بازدید 79504
سخنگوی دستگاه قضا خبر داد؛

محمدعلی نجفی به قصاص محکوم شد/ داماد وزیر کار به ۲۰ سال و احسان دلاویز به ۱۰ سال حبس محکوم شدند

سخنگوی قوه قضاییه از صدور حکم قصاص محمدعلی نجفی در پرونده قتل میترا استاد خبر داد. پدر پرونده مهمی که در تهران مطرح بود، هادی رضوی به جرم اخلال عمده در نظام اقتصادی به ۲۰ سال حبس، رد مال و ۷۴ ضربه شلاق و محرومیت از خدمات دولتی محکوم شده است.
کد خبر: ۹۱۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ 30 July 2019
تابناک اجتماعی -
غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه در هفتمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه، از صدور حکم قصاص برای محمدعلی نجفی، شهردار اسبق تهران خبر داد؛ قصاص بابت قتل میترا استاد که شاید مهم‌ترین پرونده جنایی گشوده شده در کشورمان در سال‌های اخیر باشد.

به گزارش «تابناک»، در این نشست که در دادگستری کل استان تهران برگزار می‌شد، سخنگوی قوه قضائیه سخنان روز گذشته رئیس قوه را بازخوانی کرد و گفت: «اگر مدیران دستگاه‌ها وظایفشان را به نحو شایسته انجام دهند، نباید این ‌همه مفاسد اتفاق بیفتد تا قوه قصاییه مطالبه‌گر باشد و ضرورت دارد با نظارت دقیق درون سازمانی و تقویت نهاد‌های برون‌سازمانی از بروز تخلفات و مفاسد جلوگیری شود» تا در ادامه بار دیگر بر عزم جدی قوه قضائیه بر مقابله با فساد تأکید کند؛ عزمی که اسماعیلی مصداقش را تشکیل دادگاه‌های ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی خواند و افزود: این دادگاه از ابتدای تشکیل تا کنون ۹۷۸ مورد حکم قطعی درمورد پرونده‌های مفاسد اقتصادی در کشور صادر کرده که ۹ مورد احکام اعدام، ۴ مورد حبس ابد، ۱۰۰ مورد حکم تا ۲۰ سال، ۷۳۱ مورد زیر ده سال، ۴۴ مورد ۲۰ تا ۳۰ سال حبس، ۱۱۶ نفر رأی انفصال دائم از مشاغل دولتی، ۱۷۲ نفر انفصال موقت از خدمت و ۱۶۱ مورد به مجازات شلاق از جمله این محکومیت هاست.

وی در ادامه با یادآوری برخی احکام صادر شده در پرونده های اقتصادی با خواندن نام محکومان و بیان سمت هایی که داشته اند (از جمله مدیرکل وزارت خانه در استان یا کارمند ادارات دولتی)، تأکید کرد: رسیدگی به دیگر پرونده ها با جدیت ادامه خواهد یافت.

او همچنین افزود: رسیدگی ها منحصر به پرونده های قضایی نیست، بلکه پرونده هایی در حوزه غذا و دارو و واردات تجهیزات پزشکی با ارز دولتی نیز در دستگاه قضا گشوده شده و در دست پیگیری است؛ اظهارنظری که در ادامه آن، اسماعیلی به گله از رفتار برخی مسئولان پرداخت.

گلایه از مسئولانی که در مصاحبه هایشان از گم شدن پول و کالا خبر می‌دهند و مسئولان قضایی را مجبور می‌کنند که از ایشان پرس و جو کنند، چه اتفاقی رخ داده، در حالی که «به موجب قانون هر یک از دستگاه‌های اجرایی مطلع شوند در حوزه فعالیت‌شان جرمی اتفاق افتاده باید به مرجع قضایی اعلام کنند.»

در ادامه این نشست، اسماعیلی در پاسخ به پرسشی مبنی بر برپایی کمپین‌هایی توسط مسیح علی‌نژاد برای تأثیرگذاری بر انتخابات پیش روی و طرح این پرسش که آیا نمی‌توانیم وی را غیابی محاکمه و تحت پیگرد بین‌المللی قرار دهیم، گفت: «در این که اقدامات این فرد هم مغایرت با موازین قانونی و هم اخلاقی و شرعی و باور‌های دینی و اعتقادی و غرور ملی ایرانیان دارد، تردیدی نیست و این خیلی ناپسند است که کسی غرور ملی و وطن خود را به بیگانگان بفروشد و به جای اینکه در خدمت وطن و مردم خود باشد، خدمت بیگانگان را برگزیند. تا امروز نشنیدم که دادستان به اعمال وی ورود کند، اما این یادآوری شما امیدواریم اثر لازم را داشته باشد و ما هم یادآوری می‌کنیم.»

 
محمدعلی نجفی به قصاص محکوم شد/ داماد وزیر کار به ۲۰ سال و احسان دلاویز به ۱۰ سال حبس محکوم شدند

بخش دیگر سخنان سخنگوی دستگاه قضا به شرح فرجام پرونده ای اختصاص داشت که به شدت مورد توجه افکار عمومی کشورمان قرار دارد. پرونده ای که نام داماد وزیر در میان متهمان آن دیده می‌شود و اسماعیلی درباره اش گفت: «هادی رضوی در تهران به ۲۰ سال حبس، رد مال، ۷۴ ضربه شلاق و محرومیت از خدمات دولتی محکوم شد که در همین پرونده احسان دلاویز به جرم معاونت در جرم در پرونده هادی رضوی به ۱۰ سال حبس محکوم شد.»

وی در ادامه از قرار داشتن پرونده کیمیا خودرو در نوبت رسیدگی خبر داد و پس از آن نوبت به توضیح در خصوص یکی از جنجالی ترین و مهم ترین پرونده های جنایی گشوده شده در کشورمان رسید؛ پرونده محمدعلی نجفی که اسماعیلی رأی صادره در آن را این گونه اعلام کرد: «رأی صادر شده امروز به وکلای اولیای دم و متهمان ابلاغ شده است همانطور که می‌دانید در کیفرخواست قتل عمد، ایراد صدمه غیر موثر در قتل و داشتن اسلحه محرز شده بوده که قتل عمد را دادگاه محرز دانسته و حکم قصاص صادر کرده است.»

اسماعیلی افزود: «در مورد ایراد صدمه غیر موثر در قتل، چون یک صدمه بوده و دو تیر اصابت نکرده یکی به دست و بعد به سینه وارد شده یک حکم صادر می‌شود و حکم اشد که قصاص است صادر شده است. در مورد حمل اسلحه نیز از سوی دادگاه ۲سال حبس برای داشتن اسلحه برای متهم در نظر گرفته شده است.»

سخنگوی دستگاه قضا در ادامه نشست در مورد استعفای یکی از اعضای شورای نگهبان و اینکه آیا در این خصوص با قوه قضاییه هماهنگی شده است یا خیر، گفت: «این موضوع چالش‌برانگیز نیست و دفعه اول هم نیست که رخ داده باشد. اگر سابقه را بررسی کنیم، می‌بینیم برخی افراد معرفی شده و در روز احراز منصرف شده‌اند. این اعلام انصراف ارتباطی با قوه قضائیه ندارد البته با خود این افراد برای عضویت مشورت شده بود و تمایل آن‌ها اخذ شده بود، اما اینکه در دقیقه ۹۰ احدی انصراف بدهد سابقه داشته، ولی در این خصوص هماهنگی با قوه قضائیه نشده بود.»
 
توضیح در خصوص دستگیری روزنامه نگار منتسب به روزنامه خراسان و آزادی وی در کمتر از ۲۴ ساعت با قرار کفالت و تاکید بر این مهم که قوه قضائیه بنای شکایت از رسانه ها را ندارد و حتی برخی شکایت های صورت گرفته در گذشته را بازنگری و مسترد کرده، بخش دیگری از سخنان اسماعیلی در نشست امروز بود و پس از آن، نوبت به سوال و جواب در خصوص دو ماجرا رسید که نام عیسی کلانتری و سازمان محیط زیست به آنها سنجاق شده است.
 
اسماعیلی در خصوص پرونده رئیس سازمان محیط زیست در طرحی با عنوان طوبی در زمان فعالیتش در وزارت جهاد کشاورزی که برای احداث آن در منطقه حاجی‌آباد لواسان قطعه زمینی به برادرش واگذار شده است و همچنین شکایت دادستان بندر انزلی در پرونده طرح بایوجمی که از سوی وی در سازمان محیط زیست در حال اجراست، گفت: اصل اعلام شکایت در این دو زمینه مورد تأیید است، اما از آنجایی که دادستان بندر انزلی مرجع صالح محسوب نمی‌شد، پرونده به دادسرای رسیدگی به تخلفات کارکنان دولت در تهران منتقل شده و در موضوع پرونده لواسان هم دادسرای تهران ورود پیدا کرده است. بررسی‌های اولیه در این زمینه هنوز تکمیل نشده و تا زمان تکمیل آن از بیان جزئیات معذوریم.

اظهار نظر یک نماینده مجلس درباره دو تابعیتی بودن برخی مقامات دولتی و لیستی که این نماینده منتشر کرده، موضوع پرسش دیگری بود که مطرح شد و اسماعیلی در پاسخ گفت: مجلس به موضوع دوتابعیتی بودن برخی مقامات ورود پیدا کرده و کمیته تحقیق و تفحصی را هم در این زمینه برگزیده است، اما خروجی این کمیته تا به امروز دقیق و جامع نبوده و معتقدیم شأن مجلس چه در تحقیق و تفحص‌ها و چه در رسیدگی‌های کمیسیون اصل ۹۰ این است که در بررسی‌ها به یک جمع‌بندی دقیق و قاطع برسد و نتیجه این جمع‌بندی را برای اقدامات قضایی به ما منعکس کند.

وی افزود: لیستی که عنوان می‌شود به قوه قضائیه ارسال شده جمع‌بندی نهایی این موضوع نیست و از احتمالات سخن گفته شده انتظار ما این است که مجلس تحقیقات خود را تکمیل و به صورت جزم و مطمئن این لیست را به قوه ارسال کند. ما نمی‌توانیم نفیاً و اثباتاً درباره افرادی که در این لیست ذکر شده‌اند اظهارنظر کنیم، چون به صورت قطعی تحقیقات انجام نگرفته البته یک یا دو مورد در پرونده‌های دیگر دوتابعیتی بودنشان محرز شده است. این لیست با احتمالات موجود به دادستان کل ارسال شده و دادستان هم از وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درخواست کرده است که اگر مستنداتی در این زمینه دارند ارائه کنند.

انتخابات شورایاری‌های تهران و شائبه های مطرح در خصوص غیرقانونی بودنش، پرسش دیگری بود که از سخنگو پرسیده شد و وی در پاسخ گفت: وجود ابهام و ایردات در برگزاری انتخابات شورایاری‌ها از نواحی مختلف مثل سازمان بازرسی، مقامات دولتی و حتی اعضای شورا‌ها و حقوقدانان مطرح شده و تا وقتی قانونی برای برگزاری این انتخابات نداریم، برگزاری انتخابات در این زمینه محل ایراد است. سازمان بازرسی کل کشور در مرحله نخست وظیفه تذکر داشته و این تذکر داده شده، اما جلوگیری از برگزاری وظیفه این نهاد نیست. در این زمینه هیچ پیش‌داوری نمی‌کنیم و منتظریم تا دیوان عدالت اداری درباره آن تصمیم بگیرد البته وعده داده‌اند فرایند قانونی برگزاری این انتخابات به شورای عالی استان‌ها اعلام شود.
 
در ادامه نشست، اسماعیلی در مورد دستگیری مدیران ارشد شرکت سایپا گفت: پرونده آن تشکیل شده، افرادی تحت تعقیب قرار دارند، این پرونده ۲۵ متهم دارد که ۶ تن بازداشت شده‌اند، برخی از مدیران شرکت سایپا را شامل می‌شود و برخی نیز از شرکت‌هایی که به نمایندگی سایپا اقدام به ثبت‌نام و واگذاری خودرو کرده‌اند نیز در رده این متهمان قرار دارند و پرونده با جدیت در حال رسیدگی است.

وی در مورد انتشار فیش حقوقی کارمندان قوه قضائیه و ارسال آن به دولت، گفت: قوه قضائیه آمادگی خود را برای ثبت اطلاعات حقوق‌بگیران مدیران و اشخاصی که باید اطلاعاتشان ثبت شود به دولت اعلام کرده و سایتی به تازگی راه‌اندازی شده، اطلاعات محدودی در آن وارد شده، این در حالی است که دولت به اطلاعات حقوقی پرداختی به قوه قضائیه دسترسی دارد چرا که در پایان هر ماه لیست را به دولت می‌دهیم و متمرکز پرداخت می‌شود. در بدنه اصلی قوه پرداخت نجومی وجود ندارد و حقوق‌های نجومی بیشتر در برخی از شرکت‌ها موجود است.

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سؤالی در مورد شایعاتی که پیرامون بابک زنجانی مطرح می‌شود، گفت: نمی‌دانم چرا برخی‌ اصرار دارند این موضوع نقل محافل رسانه باشد و فکر می‌کند اراده‌ای پشت این مقاصد است که همیشه به عنوان سمبل فساد می‌خواهند آن را مطرح کنند و شایعاتی بسازند. قوه مأموریت‌های خود را مانند سایر مسائل انجام داده و حکم وی را صادر کرده، زمینه‌هایی برای شناسایی اموال وی وجود دارد و این اولویت اصلی ماست. باید ابتدا سرمایه نظام به صندوق نظام برگردد و اگر قوه قضائیه تعلل می‌کند، توجیه حقوقی و عقلانی دارد، اما علت اینکه دیگران شایعه می‌سازند را نمی‌دانیم و مطالعات همچنان در این پرونده در حال انجام است.

وی در مورد اینکه چرا بانک مرکزی لیست ارزبگیران دولتی را اعلام نمی‌کند، گفت: بانک مرکزی لیست ارزبگیران دولتی را باید اعلام کند و این بر عهده قوه قضائیه نیست، باید بگوید چرا ارز داده، چه بررسی‌هایی کرده و بر اساس چه تضمین‌هایی تخصیص داده نه اینکه فقط لیست را به قوه بدهد، بلکه باید با مستندات بفرستد و این سلب مسئولیت و فرار به جلو است. ضوابط و تخصیص ارز را باید دولت درست کند تا با حساب و کتاب و با نظارت همراه باشد و اگر جرمی شد گزارش‌ها، تضمین‌ها و شرایط را به ما اعلام کنند. اگر دولت تخصیص ارز را از ناحیه زیرمجموعه خود عمل مجرمانه بداند، باید گزارش و مستندات آن مورد را به دادستان اعلام کند؛ البته باید در این مورد یاد بگیرند و قانون را بخوانند که باید این موضوع را به دادستانی که در هر استان چه جرمی رخ داده اعلام کنند.

اسماعیلی در مورد بازرسی خودرو توسط بسیج و اینکه آیا این نهاد مجوزی برای این کار دارد یا خیر، گفت: بازرسی خودرو نیازمند مجوز است، اما گاهی در موارد خاص برپایی ایستگاه در شورای تأمین استان یا شورای امنیت مطرح است که آن موقع لازم‌الاجرا می‌شود. این شورا‌ها گاهی مجوز‌های برپایی ایستگاه بازرسی را به سپاه، ناجا و بسیج می‌دهند، اینکه ببینیم ایست بازرسی برقرار شده اگر بر اساس مجوز شورای امنیت یا شورای تأمین باشد، ایرادی ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۷
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۲۴
الله اکبر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
پول هائی که برده چی شد رضوی را می گم . الله اکبر از این حکم
کولایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
نجفی به خودش باخت و ودر واقع خودکشی کرد و حتی دوستان حزبی اش که قصد تطهیرش را داشتند را هم کشت نه فقط زنش را
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
این دزدهای مال مردم باید چند برابر دزدیشان جریمه شوند وسپس زندانی . تا دیگران هم فکر دزدی نباشند. من از تابناک سوال دارم میدانید آیا این پولهای دزدی به مردم بر گشته است یا نه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
اگه داماد وزیر نبود باید اعدام می شد .حالا چند سال در هتل اوین با امکان تجارت و مرخصی هفتگی زندگی می کند بعد عفو می گیرد و تشریف می برد کانادا.
م
| Italy |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
چند همسری درد سر دارهو ریسک و...
ناشناس
| Denmark |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
سر دو سالاول شلاقش عفو میشه بعد ۶ ماه ۱۰ سال عفو میشه کلا ۳ سال نگهش میدارن تو یه فضای لوکس با امکانات ویژه و غذا از بیرون بعد ولش میکنن مرتضوی مگه عفو نخورد‌؟ اینم روش
مهدی
| Germany |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
عدالت اسلامی این نیست که با قصد آدم بکشی و پول خونش را بپردازی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
تکلیف پول ها چی می شه این بعنوان دزد محاکمه شدند یا اختلاس گر و رانت خوار و کلاهبردار و فرق این ها چیست . حالا از همه مهمتر پول های
دزدی کجا است و کی قراره برگرده
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
داماد وزیر میلیاردها تومان پول معلمین زحمتکش مملکت را دزدیده و خورده ملک خریده که الان صد برابر سود کرده !؟
و به اندازه ارسال دو کلیپ تبلیغ کشف حجاب !؟ مسیح علی نژاد به خارج از کشور واسشون زندان بریده اند !!؟؟
که آنهم با داشتن پول هنگفت و ارتباط فامیلی با بزرگان !؟ در زندان و رفتن به سوئیت و داشتن مرخصی و استفاده از عفو های آنچنانی
یکی دو ساله آزاد شده و به زندگی اشرافی خودشان ادامه خواهند داد
حکومت عدل علی اینطوری شده !؟
خداوند همه را به راه راست هدایت فرماید . مرد خوبی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
هنوز که هست...
dgfd
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
خوبیش را از زن صیغه ای و قتلش تشخیص دادین؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
اره معلومه شما اگر قتل هم انجام بدید خوبید اما اگر بقیه معصوم هم باشن بدن این هم منطق اصلاحیون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
اقا ببین پول های که این رضوی برداشت کرده کجا و کی برمی گرده
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
آقاي دکتر نجفي مردي بسيار محترم و شريف بود. وي قرباني شد. قرباني سياست هم شد نه هوس. بايد خردمندانه به موضوع نگاه کرد.
دکتر خودتو حیف کردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
زنه خیلی عقده ای و کینه ای بود
دکتر به خاطر یک غفلت به فنا رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
دکتر خودشو حیف کرد
اما از دست اون زن عقده ای و خانوادش چی بگیم
مثل اینکه خانواده با دریافت ۱۰ میلیارد راضی شدن
یکم شرافت خوب چیزیه
یا رضایت ندن و نجفی اعدام بشه یا مثل آدم های باشرافت بدون بحث پول رضایت بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
حیف بچه های مردم هستند که دست چنین افرادی قراره تربیت بشن. امثال ایشون که مشکلات روحی روانی دارند حیفند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
چرا توهین میکنید به خانواده مقتول
تاجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
دلم برای دکتر سوخت واقعا حقش نبود۰
چرا این زن قبلا که دکتر خواست طلاقش بده جدا نشد؟؟!!
و هزاران معما در این پرونده
فقط دکی حیف شد
حقش بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
اکثر زنان جامعه ما با فرهنگ وبا شخصیت وعالی هستند.اما اقلیت بسیار کمی که فریب فرهنگ غیربومی را میخورند عذابی به همسرتان و فرزندان خانواده و اطرافیان می دهند که متاسفانه انسان را تا حد جنون می رسانند.و بر عکس مردان هم شاید خیلی بدتر.خدایا انسان ها رو اعم از زن مرد خودت از شر هوا و هوس و طمع مال دنیا حفظ کن. یک سخن هم با قضات که تجربه کافی برای حل اختلاف خانواده ها رو ندارند گاهی همین قضات هستند که با نا آگاهی و نداشتن سوا د روان شناختی خانواده را به گرفتاری های ناخواسته سوق می دهند.امیدوارم قوه قضایه از نخبه ها روان شناسی استفاده کرده و مشکلات زوج ها را در مرحله اولیه حل و فصل کنند
باید دید به مرحله اجرا میرسد یا نه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
اون دیگه مربوط میشه به اولیای دم که رضایت بدن یانه
دادگاه حکمش را صادر کرد و شما دیگه کاسه داغتر از آش نشوید لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
محال اجرا بشه عوام فریبیه
بکشید تا کشته نشید!!!!!!!!! الله اکبر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
ما ملت عصبانی شده ایم امیدوارم هیچ کس از هم نوعانمون به مشگل بر نخورد ما که از کل ماجرا خبر نداریم نباید قضاوت کنیم مخصوصا این مورد که ........
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
وقتی این وضعیت پیش میاد همه عصبانی میشن نظرهای خشن میدن
اصلا همین نظرات آینه وضعیت مردم.
يه دهم از مبلغ اختلاس رو به من بدن منم بيست سال ميرم زندان
اينا بايد اعدام بشن تا درس عبرت بشن
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
فقط اعدام بازدارنده است. همه مفسدین را اعدام کنید که درس عبرتی بشه.
و کسی جرات دست اندازی به بیت المال را نداشته باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
این نفر بره دنبال پرتقال فروش سراغ پول ها را بگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
زندان نمیرن میرن سوئیت تو زندان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
پس مغزت خیلی ایراد داره که بخاطر اون پول بخوای بیست سال جوونیتو از دست بدی. حالا وقتیم بیای بیرون دیگه نه تو کسی رو میشناسی نه کسی تو رو میشناسه. با پول اختلاستم نهایت از بقالی بتونی دو تا آبمیوه بگیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
با رد مال ، فقط زندان نیست
امیدوارم حکم نجفی اجرا بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
نجفی که قصاص حقشه
اما باید دید خانواده زنه چه میکنه
اون خانومه بمب عقده، کینه و فساد بود
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
آقای نجفی مرد شریفیه که تو دام اون زنه افتاد. زنی که بارها با مقامات مختلف رابطه داشته و اطلاعات دکترو میداده به به برخی ا حیفه مرد بزرگی مثل ایشونو از دست بدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
انشاالله .اگه پول کار خودشو نکنه.
درباره نجفی فقط باید گفت درود به آقای رییسی عدالت را تمیز اجرا کرد همه چیز از اول در مرآ و منظر مردم به ویژه نگذاشت یکی دو نسل بین جنایت و حکم فاصله بیافتد و نام محمدعلی نجفی هم کوچکترین تاثیری بر ایشان نگذاشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
برای مردم عادی هم به همین سرعت رسیدگی میشه؟؟؟ فکر نمیکنید همین نام نجفی باعث سرعت در رسیدگی شده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
اینایی که منفی میدن انقد حزبی بدبخت نباشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
شما که با توجه به خط خطوط سیاسی نظر ندادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
بیشتر ایرانی ها فارغ از هر حزب و گروه زندگی می کنند و بسیار هم فرهیخته و آگاه هستند . حیفه شخصیتی مثل آقای نجفی در دام یک زن همه چیز خواه بیفته و همه چیزش برباد بره . قتل هایی هم در این کشور اتفاق افتاده که بالغ بر 10 ساله هنوز بلاتکلیفه ولی برای این بنده خدا چی ؟ شده اولین مسئولی که به سرعت محکوم شده . درسته قتل کرده ولی این حکم سریع در این حد بیشتر برای بابک زنجانی ها بوده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
میشه لطفاً بگین آقای نجفی چه جور شخصیتی داشتن؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
ایا پرونده اسید پاشی اصفهان و قتل های زنجیری ، ترور سعید حجاریان ،ستار بهشتی ،جنایات کهریزک و جانیان دیگر نیز به این سرعت انجام گرفت ومیگیرد .یا بخاطر نام نجفی و جناحش بود
لا اله الا الله
اینجوری نخبگان و مدیران لایق را حذف کنیم ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
وقتی تو مسئولیتی مثل وزیر آموزش و پرورش قرار میگیرند اونموقع باید عمق فاجعه رو خوند. تازه این بابا الان پخته شده پیر شده اینجوریه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
چقدرم لایق بود. کاری هم تونست انجام بده؟؟؟؟؟؟
جالبه جالبه جالبه چندين سال پيش فاضل خداداد که جرمش خيلي خيلي کمتر از هادي رضوي داماد شريعتمداري بود به اعدام محکوم و با هزار ترفند به ايران کشانده شد و اعدام گرديد! حال رضوي که خيانتها در امانت داشته و با سرمايه ملت فقير قصرها و کاخها ساخته است را به 20 سال بله 20 سال محکوم ميکنند که بعد از چند سال نيز آزاد خواهد شد. دنياي غريبي است ! حضرت علي (ع) خيانت در امانت را به بدترين سبک جزا مي داد ولي ما با اينها اينگونه رفتار مي نماييم
مدینه فاضله وعده داده شده.این رخداد ها نبم درصد اتفاقات فجیع برخی مسئولان نیست
ایشان نابود کننده زندگی، گذشته و آینده ی علمی بورسیه های مظلومی بودند که بی گناه، طعمه بازی ها و درگیری های سیاسی احزاب چپ و راست شدند. ( افشاگری نابجا و برخلاف واقع بورسیه ها در زمان تصدی سرپرستی وزارت علوم توسط ایشان بود و بارها به این عمل خود افتخار کرده و در رسانه ها نیز اعلام کرده اند )
این بورسیه های نجیب هیچ گاه دم به نفرین باز نکردند و فقط و فقط از خدا خواستند که اگر در حقشان ظلمی روا شده، ظالم به سزای خود برسد.
خداوند عادل نیز هیچ گاه ندای مظلوم را هیچ وقت رد نمی کند
دیگر ظالمین در حق بورسیه ها نیز مراقب باشند ( دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد)
پاسخ ها
عجب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
واقعا که..برخی آقازاده ها با حسابهای دولتی و پول بورس شدن و الانم هیات علمی هستند.بازم خدا عالم به اسرار غیبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
همینجوری که نوشتی آه مظلوم یقه شما بورسیه های غیر قانونی را هم خواهد گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
یکی از دلایل حذف فیزیکی نجفی افشای فساد گسترده در شهر داری تهران و افشای بورسیه های غیر قانونی آقا زاده ها و علما زا ده ها بود.
اینجوری عدالت رعایت نمی شه اول باید نسف دیه بدن بعد اعدام کنن
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
آره بهشون میگم قبلش با شما مشورت کنن. چون نسف !!!!!! بچه کلاس سومی هم سواد نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
نسف دیه چیه؟؟؟؟؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
چرا باید نصف دیه بدن؟؟؟؟ شما که خودتون رو برای ازادی زنان و تساویه زن و مرد میکشین چرا باید این حرفو برنی؟؟؟؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
قصاص به شرط پرداخت نصف دیه اس عزیزم
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
ادالت با نسف دیع رعایط نمیشه
خداییش فقط به اسامی نگاه میکنی ، یک فرد عادی پیدا نمیکنین . اکثر افراد دولتی باعث این گرانی ها و تورم و اختلاس و مواردی از این قبیل هستند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
باید ببینیم معرفشون کی بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
از مصباح بپرسید که علما را قدیس می داند.
نجفی حکم رو براش میخونن یه وقت هول نشه یه لیوان آب قند براش ببرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
نااگاه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
این بلا سر خودت هم میاد
طرف چه آتیشی انداخت تو زندگی این مرد
خدا حفظ کنه همه رو از شر ادم های بد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
تو زندگی خیلی های دیگه هم انداخته بود
در مفاسد اقتصادی برخی به چند سال زندان محکوم میشن ،غیر خودیها اعدام .
غیر خودی به مرگ و خودی ها به حبس محکوم شدند!!!!!
نجفی یک نفر را کشته آن هم به اجبار و ناخواسته اما مفسد اقتصادی هزاران خانواده ها را از هم پاشیده اند و غیر مستقیم باعث مرگ هزاران نفر شده اند . عنوان مجازات حبس هم با اجرای آن زمین تا آسمان فرق دارد مثل محازات حبس مرتضوی!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
خیلیها اگر اینجوریه باید اعدام بشنوند
کتایون
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
انصافن دکترنجفی آدم خوب و مظلومی است
مشخصه رای کاملا سیاسی صادر شده
جرم رضوی سنگین تر از پهلوان است
و گذشته از همه مجازات کسی که با سفره هزاران کارگر و کارمند ساده بازی کرده و منجر به طلاقهای و تنشهای اجتماعی بزرگی شده است کمتر از اعدام نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
اگر اصول گرا بود هم باز حرف میزدی بابا با تفنگ یکیو کشته چیکار کنن که شماها حرف نزنید با این حرفا نمیذارید کشور رشد کنه خدا ازتون نگذره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
ناشناس 13 19
اصلافهمیدی درباره کدوم رای صحبت میکنه همینجور پریدی وسط اظهار فضل میکنی؟؟
رای هادی رضوی را میگه نه نجفی را
آقا زاده قالیباف چه ؟ حضور ایشان شایعه بودو یا ایشان فراقانون هستند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
مترو قالیباف سوار میشی حرفمیزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
مترو قالیباف یعنی چه؟ مگه از جیب باباش مترو را ساخته.کلی پول مملکت صرف ساخت مترو شده و شاید نیمی از آن هم حیف و میل شده باشد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
میزان زندانی و حکمبستگی به میزان نسبت فامیلی داره که چقدر قوی و بزرگتر باشد
قالیباف که اصلا اصل قدرتها است و اصلا اجازه ندادند تا تحقیق و تفحص بشود
عجب حکم الکی در رابطه با داماد وزیر داده شده ؟؟ اگر یک بدبخت بود الان به 4 بار اعدام محکوم شده بود.ببین قدرت چکار میکند با کت و شلوار در دادگاه حضور میابد و آخرش هم حکم ساده 20 سال بعد هم عفو و ازادی و عشق و حال!!! همین وزیر با حمایت از شرکت مفتاح رهنورد زمینه کلاهبرداری از بیش از 1000 نفر را فراهم کرده و الان هم مالباختگان این شرکت آواره دادگاه و.... و دستشان هم به جائی نمی رسد؟؟؟!! و حالا همان وزیر از اینجا به جای دیگر به عنوان وزیر فرستاده می شود و فریاد رسی نیست؟؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
دولت راستگویانته
آمته
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
امان از دست پارتی بازها امان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
به دولت ربطی نداره به قوه قضاییه مربوطه که بویی از عدالت نبر ده اند
ناشناس
| Thailand |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
حالا خیلی سخت نگیرید الان بخوان این اختلاسگرها را اعدام بکنند که کسی از خودشان برای وزیر و وکیل و مدیر شدن نمی ماند. پاکدسترینشان خونه چند صد متری در بالای شهر گرفتن الان چند صد میلیارد پولش است.
ده سال و بیست سال در کانادا .نجفی هم حبس خانگی در انگلیس
خوب وبدش رانمیدانم امابنظر من بهتراست حکم قصاص رابپذیردهرآنچه بعنوان اسراردرزندگی داشت آن زن می دانست ومیخواست برملاکنه حفظ شد ، اما زندگی بعدازاین برای آقای نجفی آسان نخواهد بودچون فامیلهای آن زن دست کمی ازخودش ندارند وآزارش خواهند دادومثل گاوشیرده اوراخواهنددوشید پس بهترین راه،باشهامت قصاص شدن است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
نجفی باید قصاص بشه
اما زنه خیلی عقده ای و فتنه بود
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
اگر خانواده اش مثل خودش نبودند که جلوشو می گفتند معلومه که همشون از یک ریشه هستند البته باید بدانید همانها که پشت میترا خانم بودند !الان هم پشت برادرش هستند عین همان سناریو را می خواهند اجرا کنند اخه حیفشان می اید که پروژه شان با این همه تلاش ناتمام مانده ! اول طرف را بدوشند بعد انها که می دانند این بار توسط برادرش فاش کنند ! بعد هم فکر نکنید با یک تصادف ساختگی یا حتی چیزخور کردن یا خودکشی ساختگی طرف را میکشند که همه چیز در هاله ابهام بماند
ناشناس
| Thailand |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
با قصاص نجفی زنه زنده نمی شود ولی گذشتن از چند
میلیارد دیه به این راحتی نیست. تعجب از این است که یک زن بیوه بیش از هزار سکه مهرش بوده خیلی دخترها که حاضر هستند ازدواج بکنند که یک نون خور باباشون کم بشود.
دزدی در چه میزانی قطع دست داره؟!
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
به هر میزانی که به اجبار نباشه. البته حکم واقعی اینها اعدام هست چون تنها دزدی نیست؛ از خیانت در امانت هست
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
ما که دوستی داریم ۳۰۰ میلیون از خانه اش دزدید چهار انگشت دزد را قطع کردن.
قطع دست و انگشت برای مبالغ دزدی زیر ۵۰۰ میلیون اجرا میشه
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
بزرگوار قطع دست مال فقر فقراست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
دزدیدن یک گوسفند قطع دست دارد نه بیت المال .
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
دزدی آفتابه قطع دست داره دزدی میلیاردی می گن حبس داره الله و اعلم!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
اندازه شیر خشک برای بچه گرسنه یا یه مرغ برای خانواده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
تخم مرغ دزدی و دله دزدی حکمش قطع دست است !؟
ولی بالای صد میلیارد تومان باید جایزه هم بگیرد !؟
دو تا عفو می خورند و مشمول الطاف می شوند دو ساله میاند بیرون
در مورد آقای نجفی می توان گفت که کافیه انسان رو لحظه ای خدا به خود واگذارد تا تباه شود. پناه بر خدا
انشالله که همه انسانهائی که فکر می کنند توانسته اند بارها از مهلکه بگریزند و باز هم می توانند با دیدن این نشانه های عبرت به خود بیایند.

اما درباره سخنگوی محترم قوه قضائیه. ایشان مطلب مهمی گفته که :"جرم صادره و عمل ارتکابی با تشخیص قاضی و هیات قضایی رسیدگی کننده به پرونده است. ما باید داوری مقام قضایی را به عنوان فصل الخطاب بپذیریم و تشخیص را به او واگذار کنیم"
صحبت کاملا درست و منطقی است. اما امیدوارم برای رصد خطاهای احتمالی و ای بسا خدای ناکرده اغماض عمدی در موردی خاص، حتما نیاز است که ساز و کاری موجود باشه.
سوال اینجاست که چطور با قتل یک زن که نصف یک مرد ارزش حقوقی دارد مستقیم به اعدام محکوم میشود.ظاهرا رانت نادیده گرفتن قانون در دادخواهی هم نفوذ کرده!
پاسخ ها
ناشناس
| Afghanistan |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
پسر جان خوابی. دیه زن و مرد برابر شده است. بیدار شو.
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
حکم ایشون قصاص قتل نفس البته اعدام است ولی خانواده مقتول باید نصف دیه مرد را بپردازند تا حکم اجرا شود نصف ارزش حقوقی باعث تبدیل حکم اعدام نمی شود
ناشناس
| Canada |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
علی چرت و پرت میگی ها چه ربطی به جنسیت داره که چون زن رو به قتل رسونده قصاص نشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
یه چرتوپرتی تو اینستا یاد گرفتی اومدی اینجا بلغور میکنی
تصادف یا غیر عمد نبوده که پروفسور... قتل عمد با اسلحه بوده چه ربطی به دیه و نصف و دوبرابر داره؟
ناشناس
| Thailand |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
الان یک مافیای بزرگی تشکیل شده برای ثروت باد آورده آقای نجف. چقدر ثروت داشته که حاضر به مهریه بیش از هزار سکه برای زن بیوه قبول کرده. نجفی وزیر و و مدیر بوده و حقوق بگیر. کارخانه دار و یا شغل دلالی و غیره نداشته باید مشخص بشود این ثروت را از کجا آورده که آن مهریه را انداخته و حالا صحبت از ده میلیارد برای بخشش می کند.
قتل کرد
و تعمدی بود
وگرنه چرا اسلحه در دست گرفت
و چرا مسلحش کرد و
چرا به سمت مقتول رفت
و چرا با مقتول گلاویز شد
و چرا دستش را روی ماشه گذاشت
و چرا کلی تیر شلیک کرد
قاتل بود و یک انسان را حتی گنهکار، کشت!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
پس اون خانمه که عین بمب کینه و عقده و نفرت بود، چی؟
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
قطعا ایشان در این امر مقصر است ولی حتی در روز اول هم می گفت که ایشان با من گلاویز شد و میگفت که چند تیر شلیک شد و یکهو دیدم که رها شد و از پشت روی زمین افتاد من شک ندارم که راست گفته و صحنه ای که تعریف کرده عین حقیقت است نجفی هفت تیر را به سمتش گرفته ولی مستقیم به او شلیک نکرده گلاویز شدن زن با او باعث شلیکهای پیاپی شده است و از انجا که اگر خدا بخواهد حکم کسی را بدهد یک تیر برای خلاص کردنش کافی است ! از 5 تیر شلیک شده یکی به سمت ان زن نابکار رفته بنده خدا نجفی عرضه کشتن کسی که انهمه در حقش جفا کرده را نداشته کاملا مشخص است که او مرد باهوشی است ولی کاملا مرد ساده ای است . این دو خیلی با هم تفاوت دارند اما من که ان مافیا را می شناسم می دانم که چه موجودات پست فطرتی هستند و چطور مثل اشباح با طعمه هایشان بازی می کنند نجفی جز همان کاری که کرد راه دیگری نداشت گرچه هیچ قصد قبلی نداشته ولی من حتم دارم که خدا حکم ان زن را صادر کرده است ولی قوانین ما به این چیزها اعتقادی ندارد و حکمش قصاص است و کاری ندارد که تیر مستقیم خورده یا کمانه کرده خورده درحالی که اینها با هم تفاوت دارند . با این حال برای نجفی هم بهتر است قصاص را قبول کند و باقی را به خدا واگذارد فکر کند که ان موقع که خودکشی می کرد نجات هم نمی یافت ولی اکنون میتواند خوشحال باشد که مرد بودن خودش را به برخی از نامردان ثابت کرده است دمش گرم . اگر وابسته من بود بهش افتخار می کردم .
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
چون جونش به لبش رسیده بود ! میفهمی جونش را به لبش رسونده بودند ! دمش گرفت اون که میخواست خودکشی کنه ولی حداقلش اینه که در زندگیش یک کار مثبت و درست انجام داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
کسی رو تا حالت جنون پیش می برند بعد اتفاقی که نباید می افتاد افتاده .اعدام چیزی نیست که مرگ کسی رو جبران کنه وفقط نفرت دو طرف رو نسب به هم افزایش می ده که شاید آینده به یک قتل دیگه بیانجامد به نظر من ابد از اعدام بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
با سلام
عزیرانی که از قصاص یک قاتل ناراحت هستید و آن را توجیه می کنید،
من هم از قتل هر انسانی ولو گنهکار ناراحتم و از قتل آن خانم هم هر قدر که گنه کار بوده باشد، به همین مقدار ناراحتم
ولی اگر در امریکا به دلیل آزادی حمل اسحله هر سال چند صد یا چند هزار نفر بی گناه کشته می شوند، اگر در ایران هم همه مانند این مورد، می توانستند خود را به سلاح کمری مسلح کنند، آن وقت می توانید حدس بزنید با دلیل دعواهای خانوادگی و لبریز شدن صبر یکی از طرفین دعوا، چند نفر در کشور جان خود را از دست می داد؟؟؟
من امیدوارم این انسان قصاص نشود، ولی باید پاسخ دهد که چرا در قبال کسی که ظاهراً همسر وی بود ، دست به اسلحه برد؟
پس قانون و وکیل و دادگاه برای چیست؟
اگر هر کسی از دست کسی دیگری عاصی شود، پس می تواند با هر سلاحی گرم یا سرد جان وی را بگیرد؟؟؟؟؟
اصولگراها الان خوشحالید دیگه نه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
روز قتل نجفی تیتر کیهان با روزنامه های اصلاح طلب رو مقایسه کن ببین کیا منصف هستند کیهان در گوشه کوچک اما دیگر روزنامه ها تیتر اول
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
اصلاح طلب ها الان ناراحتید نه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
خییییییییییییی لییییییییییییییییییییییی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
خییییییییییییی لییییییییییییییییییییییی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
خیییییییییییییییییییلی
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
وقتی خوشحال میشیم همه شما اصلاح طلبها چنین آخرهایی بیارین چون تو این 6 سال پوست از سر مردم کندین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
برخی از شما اصلاح طلبان همان تندروهایی هستید که امروز فشنگاتون تموم شده
اگه چند تا فشنگ از لابلای وسایل قدیمی تون پیدا کنید بازم میزنید هر کسی را دم دست بود می کشید... نمونش هم همین جناب وزیرتان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
چه ربطی به اصولگرها دارد ؟ شما توقع دارید اصلاح طلبان هر کاری می خواهند انجام دهند چنانچه که در تمام کشور بوی گند کارهاشون مثل شهرداریها و شورای شهر بلند شده و توقع دارید کسی کاری با اینها نداشته باشه و اگر مجازات شوند ربطش بدید به اصولگرا ؟
نخیر مردم دیگه حالشون از اصلاح طلب و حامیانشان بهم می خورد . هر چی بدبختی از این جناح بلند شده .
بنده خدا دلم براش میسوزه آدم پاکی هست نجفی ولی متاسفانه توی دامی که براش پهن کردن به راحتی افتاد امیدوارم خانواده مقتول رضایت بدن و این موضوع حل بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
آره!... حتما سربازی با هم بودین دیگه... نه؟

آخه تو از کجا میدونی چیزی را که فقط خدا بهش عالم هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
ناشناس!
سعدي فرموده : اي دوست، بر جنازه دشمن چو بگذري. شادي مكن كه بر تو هم اين ماجرا بود
حقيقت اينستكه آقاي نجفي مردي درستكار و دانا بود و براي كشور زحمات زيادي كشيد. متاسفانه در چاهي افتاد كه براي همه ممكن است اتفاق بيافتد،بجاي بروز كينه وتنفر بيآئيد دعا كنيم كه خداوند همه ما را از دامهاي روزگار حفظ فرمايد و در دل خانواده داغديده استاد هم مهر و علفتي برقرار فمايد كه سبب آرامش روح مرحومه ميترا و آزادي و جبران لااقل بخشي از خسارت توسط آقاي نجفي گردد
شلاق داماد وزیر را اجرا کنید 20 سال حبس پیشکشش
یکی یه نفر رو می کشه به اعدام محکوم میشه و بر معترض‌ لعنت، یکی دیگه با دزدی محترمانه غیر مستقیم هزاران نفر رو میکشه و به چند سال زندان محکوم میشه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
خدا میدونه که این دزدی ها عواقبشون کمتر از قتل مستقیم نیست . قتل یک نفر را از بین میبرد و اختلاس و دزدی میلیونها نفر را به همراه خانواده هایشان به نابودی می کشاند .
قوه قضاییه باید هر کسی که ا میلیمتر پاشو کج میزاره و دزدی میکنه و قانون رودور میزنه به ثلابه بکشه. من اماده جهاد مسلحانه با هر کسی هستم که حق مردم رو میخوره
نه محمد علی نجفی اعدام خواهد شد و نه داماد وزیر کار در زندان خواهد ماند.
مردم را چه فرض کرده اید؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
مردم فرض شده اند عزیزم !!!!؟!!؟

وگرنه این همه ناعدالتی نمی دیدیم .
این است ثمره ....................................
امیدواریم هرچه سریعتر شاهد محاکمه سیف و ....و تمام کسانی که در این دولت به گرانی دامن زدند و میلیاردها دلار ارز و سکه بی حساب در سال گذشته پخش کردند باشیم
بیچاره زورش در حد اون خواننده رپ هم نبود که پدرخواندش رو کشت و الان داره تو خیابونا تاب میخوره تفریح میکنه . یا اون یکی پسربچه هه استقلالیه که بدون گواهینامه نشست پشت فرمون و یک نفر رو کشت و الان داره راست راست میگرده و میلیارد میلیارد از استقلال پول میگیره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
اون خواننده رپ که خط قرمز ها را رد نکرده بود.
خداروشکر این سریال عوامفریبی تموم شد مردم میدانند جریان چیه و براشون هم مهم نیست چه حکمی داده بشه واجرابشه یا نشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
بله. کلا مردم ما علم غیب دارند و تحت تاثیر رسانه ها قرار نمی گیرند
امیدواریم کسانی که سال گذشته میلیاردها دلار ارز دولتی را بی ضابطه پخش کردند و باعث ان گرانی شدند را دستگیر کنند قوه قضاییه نباید از بزرگان بترسد چرا که ملت طرفدار عدالت است ولو گردن کلفت باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
اگر قرار بود دستگير كنند الان اون وزيري كه آنهمه ارز را بباد داد در كنار دامادش بود و نه پشت ميز وزارت
حکم داماد وزیر خیلی سبک است
یه 3 4 سال تو قسمت وی آی پی زندان سر میکنن با مرخصی های بیشمار... بعدم یه درخواست عفو میدن مورد تایید واقع میشه بلاشک و میان بیرون!
شما یه نگاه به دادگاه و زندان رفتن مرتضوی و رحیمی بنداز خودت دستت میاد بقیشون!!!
اقلا دیگه شریعتمداری با اون پیرهن که همیشه دکمه اشو می بنده و جلوی تلویریون مظلومانه ظاهر می شه، استعفا بده. تا کی ملت باید شاهد باند بازی به جای احزاب سیاسی باشه. وقتی احزاب بزرک در کشور وجود داشته باشه، این طوری نخواهد بود که یک نفر در تمام عمرش جز هیئت حاکمه باشه و همیشه در مقام و پست باشه..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
شریعتمداری از مهره های ثابت حکومته درست عین ولایتی و خرازی و حداد و ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
نمیدونم خودش چطور روش میشه این همه سال در تمامی دولتها حضور داشته باشه ؟

خسته نمیشه ؟!؟
داماد وزیر حبس با امکان مرخصی روزانه؟؟؟
با اعدام اولا هیچ مجرمی اصلاح نمیشود ،وسایرین هم از ان عبرت نمیگیرند ،وهیچ مقتولی هم چه با دیه وچه با قصاص زنده نمی شود ،بهتره روشهای سازنده دیگر مجازات جایگزین شوند ،وریشه ارتکاب این قبیل جرم وجنایات بروش علمی بررسی تا نسبت به مبارزه وبرخورد با ان عوامل ارثی یا اکتسابی از محیط وجامعه ،پرداخت وشرایط اجتماعی جامعه را بهبود داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
شما فکر کرده اید اینها اصلاح میشوند؟
نخیر اینها کمر به نابودی ایران و ایرانی بسته اند ؟ اینها هم مانند دشمن هستند اما با اسلحه نیستند نابودی خانواده ها مد نظر اینهاست . مثل زالو اول خون می مکند و بعد فرد را که دیگر چیزی ندارد می کشند . چقدر خانواده ها که بدلیل ناتوانی در امرار معاش از هم پاشیده شد و افراد به کارهای خلاف دست زده اند . جواب اینها 20 سال حبس است ؟ باید اعدام شوند تا زمین از فساد پاک شود . اینها دیگران هم آموزش می دهند و باعث نشر فرهنگ دزدی و خیانت می شوند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
تو بیشتر میدونی یا خدا در قران بیشتر میدونه علامه دهر
درود بر روحانی
کاش جریان هادی رضوی که تنها به 20 سال زندان محکوم شد مقایسه کنیم با کسی از سر فقر میره دزدی می کنه و تو میدون شهر دستشو از مچ قطع می کنن و این شازده که 20 سال قراره بره تو یه زندان ویژه استراحت کنه
ناشناس13:34طوری اظهار نظر می کند که گویا در محل حضور داشته وسینه به سینه بازپرس و قاضی ویژه قتل حرکت می کرده......
خدا از این روزها پیش هیچ بنده ای نگذارد. خیلی اظهار نظر سخت است.
به قول حکما،لون الماء لون الاناء رنگ آب با رنگ ظرفش دیده میشه.وقتی بی خبرهستیم، رنگ تخیلی به این واقعه تلخ(هم آن مرحوم و هم این مفلوک)نزنیم.
5 ماه با کلی بوق و کرنا هي گفتن ویلاي دختر وزیر خراب خواهد شد جلوي حکم به این کوچکي گرفتن ...
من سلام کردن بلد نیستم
باید اعدام شوند.
احسان دلاویز به اندازه فرستادن کلیپ به مسیح علینژاد مجازات شده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
به اندازه دو تا کلیپ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
بعد میگن چرا مرجان شیخ الاسلامی با چادر اختلاس کرد؟
مرگ انسانها گریه داره هر چند قاتل باشه چرا انسانی که اشرف مخلوقات است باید کارش به اینجا بکشدخدایا خودت رحم کن به همه ما و ما را یک لحظه به خودمان وامگذار
در ماجرای اختلاسی که فاضل خداد را متهم ردیف اول اعلام کردند او را اعدام کردند اما دزد اصلی را به حبس ابد محکوم کردند البته دو ماه بعد آزاد شد.
دو جوان که ۵۰ هزار تومان زورگیری کرده بودند بدون شاکی خصوصی دو هفته ای اعدام شدند اما کسانی که از ملتی میلیاردها میلیارد دزدی می کنند به حبس محکوم می شوند
حالا اگه از اقليت اصولگرا يكي قتل كرده بود اين قدر سريع حكم اعدام براش صادر ميشد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
نمونش مرتضوی با گندی که در کهریزک زد .مگه اعدام شد.
دختری که به خاطر پول رفت زن ی ادمی جای باباش شد حقش بود بمیره
انا لله و انا الیه راجعون
خداوند به خانواده استاد صبر دهد و به نجفی کمک کند.
یک هفته هست که بعضی روزنامه ها با شتاب حکم قصاص می خواستند حالا چرا نمیدونم دکمه های مردانه و کالیبر نه میلیمتری کلت و سوراخ شدن بدن این خانم با پنج میلیمتر چه حکمی هست نمیدونم خدا داند
پاسخ ها
صبا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
خوبه والا ...
جزئیات پرونده رو از کجا درآوردی شایعه ساز؟
خودتی... ، ما رو ... فرض نکن لطفا
متاسفم برا اون کسانی که حرف امثال منافق های آلبانی نشین مثل تو رو باور می کنن.
خسته نشی برو ی چای بخور بعد بیا بشین پشت سیستم... ادامه بده به دروغ هات
نجفی باید تاوان اعتماد مردم را بدهد
سلام واقعا از حکم هادی رضوی و پرونده پدیده وپرونده داماد اساندار البرز وتمام کسانی که اختلاس های بزرگ کردن تاسف می خورم این افراد زندگی خیلی ها را تباه کردن . جرم اینها سنگین تر بود یا سلطان سکه؟ چرا اون وهم دستش اعدام یا باقری اعدام ولی اینها فقط 20 سال زندان؟ به عنوان یک شهروند ناظر من از این احکام راضی نمی شم چون به نظرم عدالت اجرا نشده.فرق اینها با سارق مسلح در چیست؟اوبه زور اسلحه از یک یا چند نفر دزدی کرده اینها با رانت از چند میلیون انسان چند تا زندگی را تباه کردن چند نفر به خاطر اینها سکته کردن ومردن؟ فقط 20سال زندان
پاسخ ها
محمد محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
تازه میروند هتل لاکچری عشق و حال حمید جان. حالا اگر ما 1 میلیون تومان قسط بانک را ندهیم از فیها خالدونمون میکشند بیرون ! با جریمه و ربا و .... اختلاس هم شانس میخواهد برادر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
خب مگه نمیدونی؟ همینهان که کشورو نگه داشتن. مردم عادی که نقشی ندارن
خشت اول چون نهد شردار کج! / تا کجاها می رود افکار کج!
عناوین رو در قسمت جدیدترین خبرها هر روز که میخونم،
می بینم 90 درصد اخبار، ناامید کننده است. نود درصد اخبار مربوط به جنگ و قتل و سرقت و اختلاس و حکم زندان و حکم قصاص و دیگر خبرهای متفی هست. من تصمیم گرفتم دیگه اخبار نخونم. تا حالا که از خوندن اخبار هیچی جز خراب شدن اعصاب برامون باقی نمونده.
پس خداحافظ تابناک
با مطالعه سرگذشت عبرت آمیز میترا استاد و نجفی شردار سابق تهران! مشخص میشود که تا
وقتی پول و مادیات بر همه ارزشهای جامعه مسلط باشد تکرار چنین فجایعی دور از ذهن نیست
فقط ده سال زندان برای یک مفسد اقتصادی؟؟؟؟؟ بعد میگن اگر برای مسیح علینژاد فیلم بفرستید هم تا ده سال زندان داره!!!!!!
با سلام خدمت دوستان
من ایرانی نیستم ولی چون اینجا بزرگ شدم خواستم از دید یه خارجی یه سری نکاتی رو به دوستان ایرانی خودم عرض کنم:
1- فضولی کردن و سرک کشیدن توی زندگی خصوصی مردم یه عادت بسیار زشت در میان اکثر ایرانی هاست... غیبت کردن و فضولی کردن و قضاوت کردن در مورد چیزهایی که بهتون مربوط نمیشه رو بزارید کنار مثلا زندگی خصوصی آقای نجفی
2- به جای این که 80 درصد فضای مجازی پر بشه از قضاوت در مورد زندگی خصوصی فلانی و فلانی فکر نون باشید که خربزه آبه... پولهای شما مردم بینوا رو دارن توی روز روشن هزاران میلیاردی بالا میکشن و میخورن و ارزش پولتون داره روز به روز کم میشه و شما فکر زندگی فلانی هستید...
3- اگر همین جوی که در مورد سلبریتی ها و زندگی شخصی فلانی ها وجود داشت ناگهان تبدیل به جوی شدید و ناگهانی بر علیه مفسدان اقتصادی و دادن پیشنهادها و بازخواست از مسئولین میشد باور کنید 90 درصد مفاسد اقتصادی کم میشد...
4- متاسفانه درصد بسیار زیادی از مردم، اگر در جای مفسدان و در مقام اونها قرار بگیرند همون فسادها و چه بسا بدترش رو انجام میدن و به قول معروف آب پیدا نکردن وگرنه شناگرای خوبی هستند... به همین خاطر کمترین کاری که میتونید بکنید سعی کنید خانواده و بچه هاتون رو جوری تربیت کنید که لااقل نسل آینده مفسدان کمتری داشته باشه...
امیدوارم از حرفهام ناراحت نشده باشید و به عنوان حرفهای یه دوست ازم قبول کنید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
اولا از متن شما کاملا مشخصه ایرانی هستید .
دوما جدیدا گروهی که منافعشان در عدم آگاهی مردم است بدنبال انتشار تفکر عدم مداخله و نظر مردم هستند .
شما یادتون رفته که رییس جمهور و نماندگان مجلس وکلای مردم هستند و با رای آنها انتخاب شده اند ؟ پس مردم حق نظارت و بازرسی دارند و حق مطالبه گری دارند .
لطفا مردم را آنقدر احمق فرض نکنید که بتوانید مردم را از مطالبه گری باز دارید تا هر کاری می خواهید انجام دهید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
محمد جون خودت فرزند یکی از همین ها هستی که قصد تطهیر آنان را داری
حکم سید هادی رضوی خیلی سبک داده شده. به اصطلاح یک تخفیف کلی بهش دادند. هم میشود او را با سلطان سکه مقایسه کرد که اعدام شد هم با چوپانی که بعد از دزدی چند گوسفند دستش قطع شد. ولی حکم ایشان به اندازه فرستادن دو کلیپ برای مسیح علینژاد است. رضوی تمام سرمایه بانک سرمایه را اختلاس کرده است.
بهترین حکم برای نجفی همین اعدام بود دست دستگاه قضا درد نکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
باید موارد مهدور ال دم بودن مقتوله بررسی می شد
همه میدانند که زندان برای این کلاهبرداران یعنی کشک حالا چه یکسال چه حبس ابد.
باید بفرستند این موجودات را کویر گندم بریون کرمان کار کنند و بیل بزنند. نه اینکه بروند زندانهای لاکچری عشق و حال کنند. این چه وضعیه! کار با شرایط سخت و این جور چیزها. من موافق اعدام نیستم. این کار صد برابر از اعدام سختتره. درس عبرت هم میشه که کسی شوخی نداره با غارت بیت المال مردم
حکم اعدام برای نجفی یعنی تشویق فساد و فحشا در خانواده ها و از بین بردن بسیاری از زندگی های گرم خانوادگی. آن خانمی که کشته شده بی تقصیر نبوده در قتل خودش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
مسئولین وقتی این موارد ریز را در نظر نمیگیرند، دیگر صحبت از حجاب و غیره نکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
یعنی اگر کسی اعضای خانواده شما را بکشد رضایت می دهی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
شما اگر همسرت هر روز تهدیدکنه خیانت میکنه و قبلا هم سابقه داشته باشه چه کار میکنی؟ اگر یه آدم آبرودار باشی که اون از این حربه سو استفاده کنه چه کار میکنی؟ غیر از خودکشی یا کشتنش راه دیگه ای داری؟
به زودی عفو میگیرن و از بقیه عمر لذت میبرن
ایران خودرو و سایپا چی؟
خداییش داماد شریعتمداری هم باید عین نجفی اعدام بشه
اختلاس در ایران جررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم نیست
دیگه خیال سایت های خبری راحت شد،سوژه مورد نظرشون،آقای نجفی دیگه اعدام میشه،،فقط از خدا میخوام زنانی که مثل بختک وبا عشوه وکرشمه روی زندگی یک زن دیگه آوار میشن،روزی همین بلا سر خودشون یا یکی از فرزندانشون بیاد،تا بفهمن خراب کردن یک زندگی یعنی نابودیه یک نسل...آقای محترم ،آقای برادر مهربان بهتر نبود قبل از فوت خواهرتون کمی ایشون رو ارشاد میکردی که این همه ازدواج با افراد مختلف چه عواقبی داره ؟؟!حالا سنگ چه کسی رو به سینه میکوبی ای دایی مهربان!!
هر دو قربانی هستند. هم قاتل و هم مقتول
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
بله باید ما هم هشیار باشیم در دام نیافیم . وعده پول و ثروت و پست و ...
سباست از قدیم گفتند پدر و مادر ندارد رحم و مروت هم ندارد.چه بسیار کسان که قربانی بی چون وچرای سباست شدند.هرچه صادقتر در این دنیا لجن آلود باشی دشنه ها در سینه و پشت کاری تر .
یک مقدار فشار خارجی زیاد شد، برای کنترل افکار عمومی گفتند با فساد مبارزه میکنیم. این هم از مبارزه شان با فساد.
آیا حدی برای دروغگویی یک سیاستمدار وجود دارد؟
حکم اختلاسگر اعدام است و بس
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



پرونده این دزد های بیت المال باید به دادگاه صالح برگردد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
دادگاه چی ؟

دلت خوشه
تا حالا نشده دست درد بالای میلیارد قطع بشه
ولی برای دزدی یک گوسفند دست طرف قطع شد
بابک زنجانی که به اعدام محکوم شد حکمش همچنان معلقه و از زندان همه کارهایش را مدیریت می کند حالا حکم حبس را خودتان قضاوت کنید چه مجازاتیه!!!!
یک سال کار در معدن موثر تر از ۲۰سال زندان ان هم در هتل
ماراگرفته ایدهاآقای نجفی هرگزاعدام نمیشه این حکم برای این است که مابه عدالت دراینجا باورکنیم ، حالاچندروزدیگه یک قران دوقران میدهدوپارتی هایش فعال میشوندوتمام آقاجان درکشورعزیزماقاتلین معمولی بدون پارتی باافتخاربخشیده میشوندوخون انسانهاپایمال آقای نجفی باششلول که جای خودداردکی جرات میکنه نبخشه ، بیچاره انسانهای بی گناه .....
نجفی اگر اعدام بشه اما میترا حقش همین بود
سالها بر آقای هاشمی رفسنجانی و اطرافیانش تهمت میزدند بابت پارتی الان میبینیم چه افرادی بودند که گندش داره در میاید و با ظاهری موجه هم اختلاس و دزدی میکرون به نظرم داماد وزیر تنهایی نبوده این پرونده سر دراز داره ولی عدالت وجود ندارد
نه نجفی قصاص میشه نه داماد شریعتمداری زندان میره دقیقا مثل مرتضوی مثل رفیق دوست مثل مهدی هاشمی مثل بابک زنجانی و ....... همه اینها یک روز بخشیده می شن و بعد با پول های چپاول شده تو بهترین شهرهای جهان زندگی شونو می کنند تاریخ از ذهن مردم پاک نخواهد شد
مردم به حکم دادگاه اعتراض دارند.
20 سال حبس! اولا 5 سالشم نمیمونه. نصفشو تخفیف مجازاتو عفو میگیره. . با این قیافه نصف راه عفو رو از همین الان رفته.
همون 5 روزی که زندانه هم از هتل بهتره براش. زندانی کجای دنیا پول میده بهش خدمات ویژه و غذای رستوران بدن؟ هتل درس کردن!
اگر جدی هستین، اعدام.
همهٔ افراد مفسد ، الخصوص این افرادی که سر تیتر خبر بود ، از افراد وابسته به خکومت میباشند ؟ مردم عادی ایران همگی سالم ،و صادق ،و درستکار هستند ،مگر اینکه وارد چرخهٔ‌حکومتگران بشوند ؟ این نشانهٔ این است که سیستم افراد را فاسد میکند ؟،،
این افراد خائن به کشور باید اعدام شوند تا درس عبرتی برای دیگران شود .
در طول حبس راحت با ارتباطاتشان مرخصی می گیرند و چند سال بعد هم عفو و ماست مالی .
آنقدر هم خورده اند که این چند سال برای خود زندان را به کاخ تبدیل می کنند و استراحت می کنند . آنقدر هم خورده اند که ارزش چند سال کاخ نشینی را داشته باشد .
این افراد باید در زندان کنار بقیه مجرمین باشند نه اینکه اقامتگاه لاکچری داشته باشند . باید بین مجرمین عدالت باشد .
آقاي اسماعيلي وقتي داري حكمهاي اخلال گران اقتصادي ومتهمين را مي خواني مي خندي بايد گريه كني در كشوري كه قرآن و...... مبناي وپايه حكومت است خنديدن ندارد بايد خون گريه كرد مسوولين بايد شبها در بيابانها بخوابند زجه بزنند مگر ميشود هر وقت تلوزيون را روشن ميكنيم فلانكس در فلانجا اختلاس كرده از صدا وسيما ميخواهيم پخش نكنند خيلي زشته
منظور از حکم حبس داماد وزیر حبس در یکی از ویلاهای استرالیا یا کانادا است!!!!!
یاد تیتر یکی از نشریه ها در سالهای پیش افتادم. " کوه موش زایید" همین و بس. با این کار خواستند نجاست را فقط تطهیر بکنند نه مبارزه با فساد. عمق این مطلب رو درک کن و منتشر کن
در یک سال قوه قضاییه با دادگاههای ویژه ٩ مورد حکم اعدام، چهار مورد حبس ابد، یکصد مورد حکم حبس تا 20 سال، ٧٣١ مورد حکم حبس زیر 10 سال و ٤٤ مورد حکم حبس بین 20 تا 30 سال وجود داشته و ١١٦ نفر برای همیشه از مشاغل دولتی محروم و ١٥٢ نفر هم انفصال موقت گرفتند. 10 مورد تبعید و ١٦١ مورد هم مجازات شلاق برای مرتکبان جرائم اقتصادی در نظر گرفته شده است کیهان
اقای نجفی یک نفررابا سلاح کشت وحکم قصاص گرفت اما داماد خوش اشتهای وزیر انقلابی صدها خانواده را با پنبه سربرید و 20سال زندانی لاکچری گرفت
خدايا به مدير سالم كميابمون(آقاي نجفي ) كمك كن ، بقيه رو به درك واصل كن الهي امين
از چهره خندانش توی دادگاه معلومه که نه زندان میره نه شلاق میخوره ونه پول رو پس میده.همش برای فیلم کردن مردمه.
به زمینت میزند زن میزند به آسمان هفتم می برد زن می برد
اعدام حق نجقی نیست ان زن هم صد درصد مقصر بوده بلکه چند سال زندان کافیست
پاسخ ها
و.س
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
کاملا موافقم. واقعا چرا کسی به این نکته اشاره نمی کند که این خانم تلاش کرده بود نماینده مجلس هم بشود که صلاحیتش تایید نشد. این که پس از آن همسر دوم یک ویز که شهردار هم شده بشود واقعا بی دلیل نمی تواند باشد
این داماد وزیر کار از کدام رانت استفاده کرده
درسته ایشون اشتباه بزرگی کردند که به سمت این زن رفتن. و بعد قتل... ولی جامعه الان قضاوت دیگری داره ایشون چه اعدام بشن چه نشن زندگیشون تموم شده. ولی خانواده استاد با اعدام ایشون دیگه جایی توی مردم ندارن. حداقل تصمیم درستی بگیرن . خواهرشون باعث نابودی مرد بزرگی شده
سلام

هنوز نمی دانم چرا روز اولی که این خبر از خبر ساعت 14، 20:30 و همچنین خبر 21 پخش شد به جای "احسان دلاویز"، گفتند "احسان نراقی"؟!!!!
نجفی در موضوع بورسیه ها به خیلی ها ظلم کرد. یک عده بورسیه قربانی تسویه حسابهای سیاسی شدند و زندگیشان از هم پاشید. من از نزدیک دو تا خانواده را میشناسم که حقوقشون قطع شد و کار به طلاق کشید.من اصلاح طلبم نه اصولگرا ولی به خیلیها ظلم کرد. الان هم چوبشو میخوره. واقعا هرکس ظلم کنه چوبشو میخوره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل