بازدید 3092

نوآک: تولید نفت روسیه به سطح توافق اوپک بازگشت

وزیر انرژی روسیه گفت: این کشور میزان تولید نفت خود را به سطح مورد توافق اوپک و غیراوپکی‌ها رسانده است.
کد خبر: ۹۱۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۱ 20 July 2019

به گزارش فارس به نقل از رویترز، الکساندر نوآک، وزیر انرژی روسیه گفت این کشور میزان تولید نفت خود را به سطح مورد توافق اوپک و غیراوپکی‌ها رسانده است و تولید نفت این کشور در نیمه دوم جولای به نسبت نیمه اول افزایش می‌یابد.

تولید نفت روسیه در اوایل ماه جولای به علت وجود آلودگی در نفت این کشور که در ماه آوریل کشف شده بود، تقریبا به کمترین میزان در 3 سال گذشته رسیده بود.

نوآک به خبرنگاران گفت: «تولید نفت ما بر اساس برنامه‌ها و زمان‌بندی‌هایمان افزایش یافته است. روزهایی بود که تولید نفت مان به کمتر میزان مورد توافق نیز رسیده بود و این مربوط به مشکلات فنی می‌شد.»

روس‌نفت، بزرگ‌ترین تولیدکننده نفت روسیه هفته گذشته اعلام کرد ترنس‌نفت، شرکت خط لوله روسیه، دریافت نفت از بزرگ‌ترین واحد بالادستی آن، «یوگانش‌نفت‌گز» را کاهش داده و این اقدام بر تولید نفت روسیه که قبلا نیز تحت تاثیر بحران آلودگی قرار گرفته بود، تاثیر گذاشته است.

نوآک روز پنج‌شنبه گفت دیگر هیچ محدودیتی برای تامین نفت از سوی «یوگانش‌نفت‌گز» وجود ندارد.

روسیه قبول کرده است تا تولید نفتش را 228 هزار بشکه در روز از میزان 11.41 میلیون بشکه در روز اکتبر 2018 کاهش دهد. ماه اکتبر 2018 مبنای کاهش تولید توافق اوپکی‌ها و غیراوپکی‌هاست.

بر اساس این فرمول، تولید نفت روسیه باید حدود 11.17 تا 11.18 میلیون بشکه در روز باشد. منابع صنعتی گفته‌اند تولید نفت این کشور در اوایل جولای به 10.79 میلیون بشکه در روز کاهش یافته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان