بازدید 4826

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

کد خبر: ۹۱۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ 30 July 2019

محمدعلی وکیلی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 8 مرداد) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را بدین شرح قرائت کرد:

- تذکر اصغر مسعودی نماینده نی ریز و استهبان به وزیر راه و شهرسازی درباره علت احداث طرح گردنه تقاره خانه

- تذکر حسین مقصودی نماینده سبزوار و جغتای به وزرای تعاون و جهاد کشاورزی و رئیس جمهور درخصوص علت عدم نظارت بر عملکرد سازمان بهزیستی و افزایش آسیب های اجتماعی، چرا در واردات جو و توزیع آن در ماه های اخیر با مشکلات عدیده مواجه شده ایم، علت عدم افزایش خرید تضمینی گندم با توجه به افزایش هزینه های تولید

- تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به وزیر دادگستری و رئیس جمهور و وزیر نیرو در مورد اینکه چرا برای زمین های نسقی داخل شهرها به روستاها سند صادر نمی شود، چرا شهر تاریخی ماسوله ثبت جهانی نمهی شود، لزوم پرداخت بدهکاری نیروگاه بادی گیلان

- تذکر یعقوب شیویاری نماینده میانه به وزرای نفت، نیرو و رئیس جمهور درخصوص علت عدم اختصاص قیر برای آسفالت جاده های شهری، روستایی و معابر عمومی، لزوم پرداخت مطالبات فرهنگیان به ویژه بازنشستگان، تسریع در اجرای جزء بند "الف" ماده 43 قانون برنامه ششم در مورد کاهش تلفات انرژی در بخش ساختمان

- تذکر نادر قاضی پور نماینده ارومیه به وزرای راه و شهرسازی، اقتصاد، صمت و رئیس جمهور درخصوص تسریع در اجرای بند "ب" ماده 46 برنامه ششم توسعه مبنی بر جمع آوری خودروهای فرسوده سالانه به میزان 20 درصد، تسریع در اجرای بند "ب" ماده 46 قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر اعطای حداقل 40 درصد تسهیلات پرداختی به بانک صنعت و معدن

- تذکر عین الله شریف پور نماینده ماکو به وزرای راه و شهرسازی، بهداشت و درمان و رئیس جمهور در مورد لزوم پیگیری و دستور عاجل درخصوص پرداخت تسهیلات بافت های فرسوده به ساکنان حوزه انتخابیه، لزوم پیگیری جدی درخصوص ارائه خدمات پزشکی به صورت سیار به عشایر در ییلاقات، لزوم انعقاد قرارداد مستقیم بین نیروهای خدماتی و دستگاه های اجرایی در غیرکلانشهرها

- تذکر حسن سلیمانی نماینده کنگاور به وزرای دفاع، نفت و راه شهرسازی و رئیس جمهور درخصوص تسریع در رسیدگی به وضعیت هیات مدیره شرکت های پتروشیمی اوره، آمونیاک و پلی اتیلن شهرستان هرسین از نظر میزان حقوق دریافتی و عدم جذب نیروهای بومی، تسریع در رسیدگی به وضعیت آلایندگی شرکت های پتروشیمی اوره و آمونیاک در شهرستان هرسین و تسریع در اجرای مقررات حمل و نقل در رابطه با آن، حمل بار شرکت های پتروشیمی اوره و آمونیاک شهرستان هرسین از نظر توزیع و خسارت وارده به تاسیسات زیربنایی و راه های مواصلاتی.

- تذکر حسین نیاز آذری نماینده بابل به وزرای ارتباطات، دادگستری و کشور در مورد ضرورت برخورد قانونی با کانال های بی شناسنامه و تخلفات در فضای مجازی که امنیت اخلاقی و سیاسی جامعه را به خطر انداخته اند.

- تذکر محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز به رئیس جمهور درخصوص لزوم تسریع در انتصاب رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی

تذکر مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود به وزیر کشاورزی در خصوص لزوم جلوگیری از واردات برنج در فصل برداشت محصول.

تذکر عین الله شریف پور نماینده مردم ماکو، چالدران، پلدشت و شوط به رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در خصوص مشمول نمودن کارکنان شهرداری‌ها در قانون نظام هماهنگ پرداخت با هدف کاهش فاصله طبقاتی، لزوم پرداخت وام فرهنگیان ماکو از محل یکی از تسهیلات بافت‌های فرسوده.

تذکر علی کرد نماینده مردم خاش، نصرت آباد، میرجاوه و کورین به وزیر امور خارجه در خصوص لزوم پیگیری جدی در خصوص آزادی دو نفر از مرزبانان که گروگان گروهک‌ها شده‌اند.

تذکر منصور مرادی نماینده مردم مریوان به رئیس جمهور در خصوص لزوم تسریع در پرداخت پاداش فرهنگیان و دلیل تاخیر سفر شما به کردستان چیست؟

تذکر محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز به وزیر نیرو در خصوص لزوم پاسخگویی وزارت نیرو درباره غرق شدن کودک شش ساله الیگودرزی و بی توجهی به ایمن سازی رودخانه آبشار آب سفید.

تذکر عبدالغفور ایران نژاد نماینده مردم چابهار، نیک شهر و کنارک به رئیس جمهور در خصوص لزوم اقدام مثبت و برنامه ریزی محیط زیست در بخش سرمایه گذاری در جنوب استان سیستان و بلوچستان

تذکر سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان به وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در خصوص لزوم نظارت دقیق بر بازار مرغ و بررسی علت افزایش شدید قیمت آن، علی رغم وعده‌های مکرر علت عدم تحویل واحدهای مسکن مهر به مردم چیست؟ ضرورت برخورد با رفتار دور از شأن برخی سلبریتی‌ها در فضای مجازی و بی حرمتی آنها به هنجارها.

تذکر جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد به رئیس جمهور در خصوص لزوم پیگیری جدی در خصوص وضعیت بسیار نامساعد سود و جرایم بانکی در کشور، همچنین به وزیر کشور در خصوص‌ عدم ساماندهی بازارهای مرزی و کوله‌بران به چه علت است؟ چرا باید در سال رونق تولید از صادرات محصولات مازاد کشاورزی جلوگیری شود؟

تذکر حسن نوروزی نماینده مردم بهارستان و رباط‌کریم به وزرای اقتصاد و دارایی و راه وشهرسازی در خصوص لزوم ایجاد اداره کل دارایی و مالیاتی در شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان، لزوم ایجاد شعبه بیمه ایران در شهرستان رباط کریم، لزوم جلوگیری از تصرف اراضی حاشیه اتوبان تهران – ساوه توسط بلوکه دامداران.

تذکر سیدراضی نوری نماینده مردم شوش به وزیر نیرو و وزیر راه و شهرسازی در خصوص علت عدم سیل بندسازی در محل‌های آسیب پذیر از سیلاب شوش چیست؟ با توجه به تبصره ۱ بند «ه» قانون بودجه ۹۸ علت عدم تحویل قیر به دستگاه‌های اجرایی چیست؟

تذکر بیت الله عبداللهی نماینده مردم اهر و هریس به رئیس جمهور در خصوص لزوم تامین قیر مورد نیاز پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی راه و شهرسازی، آموزش و پرورش و بنیاد مسکن.

تذکر سیدمهدی مقدسی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص لزوم حمایت جدی و عملی از رسانه‌ها.

تذکر علی مطهری نماینده مردم تهران به وزیر ورزش و جوانان در خصوص علت وضعیت ناهنجار فرهنگی باشگاه انقلاب چیست؟

تذکر علی ساری نماینده مردم اهواز به وزیر بهداشت و درمان در خصوص علت عدم حل مشکل پرسنل طرح تحول سلامت خوزستان چیست؟

تذکر محسن علیجانی زمانی، علیرضا محجوب، نادر قاضی پور و احمد بیگدلی نمایندگان مردم تهران، ارومیه و خدابنده به رئیس جمهور در خصوص تسریع در تعیین وضعیت نیروهای شرکتی در دستگاه‌های اجرایی و نهادها در جهت صیانت از نیروهای کار و عدالت در دریافتی‌ها.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل