بگیرند؛ شرایط کار برای ایشان فراهم است.

مزدک چه میزان از آرشیو صداوسیما را به لندن برد؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۳
زرشک اینا وعده است بعدشم اون ادم خوبی است
اگه برگرده که به مکان نامعلومی برده می شود..!
اینقد اذیتش کردن فراریش دادن حالا ژست همکاری و مهربانی میگیرن. باشه شما خوبین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
اذیتش کردند ... تو اونجا بودی ؟
رفتار مدیران کوچک باعث این مهاجرتها میشه!
در مملکت ما خیلی از مدیران هستن که میزشون از خودشون خیلی بزرگتره!
همین نظر نشان می ده مزدک ارشیو عظیمی با خود برده!!! وقتی می گفتید هیچی معلوم می شد خیلی بوده! حالا که می گی 1 هزارم یعنی جارو کرده برده
مهاجرت تو این شرایط اقتصادی برای کسانی که 40 را رد کردن و سرمایه گذاری هم نمیتونن مهاجرت کنن همینه . از شر استرس های هر روزه ایران لااقل بچه هاشو نجات داد
معاون صدا سیما جسارتا تا کلاس چندم درس خوندن؟

اگر فرض بگیریم 1000 باشه این طرف یک هزارم درصد برده!!!
پاسخ ها
شیرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
0/001 %
كار بسيار خوبي كرده وقتي ريسس شبكه نيروهاي كار بلد را به حاشيه رانده بايد بروند واز اسنعدادشان استفاده كنند
نيروي كار ماهر هر جايرود نبايد نكوهش شود مكر پزشكان ماهر نميرن خارج
«هر طور مرور کنیم، به صلاح نبود که ایشان چنین تصمیمی بگیرند»
به صلاح کی نبود؟ به صلاح صدا و سیمایی که سالهاست صلاح کارش را گم کرده است یا به صلاح میرزایی؟ این جمله بیشتر شبیه تهدید است.
هر کی بتونه میره.
چرا این آدمها باید چنین دسترسی هایی داشته باشند؟!!!
((((((((((((((معاون سیما تصریح کرد:هر طور مرور کنیم، به صلاح نبود که ایشان چنین تصمیمی بگیرند و برای همکاری به شبکه‌ای بروند که عنادش با مردم ایران روشن و آشکار است.
کار خوبی کرده وقتی ریس شبکه سه یک اقاززاده بچه باشه همین میشه عادل و خیابانی رفتن
یه بار میگه آقای میرزایی هیچ چیز را با خود نبردند بلافاصله بعدش میگه اگر در نظر بگیریم که آرشیو ما در صدا و سیما هزار باشد، ایشان تنها یک هزارم درصد آن را با خود برده اند.
بالاخره برده با نبرده؟
اگر حتی همون یک هزارم درصد آرشیو صدا و سیما رو هم برده باشه با توجه به میزان بسیار بالای آرشیو صدا و سیما و ارزش ریالی فوق العادۀ هر آرشیو در یک رسانه ملی، یک هزارم درصد اون رقم بسیار قابل توجهی میشه که از لحن صحبت معاون سیمای رسانه ملی معلومه که اصلا ارزش براش نداره
"ما هم علاقه‌مند هستیم که برگردند و در جایگاه خود قرار بگیرند؛ شرایط کار برای ایشان فراهم است."
واقعا!!!!!!!!!! مگه میشه؟ مگه داریم؟
"اگر در نظر بگیریم که آرشیو ما در صدا و سیما هزار باشد، ایشان تنها یک هزارم درصد آن را با خود برده اند"

از جملات قصار معاون محترم که از فهم کم ریاضی ایشان است.
"اگر در نظر بگیریم که آرشیو ما در صدا و سیما هزار باشد، ایشان تنها یک هزارم درصد آن را با خود برده اند"

خخخخخخخخخخخخخخخخخ
درود ب مزدک
دمش گرم فقط
سلام
ما هم خوشحال میشویم از اینکه ایشان برگردند و بیشتر خوشحال میشویم اگر جنابتان ترک مدیریت فرمایید و یک مدیر در حد و انداره شغلتان بیایند.
اونقدر بهش فشار آوردید که رفت . اگر عادل و دیگران که سرشان به تنشان می ارزد رفتند هم تعجب نکنید . اون که اشتباه از صدا و سیما بود را قبول کنید . الان اگر عادل هم برود حتما همین را می گویید که اشکال از صدا و سیما نیست !!!!!
یک هزارم درصد معادل ده درصد است. ضرب میکردی و بعد افاضات میفرمودی
واقعا مدیران باسوادی در تلویزیون هستند و جایی برای امثال فردوسی پور و مزدک عزیز نخواهد بود..........
ازهزار یک هزارم درصدش میشه یک درصد کل یعنی یک در صد آرشیو را برده ولی منظور گوینده خیلی کمتر از یک درصد بوده که نتونسته چه جوری بگوید.
رفتن یک چیز است این که با چه کسانی همکاری می کند مطلب دیگر است. دوچهره بودن یک انسان یعنی این که اینجا با مردمم و هر جا منافعم اقتضا کند ضد مردم خواهم شد. به شبکه وهابیت دشمن شماره یک شیعه پیوستن اصلا معنا و مفهوم عقلانی ندارد واقعا یک اشتباه است که ممکن است چند روز دنیای او را تامین کند اما آخرت او را تخریب خواهد کرد. می توان این گونه نیز توجیه کرد که ممکن است مزدک ابتدا تغییر مذهب داده سپس به وهابیت پیوسته است. اگر منافع دنیوی اش اقتضا کند روزی دیگر جایی دیگر! کسانی که رویه او را تایید کرده اند نیز باید مراقب باشند که در گناه او شریک نشوند.
عجب حرفی زد اقای مدیر اگر فرض کنیم ارشیو 1000 باشد ایشان یک هزارم درصد ان را برده است !!! اگر یک ضرب و تقسیم ساده بکنیم نتیجه این میشه که ایشان یک صدم کل حجم ارشیو را برده ..! مگر این کم است؟ یک درصد کل ارشیو!
برین از مردم بپرسین چند درصدتون میخاین از ایران برین . بعد ببینین مردم چی میگن . ولی با انصاف آمار رو منتشر کنین.
تاریخ تکرار شده یادروزایی افتادم که خیلی ها فرار کردند با چمدان های پر حق داشتند دیگه جای موندن نبود.
ببخشید،کمی پیش خود فکر کنید،چه عاملی باعث این میشود کسی خانه و زندگی سرزمینش را رها کند و به جای دیگر به قول شما شبکه ،،وهابی،، برود .دست از این دو دوره بازی بردارید
مزدک شخصیت خیلی خوبی داشت و داره، بدون حاشیه و کاملا مسلط در کار خودش. خارج کردن آرشیو صدا و سیما نمیتونه درست باشه و احتمال خیلی زیاد برای تخریب چهره مزدک این موضوع عنوان شده. بجای تخریب افراد بهتره به این فکر کنید که چرا خیلی از مردم میخوان وطن خودشون رو ترک کنن. فکر نمیکنید شرایط سخت و نامساعد کار و زندگی و مشکلات اقتصادی و..... دلیل اصلی ترک ایران شده؟!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل