بازدید 3602

واکنش داور دربی به خط خوردن از لیست داوران لیگ!

کد خبر: ۹۱۴۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ 29 July 2019

داور باتجربه فوتبال ایران که فصل قبل دربی را سوت زده بود، گفت: به امید خدا با رفع مصدومیتم طی ۴۰ روز آینده، در تست‌ها شرکت می‌کنم.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از برگزاری دوره توجیهی و دانش‌افزایی پیش‌فصل داوران و کمک‌داوران لیگ برتر فوتبال ایران که در ابتدای هفته جاری زیر نظر محمدصالح سوبخیدین مدرس مالزیایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در هتل آزادی برگزار شد، داوران و کمک‌داوران لیگ برتر در تست‌های آمادگی جسمانی شرکت کردند که از مجموع ۴۵ داور و ۸۲ کمک‌داور تعدادی از آن‌ها نتوانستند در این تست‌ها موفق باشند. اشکان خورشیدی یکی از این مردودی‌ها بوده است.

Image result for ‫خورشیدی دربی‬‎

اشکان خورشیدی داور باتجربه فوتبال ایران در خصوص این موضوع گفت: من و زاهدی‌فر به خاطر مصدومیت نتوانستیم در این تست‌ها شرکت کنیم. البته تعداد دیگری از همکاران نیز بودند. مردود شدن با مصدوم شدن فرق دارد. ما درواقع تست ندادیم، خود من در گرم کردن و تست سرعتی از ناحیه عضله چهارسر ران دچار مشکل شدم و در تست ۷۵ اصلا شرکت نکردم. به هر حال دوستان خبر زدند که مردود شدیم، اما اشکال ندارد! مهم این است که ان‌شاءالله و به امید خدا طی یک ماه تا ۴۰ روز آینده در صورت رفع مصدومیت برمی‌گردیم و این تست‌ها را پشت سر می‌گذاریم.

به این ترتیب به نظر می‌رسد داوران و کمک داورانی که به هر دلیلی نتوانستند در تست‌های برگزار شده پس از برگزاری کلاس دانش افزایی، شرکت و نمره قبولی دریافت کنند، فرصت دوباره‌ای در اختیار دارند تا بتوانند امتیازات لازم برای قضاوت در مسابقات فصل جدید لیگ برتر را کسب کنند، هرچند که ممکن است در صورت آغاز مسابقات لیگ نوزدهم در مرداد، در چندهفته ابتدایی حضور نداشته باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر