بازدید 3883

ترامپ دوباره چینی‌ها را تهدید کرد

دونالد ترامپ با انتقاد دوباره از چینی‌ها در قبال سیاست‌های تجاری آنها هشدار داد در صورتی که آنها در روند مذاکرات تجاری اتلاف وقت کنند شرایط مذاکرات بسیار سخت‌تر خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵ 31 July 2019

به گزارش فارس به نقل از راشاتودی، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با انتقاد دوباره از سیاست‌های تجاری چین، هشدار داد که ممکن است شرایط مذاکرات سخت‌تر شود.

در حالی این سخنان از سوی رئیس‌جمهور آمریکا ابراز شده که دو کشور قرار است دور جدید مذاکرات  تجاری خود را طی روزهای آینده در شانگهای از سر گیرند.

ترامپ طی چند توئیت نسبت به اقدام احتمالی چین در راستای منتظر شدن برای پیروزی یک دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، هشدار داد و گفت اگر آنها این کار را بکنند در صورت پیروزی دوباره من توافق تجاری سخت‌تری در انتظار آنها خواهد بود.

رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتر نوشت:  چین بدترین عملکرد سالانه را طی 27 سال گذشته اتخاذ کرده است. آنها قرار بود از ما محصولات کشاورزی بخرند اما هیچ نشانه‌ای از این رویکرد آنها وجود ندارد. مشکل ما با چین هم دقیقا همین است. آنها همکاری نمی‌کنند. اقتصاد ما طی سه سال گذشته بسیار بزرگتر از اقتصاد چین شده است.

ترامپ ادامه داد: تیم من هم اکنون در حال مذاکره با آنهاست اما آنها همیشه در آخر کار حرف خود را عوض می‌کنند. انگار آنها منتظر  آن هستند که انتخابات برگزار شود که شاید یک رئیس‌جمهور دموکرات ساده لوح روی کار بیاید تا آنها بتوانند یک توافق تجاری عالی شبیه چیزی که طی 30 سال گذشته داشتند با آن ببندند و به تکه پاره کردن آمریکا ادامه دهند. 

قرار است فردا استیون منوچین وزیر خزانه‌داری آمریکا و رابرت لایت هایزر، نماینده تجاری آمریکا با هیأت چینی به سرپرستی لیو هه، معاون نخست‌وزیر چین در شانگهای دیدار کنند.

ترامپ در توئیتر تهدید کرده است که  آنها منتظر برگزاری انتخابات هستند، بنابراین اگر اینطور باشد و من برنده شوم توافق برای آنها بسیار سخت‌تر از آن چیزی خواهد بود که در مذاکرات کنونی اتفاق خواهد افتاد و حتی ممکن است هیچ توافقی با آنها نکنیم. ما تمام گزینه‌ها را در اختیار داریم و رؤسای جمهور قبلی ما نسبت به این موضوع آگاه نبودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل