۱۰۲۷۸بازدید
محمدرضا بادامچی در گفت‌وگو با «تابناک»؛
این روز‌ها افسارگسیختگی بازار و گرانی اجناس و رها شدن اقتصاد، دمار از روزگار مردم درآورده است؛ جالب آنکه تمام بدنه حاکمیت نیز منتقد وضعیت کنونی هستند؛ از صدر تا ذیل مسئولان نظام، از رئیس جمهور و سایر رؤسای قوای دیگر گرفته تا مأمور شهرداری و کارمند معمولی دولتی.
کد خبر: ۹۱۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ 17 July 2019

ای کاش حاکمیت وضعیت معیشتی مردم را بیشتر درک می‌کرد/ در مجلس کاری از دستمان برنمی‌آیداین روز‌ها افسارگسیختگی بازار و گرانی اجناس و رها شدن اقتصاد، دمار از روزگار مردم درآورده است؛ جالب آنکه تمام بدنه حاکمیت نیز منتقد وضعیت کنونی هستند؛ از صدر تا ذیل مسئولان نظام، از رئیس جمهور و سایر رؤسای قوای دیگر گرفته تا مأمور شهرداری و کارمند معمولی دولتی.

به گزارش «تابناک»؛ اما نکته اینجاست که کسی برای کنترل قیمت‌ها در بازار هیچ حرکتی نمی کند. با اینکه این روز‌ها قیمت ارز به شدت رو به کاهش است، اثری از کاهش قیمت‌ها دیده نمی‌شود و حتی در برخی موارد، افزایش‌هایی نیز وجود داشته و گویی بازار واکنش معکوس به اوضاع نشان داده است!

برخی‌ بر این باورند که دلیل این وضعیت، نبود کالا در بازار و ممنوعیت واردات به کشور است و برخی نیز همچنان اعتقاد دارند که تحریم‌ها عامل اصلی تورم است؛ اما در این میان، عده‌ای همه چیز را رها کرده و منتظر معجزه هستند تا اوضاع درست شود، حال آنکه فشار همه این گرانی‌ها و تورم بر دوش مردم است. آنان وقتی شب سر بر بالین می‌گذارند، می‌دانند، فردا کالایی را که امروز با یک نرخ خریده اند، فردا باید پول بیشتری در ازای آن بپردازند و خلاصه آنکه همه اینها باعث شده تا طاقت مردم طاق شود.

محمدرضا بادامچی در گفت‌وگو با تابناک در این باره اظهار داشت: ‌ای کاش حاکمیت وضعیت زندگی مردم را بیشتر درک می‌کرد. الان وضع مردم بسیار نامطلوب است، به ویژه افرادی که مزدبگیر هستند. بسیاری از کارگران شغل خود را از دست داده و بسیاری حقوق دریافت نمی‌کنند و کسانی هم که حقوق‌بگیرند، با افزایش اندک حقوق‌ها مواجه هستند.

این نماینده مجلس گفت: بسیاری از واحد‌های تولیدی تعطیل شده اند و یا با ظرفیت پایین کار می‌کنند، البته دولت مصوب کرده که به واحد‌های کوچک تولیدی در چهارچوب نقدینگی کمک‌هایی داشته باشد، ولی هنوز نسبت به معیشت عمومی جامعه رسیدگی خاصی نشده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه امسال حقوق‌ها نسبت به تورم کاهش کمی داشته و متأسفانه برخی از مؤسسات نیز حاضر به افزایش همین میزان اندک هم نشدند گفت: در شرایط بحرانی و زمانی که وضعیت این گونه می‌شود، طبیعی است که برخی مصوبات کامل اجرا نشود، به ویژه آنکه دولت هم در تنگناست. با این حال، انتظار ما از حاکمیت این است که بیش از این‌ها به فکر رفاه مردم باشد.

وی افزود: ایران یک ملت فرهیخته و ۸۰ میلیونی دارد که بیشتر ساکنان آن نیز شهرنشین و به عبارت دیگر مصرف کننده هستند. به همین دلیل، نیاز است تا حمایت بیشتری از مردم و به ویژه قشرهای ضعیف بشود.

وی در ادامه یادآور شد: متأسفانه در مجلس کاری از دستمان برنمی‌آید. مجموعه حاکمیت باید برای مردم اقدام لازم انجام دهد. نهایت زور مجلس برای کمک به مردم این بود که افزایش‌ها را در قانون اعمال کند، و ما این کار را انجام دادیم. از این جا به بعد دست دولت است تا این کار را درست انجام دهد و ما از مجلس نیز این موضوع را نظارت خواهیم کرد.

این نماینده مجلس با اشاره به یارانه‌ها نیز گفت: حذف دهک‌های بالای درآمدی، یکی از راهکار‌هایی است که از نظر مالی می‌تواند به دولت کمک کند و مجلس نیز این را پیگیری می‌کند، اما به غیر از این موارد، ما دیگر کاری نمی‌توانیم انجام دهیم.

این نماینده گفت: واقعیت این است که مشکل کشور ما اقتصادی نیست و ما نمی‌توانیم مشکلی را که اقتصادی نیست، با راهکار اقتصادی درست کنیم. مشکل امروز کشور ما سیاسی است و تا زمانی که مشکلات ما از طریق سیاسی حل نشود، نمی‌توان مشکلات اقتصادی را حل کرد.

اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۳۶
انتشار یافته: ۱۵۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
این مقاومت کردن فقط واسیه مردم بدبخته.پس مسئولین چطور مقاومت می کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
ما که از اول میگفتیم شما بی عرضه اید کاری از دستت تون بر نمیاد بعد این همه سال تازه خودتون فهمیدید
ناشناس
| Canada |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
در لواسان و آقا زاده ها در اروپا و امریکا به بهترین شکل مقاومت کردن را به ما یاد می دهند.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
مشکل اساسی در لواسان و آقازاده ها نیست . مشکل در این نکته مهم است که سیاست و اقتصاد ما سازگار نیستند .سیاست های ما دارد اقتصاد را نابود میکند ‌ و مردم هم دارند له میشوند. .
یاحق
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
مردم ضجر کش میشند اونم زیر بار تحریمی که دولت ژست مقاومتش رو میگیری و مردم فلاکتش رو...
ناشناس
| United States |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
بهترین راه استعفا است اگر مسولی واقعا میداند که نمی تواند کارکند باید استعفا بدهد در هر مقامی که هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
بنده یک کار عرض میکنم شما پیگیری کن
به طور عموم سه نوع مالیات بر املاک و مستغلات هست، مالیات سالانه با توجه به قیمت، کاربری، لوکس بودن و .. ملک، دوم مالیات بر ملک دوم به بالا و تخفیفات ناشی از اجاره آن به قیمت مصوبه حکومت، همانند فرانسه، و سوم مالیات حاصل از عایدی مسکن یعنی سود حاصل از خرید و فروش های پیاپی
شما این سه تا را شروع کن و نتیجه:
تعادل قیمت زمین و مسکن
کاهش اختلاف طبقاتی
کاهش هزینه خانوار
سوق دادن سرمایه به بخش تولید
کاهش قیمت زمین و صرفه در تولید
افزایش کار
افزایش بهره وری
حدود ۲۰ نا ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در سال عایدی
و....
نگویید کاری از دستمان بر نمی‌آید
ناشناس
|
-
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
اگر نظارت واقعی و قوی باشه کنترل این افسارگسیختگی کار ساده ایی هست ولی چه کنیم که .....
بانام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
خلاصه یک مرد توی مجلس پیدا شد کمی واقعیت ها را گفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
این نشانه سستی و بی عملی است که توان برخورد با دولت ندارند
BABI
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
از مجلس کاری بر نمی آید؟؟؟!! پس 180 تا نماینده با حقوق ها و امتیازات آنچنانی دقیقا دارن چیکار می کنند؟؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
نمایشگاه شایدم مردم فریبی
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
کاری نداره کپرنشینای چابهارو ببرید شهرک باستی لواسون وضعو براشون تعریف کنن
شهرام رودپیمای رشت آبادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
اگر از مجلس کاری به عمل نمی آید طبق اظهارات شما ...........پس مجلس را تعطیل کنند چون حدالاقل ماهیانه

چندین میلیارد تومان حقوق نمایندگان و ساختمان مجلس صرف هزینه ی ملت و دولت میشود .......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
نه حاجی لازم نکرده !!!!
دولت بره به همون وضع معیشتی اهالی باستی هیلز لواسان برسه.ما خودمون یه فکری به حال بدبختی خودمون میکنیم

ما را به خیر تو امید نیست !!!!شر مرسان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
نماینده های مردم نیستن اینا.این ها نماینده های اشراف هستن
ناشناس
| - |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
دوست عزیز شهرک که یک شبه درست نشده سوزن در انبار کاه هم نیست قصرهای سر به فلک کشیده که دوره اقای قالیباف ساخته شده دولت هم مجوز ساخت و ساز نمیده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
کاری از دست شون بر نمیاد چون شایسته نمایندگی نیستند چون فقط واسه جیب و شهرت نماینده شدن نه برای مردم
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
و اما در زمان انتخابات مجلس، شما نمایندگان عزیز وعده های قشنگی میدید و همه کار هم از دستتون برمیاد.
خدا رو شکر!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
تا اون وقتی که بنیادهای اقتصادی مملکت رو اصلاح نکنید، هر چقدر هم به این کشور و اون کشور باج بدین بازم چیزی درست نمیشه، همونطور که با امضای برجام مشکلات به صورت اساسی حل نشد و فقط مسکنی موقت بود! آیا مشکل بی عدالتی، رانت خواری، اقتصاد نفتی و ... به سیاست خارجی مربوط است؟ پس اتفاقا مشکل اقتصادی هست نه سیاسی!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
من هر چقدر هم که گناهکار و بد باشم از حق خودم استفاده میکنم و روز قیامت و سر پل صراط یقه آقایون رو میگیرم و از حقم نمیگذرم
سالم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
آقای نماینده مجلس از خودتان شروع کنید فیش های حقوق تان را در دسترس ملت قرار دهید تا مدیران تحت فشار قرار گیرند تا اقدام مشابه انجام دهند، بجای حرفهایی سیاسی و جناح های داخلی پیگیری قوانین ضد فساد باشید، کاری کنید تا همه بدانند تمام حرف های مجلس حول محور مبارزه با فساد است نه طرفداری از جناح و گروه خود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
موقع انتخابات همه مردمخواه میشوند
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
با سلام
بد نیست نظری به نان سنگک بندازیم.
نان سنگک خشخاشی به اصطلاح با سه برابر قیمت ارایه میشود.
نان معمولی هم با هفتصد و پنجاه تومن از همان خمیر نان خشخاشی توسط همان شاطر و همان تنور پخت میشود. وقتی کنار هم میگذاریم نوعی نکبت و بدبختی را نشان میدهد.
به نوعی به مردم توهین میشود.
کجا هستند انها که خود را مسول در نظام اسلامی میدانند.
مردم به حال خود رها شده اند همه چیز در امور خارجه خبر رسانی میشود.
این مسولین از فرماندار تا شورای شهر تا همه بی کفایتی را به اوج رسانده اند. کمترین مشکلات را نمی توانند حل کنند
کسی که درست وظیفه اش را انجام نمی دهد و نسبت به امور مردم بی تفاوت است ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
داره خون گریه میکنه بر کشوری که به این روز انداخته و عبرت نگرفته
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
کم کم موسم انتخابات دارد فرا می رسد.همه نمایندگان مجلس فعلی اگر می خواهند آبروریزی نشود کاندید انتخابات بعدی نشوند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
کی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
خوبه بالاخره خودتون اظهار کردید کاری از دستتان بر نمی آید پس برای چی کاندید می شوید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
همنوا با مردم شدن و توضیح واضحات دادن و اعلام اینکه ما تا نهایت کاری که از دستمون برمیامد رو انجام دادیم...چه فرمول تکراری و دروغینی
ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
احسنت اقای نماینده محترم که به فکر مردم هستید.اینها چون به فکر معیشت مردم نیستند در واقع دارند به اسلام خیانت میکنند ومردم اعتقاداتشان به اسلام خیلی کم شده است.... فقر از هر دری داخل شود ...ایمان از در دیگر خارج میشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
خب باید نظام بالاخره این موضوع را هضم کند که زندگی فقط با موشک نیست مثل بچه ای که برای همیشه به پدر و مادر خود وابسته است ولی نمیداند روزی پدر و مادر از دنیا رفتنی است .
آگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
اگه واقعا کاری از دستت برنمیاد .بهتر نیست استعفا بدی و جا رو خالی کنی برا کسی که کاری از دستش بر میاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای نماینده ی محترم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! شک نکن آقا ، هر چه زودتر ، بهتر.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
جناب آقاي بادامچي چرا فرار رو به جلو اتفاقا اگر شما وهمكاران شما درمجلس بخواهن كه نمي خواهند باگراني مبارزه كنند وگرنه خيلي راحت مثل آب خوردن با يك خط با اين مضمون :تجارت براي سران ومديران همچنين آقازاده ها ممنوع. را در مجلس تصويب كنيد آن وقت خواهيد ديد چطور كمر گرانيها شكسته خواهد شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
آقای وکیل شما مجلسیان که کاری از دستتان بر نمی آید چرا کنار نمیروید وچشم از کار راحت وحقوق مفت نمی بندید مال اندوزی وکسب قدرت به چه قیمتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
مجلس در راس خواب است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
آیا ایشان خود را خارج از حاکمیت میداند؟ آیا نمایندگان مجلس مطابق با اصول مصرج در قانون اساسی، واقعا کاری از دستشان بر نمی آید؟ اگر اینطور است چرا استعفا نمیدهند؟ چرا حالا که به سال آخر نمایندگی رسیده اند اظهار عجز و ناتوانی میکنند؟ چرا ظرفیت قانون اساسی را به سخره و کوچک انگاشته اند؟
مگر اصل هفتاد ویکم قانون اساسی که بیان داشته که مجلس در عموم مسائل در حدود مقرر در قانون اساسی میتواند قانون وضع کند، دست قانون گذار عمومی را باز نگذاشته است؟
مگر اصل هفتاد و ششم، حق تحقیق و تفحص در کلیه امور و به تشخیص مجلس، را به وی نداده است؟
مگر مطابق با اصل هشتاد و هفتم، مجلس حق رأی اعتماد به هیأت وزیران را ندارد؟
مگر حق نظارت مجلس، اعم از سوال و استیضاح و ... کارایی لازم را برای کنترل شرایط به آقایان و بزرگواران نماینده نمی دهد؟
مگر مجلس به اقرار خود آقایان، در رأی امور نیست؟
خوب فکر می کنم که این نماینده بزرگوار با کمی تأمل و صبر و استقامت و بازخوانی سه سال و اندی گذشته از دوران نمایندگی، دیگر اینگونه نباید فرافکنی کند.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
تو که نمی تونی کاری بکنی چرا جا را اشغال کردی اگه صادقی استعفا بده
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
جمله شو چند مرتبه بخوان بعد قضاوت کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
:)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
حاکمیت الان کیه
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
من فقط می دانم دولت دولته مجلس مجلسه .پیدا کنید پرتقال فروش را؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
آقاي بادامچي سير از گرسنه خبر ندارد تمام مسئولين سيرند مثل استاندار خراسان شمالي كه مدير كل سازمان آب را آب خانه اش را قطع كرد اگر رهبر دستور دهد تمام مسئولين مثل كارمندان حقوق بگيرند آن موقع مي فهمند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
رای میخوای عمو ......
ناشناس
|
-
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
آفرین به شرفت .مگر اینکه کرها شنوا شوند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
واقعا خاک بر سر نماینده ناامید و بی خاصیت که غیر غاصب حق مردم شایسته چیز دیگری نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
روندنزولی دستوری قیمت ارز وسکه ازظهرامروزمتوقف و مجددا صعودی شد درحال حاضر (ساعت ۱۵:۲۰چهارشنبه) قیمت سکه ۴ میلیون وصدهزارو دلار ۱۱۶۰۰ تومان است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
یکی از دلایل این وضعیت این است که بعضی از مسولین که اتفاقا تصمیمات آن ها تاثیر گذار است صاحبان صنایع و بنگاه های اقتصادی بوده و شرکت های متعدد دارند که اجازه ی ارزانی را نمی دهند و تنها به منافع خود فکر می کنند وذره ای به فکر مردم نیستند اشتهای سیری ناپذیر دارند و در حال بلعیدن منابع کشور هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
فردا نزیک انتخابات اونقدر از وعده های قشنگ . زیبا رونمایی خواهید کرد که مردم فکر بکنند مجلس در راس اموره بهتون رای بده . حالا مجلس خارج از گوده و جزئی از حاکمیت نیست ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
چي چي شده راي ميخوايد كه همتون از تو سوراخ اومدين بيرون چي به فكر مردم افتاديد نورو يادتونه كجا بوديد وقتي مسكن خودرو مرغ برنج گوشت ماهي مواد خوراكي روغن و غيره گرون شد كجا بودي يك شبه كه گرون نشده حاجي كه يكباره يادتون افتاده و حالا حاكميت زير سوال رفته عزيم همتون نوي كار تون خبره هستيد . برو به باقي رفيقاتم بگو شو بازي نكنن.بريد به جون رهبر دعا كنيد كه مردم فقط به حرمت واحترام سيد خدا به شما تا به حال چيزي نگفتن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
دولت هیچ کاری برای کنترل گرانی ها نمیکند یک بررسی ساده نشان میدهد قیمتها و تعرفه هایی که از سوی اتحادیه های صنوف مختلف اعلام میشود خیلی بیشتر ار عرف بازار است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
دولت روشن یا دولت در سایه
ناشناس
|
Canada
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
مجلسی که می تونه رئیس جمهور را برکنار کنه چطوری کاری از دستش برنمیاد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
فعلا رییس جمهور سیبله همه تقصیرها گردنه برکنارش کنن چه کسی جاش بزارن سیبل؟
مجید
|
Germany
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
یه عده طوری صحبت میکنند که انگار دنیا به آخر رسیده ، ولی اینطور نیست ، انشاءاللّه و به امید خدا این مشکلات همیشگی نیست و یه روزی انشاءاللّه برطرف میشه . توکلتون فقط به خدا باشه . . .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
وقت گل نی؟
توحید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
شما منتظر انشاءالله باش...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
چهل ساله توکل مون به خداست ولی اون یه روز هنوز نرسیده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
منظورت مشکلات ایران هست یا آلمان که شما در آنجا تشریف دارید.شما از آنجا چطوری ما رو ارشاد میکنی که مشکلات رو تحمل کنیم.تشریف بیار اینجا ایران تا با هم مشکلات رو تحمل کنیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
حرف حق گفتی. طبیعی است برخی آن را بر نتابند
توکل بر خدا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
اگه این ۱۰۰ سال حل نشد ۱۰۰ سال دوم انشالله حل میشه اگه بازهم حل نشد ۱۰۰ سال سوم اگه بازهم نشد ۱۰۰ سال چهارم حالا اگه مسیر هم اشتباه بود مهم نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
وقتی کاری از دست مجلس بر نمی آید چرا تعطیلش نمی کنید که حداقل در مخارج صرفه جویی بشه؟ هر جلسه مجلس چقدر برای مردم آب میخوره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
مهم نیس برای مردم آب نمی خوره حداقل برای یه عده ای نون میخوره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
مملكت مابحول قوه الهي وبابرنامه هاي مدون ومحيرالعقول مسئولان وپروفسوران تبديل شده به هندوستان يه عده قليل باهزاردوزوكلك غرق درنازونعمت بقيه هم هيچ .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
لطفا با کسانیکه با انتقاد نه به دنبال حل مشکل بلکه دنبال مطرح کردن خویش و رای آوری هستند مصاحبه نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
عزیزم این جوری باید مصاحبه شونده رو هم از چین وارد کنن که
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
جناب نماینده مجلس خودت را به آن ره نزن به گفته خودتان مسئول این آشفتگی در جامعه اقتصادی نیست بلکه سیاسی است نهایتا" شماها و ملت ایران میدانن بوجود آورنده این مشکلات در مملکت دولت است شماها درمجلس قدرت قانونی والایی دارید ولی عرضه اجرای آن را ندارید خواهشا"توجیه نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
شما از ملت ایران وکالت دارین که جاشون اظهارنظر میفرمایید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
بر خلاف نظر ایشان، فکر میکنم ایران یک ملت فرهیخته ندارد. یک خارجی در خیابان ببینند، گویی که یک دایناسور دیده اند و همه تا بتوانند نگاهش میکنند! بروید ترکیه ببینید چطور از خارجی ها میزبانی میکنند و صنعت توریسم چه کمک بزرگی به اقتصادشان میکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
کاملا موافقم. ملت فرهیخته روی ثروت خداداده خود گدایی نمی کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
اگر عرضه کار کردن ندارید پس بیجا می کنید نماینده مجلس میشوید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
اگر نمایندگان مسولیت کار خودشان و وظیفه ای که بر عهده دارند را بدانند و اینکه خودشان را دست کم نگریند می توانند اثر گذار باشند در غیر این صورت امیدی به آنها نیست
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
بعضی ها از همین الان دارند برای رای جمع کردن آمدن وسط میدان، امان از یک حرف زد فساد، امان از حمایت از شفاف سازی حقوق مدیران امان از شفاف سازی مالی فرزندان امان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
الان منظور از حاکمیت چیه؟ شماها همیشه ناتوانی خودتون رو میخواید به رهبری واگذار کنید. لطفا بفهمید که شما ستون های حاکمیتی هستید آقای د...
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
همه با هم خرابکارید هی تو بنداز گردن اون هی اون بنداز گردن تو.قلب و مغز و کلیه و معده و روده همه با هم کار نمیکنه چون این بدن.....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
ژیان سفید سریع تر حرکت کن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
كساني كه در مجلس هستند مگه نماينده مردم نيستند؟ . چطوري ميگن كاري از دستمان برنمي آيد؟؟!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
برخی مسئولان هیچ وقت به فکر مردم نبوده اند و فقط برای دنیا شاخ و شانه کشیده اند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
حرف درمانی شما ادامه ی همان شعار درمانی سابق است


فقط رفراندوم
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
ولمون کن عمو جون فکر می کنی رفراندوم بگیرن وقتی نتیجه رو میدونن؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
نتیجه چیه دایی جان پرچم خارجی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
خاله بیکاری نظریه میدی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
آقای تابناک لطفا نظر اینجانب را نیز درج کنید . سانسور تا کجا

خوب خدا را شکر مسئولان فهمیدند مردم مشکل دارند . حالا بروند به فکر حجاب زنان باشند و مردم هم بمیرند.

ما مردم هم شرمنده ایم که مسئولان را ناراحت کردیم و از امور حجاب لحظه ای دورشان کردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
این کارش سانسوره.میخوای کارش درست انجام نده؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
گل گفتی و در سفتی
ایرانی
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
چرا کران بالای مسئولان رو رئیس جمهور گرفته اید؟ این یعنی نادیده گرفتن واقعیت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
به این نظر می گن نان زیر کباب احسنتم
حسینی شیوا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
وقتی رییس جمهور روزانه ۱۰۰۰میلیاردتومان نقدینگی وارد سیستم پولی کرد آونهم در وضعزت غیر تحریمی چندساله نتیجه همین میشه .بی ارزش شدن پول
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
از ماست که بر ماست ...
یک واقعیتی در مورد ما ایرانی ها وجود داره که باعث این مشکلات کشور شده و ان اینه که ما در هیچ رده ای یا صنفی نه مردم به مردم نه دولت به مردم نه مردم به دولت ذره ای رحم و مروت و گذشت نداریم ... نمی دونم کشوری که پایگاه صلح و دوستی و جوانمردی و کرامت بود به چه روزی افتاد که برادر چشم دیدن برادر رو نداره... ما افتادیم تو گرداب دنیایی که خودمون با دستای خودمون درستش کردیم بجای یکدلی و وحدت شدیم چپ و راست و میانه و هزار حزب و گروه و فرقه ... نه دیگه از ریش سفید حیاء داریم نه از حکم خدا پیروی می کنیم... البته بخشی هم مسئولین کشور مقصرند که نتونستن یا نخواستن که این کشور مسیرشو پیدا کنه ... شدیم مثل یه آدمی که تو شب تاریک توی بیابان ناشناخته راهشو گم کرده ... به نظر من همه یکدل و یکصدا بشیم و کمر همت رو ببندیم . انسانهایی رو انتخاب کنیم که برای خدا قدم برمی دارند و ما هم پشت سر اونها کمکشون کنیم وگرنه خدا می دونه چه برسرمون بیاد...
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
دوست عزیز گفتی انسان های درست را برای مسئولیت انتخاب کنیم. آره ولی مگه اونایی که تا اومدند و قرار
کاندید بشن چه چیزایی میگن . همه میگن ما برای خدا اومدیم برای خدمت به خلق برای ....... . ولی چشد مگه غیر اینه که فقط برا خودشون کار کردن.
حتی شوری این کارو به جایی رسوندن که رئیس فدراسیون کشتی که امروز انتخاب شده میگه من برا خدا اومدم ریس شدم. والا من موندم از کی تو رشته کشتی فعالیت حرفه ای داره که ماخبر نداریم.
بس کنید تورو خدا. خدا خودش هم داره حالش از این همه دروغ و ریا و مزخرف گفتن این جماعت به هم میخوره خصوصا از این ملت که با اینکه ... ساله دارن این مزخرفات رو می شنون همچنان باور میکنن!!!!!!!!!!!!!!!..
ناشناس
| United Kingdom |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
ﻣﻴﺸﻪ ﺑﮕﻲ ﺑﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﻆﺎﺭﺕ اﺳﺘﺼﻮاﺑﻲ و ﺭﺩﺻﻼﺣﻴﺖ ﻫﺮﻛﺴﻲ ﻛﻪ ﺣﺘﻲ ﻛﻮﭼﻜﺘﺮﻳﻦ ﺯاﻭﻳﻪ اﻱ ﺑﺎ اﻳﻦ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﺩاﺭﻩ ﭼﻂﻮﺭ ﻣﻴﺸﻪ ﺑﻪ ﭘﺒﺸﻨﻬﺎﺩ ﺷﻤﺎ ﻋﻤﻞ ﻛﺮﺩ ﻭﻛﺴﺎﻧﻲ ﺭﻭ اﻧﺘﺨﺎﺏ ﻛﺮﺩ ﻛﻪ ﻟﻴﺎﻗﺖ ﺩاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
کار از لایه اول یعنی آقازاده ها گذشته به نوه ها رسیده

شهرک ثروتمندان جدید در لواسان و شمال تهران که اغلب نوه و فرزندان مسئولان هستند برای ورود عموم ممنوع است

ویلای کمتر از ۵۰ میلیارد تومان وجود نداره

بروید دنبال کارتان

مردم به هیچکدامتان اعتماد ندارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
از دست مجلس برنمیاد؟؟؟احتمالا از دست من بر میاد
نا شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
آقای نماینده محترم چرا شما افزایش قیمتها را شما تصویب می کنید از جمله قیمت انرژی
شما بجای افزایش قیمتها از جمله نان چرا مصرف آب و برق گاز نانواییها را کاهش نمی دهید به نظرم عامل گرانی شما مسئولان هستید و بازار را به حال خود گذاشته اید وهیچ مسئولی از قیمت بازار خبری ندارد چون شما با حقوق های بالا زندگی می کنید.
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
اب نان برق گاز که ترامپ‌ گرون‌ نکرده ! همین کسی که الان شما از اون بعنوان منتقد گرونی یاد میکنید و ماهی ۲۰ ملیون حقوق میگیره و تو مجلس نشسته تصویب کرده گرون کرده !
نکنه رب گوجه ۲۰۰۰۰ هزار تومنی نتانیاهو گرون کرده؟؟
یاد شعر بچه ها میفتم‌ که میخونند.
من نبودم دستم بود

تقصير آستينم بود

آستين مال كتم بود

كتم مال بابام بود

.............
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
اخی!!! چقد شما کم توانید!!! بمیرید برامون!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
: متأسفانه در مجلس کاری از دستمان برنمی‌آید.

بر نمیاد استعفاء بدید.از ماها قبل برنامه دارید برای انتخابات

حرفتان با عملتان اصلا نمیخوره آقای نماینده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
فقط یه کار خوب از تون بر میاد گرفتن حقوقهای نجومی اختلاس سو استفاده و .....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
شما که کاری ازتون ساخته نیست برای چی شدی نماینده مجلس؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
برای یک لقمه نون و کباب برگ ناقابل و چند تا رانت بی اهمیت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
نمایندگان مجلس؟؟؟ اونا نماینده دولت و فلان ارگان و بهمان سازمان اند!!
نماینده مردم که نیستن!!
شما یک نماینده نشون بدید که در این سی چهل سال برای مردم کاری کرده باشه!

همشون منزل شخصی بدون پرداخت هزینه های آب و گاز برق و... دارند!

راننده شخصی برای خود و خانوادشون دارن!

مردم ایران (طبقه ضعیف متوسط و حتی بالای متوسط) هیچکس رو ندارن!

گویا ما برده ایم و این قوم خداوندانندددددددددد!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
جالبه که در اخبار میگن: نماینده ملت!!!!!!!

اینها نماینده امثال ماها هستند؟؟؟؟؟؟؟؟

پس چرا این همه اختلاف؟؟؟؟؟؟

چرا سر بعضی در سطل آشغال دنبال غذاست؟؟؟
چرا اونها در لواسانات ویلاهای چند صد میلیاردی دارن؟؟؟؟

چگونه ممکن است؟؟؟؟؟

بلاد کفر (به زعم شما البته) مهمترین دغدشون فقط و فقط آسایش و رفاه مردمشونه!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
آقای بادامچی با این استلال میخواهد از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند هر سه قوه در بوجود آمدن این شرایط مقصر و مسئولند دولت ها با عملکرد ضعیف ، مجلس با عدم نظارت و قوه قضاییه با عدم برخورد با مفسدین اقتصادی باعث شدند بعد از چهل سال مملکت با تحریم نفت وارد شرایط بحرانی شود اگر فقط یکی از این سه قوه به وظیفه خودش خوب عمل می کرد اوضاع ما بسیار بهتر از الان بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
شما کلا کاری از دستتان برنمی آید چه در مجلس چه خارج از مجلس و چه هر کجای دیگر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
دقیقا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
بهتر نیست مجلس و دولت و ... جمع بشن تا بالاخره ما هم بفهمیم حاکمیت کیست؟
در ضمن کلی صرفه جویی هم میشه .. هزینه آب و برق کاغذو انتخابات سوختو ناهار کارمندان و .... حذف میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
يك كلمه حرف حساب
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
متأسفانه در مجلس کاری از دستمان برنمی‌آید.
پس شما چه گ.. مجلس می خورید. استعفا کنید و بیت المال را هدر ندهید
سیدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
با سلام
چه عجب یک سخن منطقی و منطبق بر واقعیت از مسیولین شنیدیم.
ولیکن همانطور که گفتین فشار شدید بر دوش مردم است نه مسیولین. البته برای رفع مسایل سیاسی که منشا اقتصادی دارد راهکار وجود دارد ومجلس میتواند زمینه ان را فراهم کند. بشرطی که نماینده شجاع باشد واز اختیاراتی که قانون اساسی به ان داده آگاه باشد واز آن دفاع کند. قانون اساسی حق اظهار نظر در تمام امور کشور را به نمایندگان داده است.
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
سلام
تمام ارزون شدن دلار برای اینه که بتونن دوباره با گرون کردنش جنسهای دیگر رو از همه نوع چه ماشین خارجی و چه خوراک و پوشاک را نسبت به قیمت گذشته گرونتر کنند و توجیه برای گرانتر شدنش داشته باشند. به عنوان نمونه یک ماشین خارجی را زمانی که دلار ۱۱۰۰۰ تومان بود به زور ۲۵۰ تومان می فروختند. بعد که دلار رفت روی ۱۵ تومان همون ماشین شد ۴۰۰ تومان. حالا که دلار شده ۱۱۰۰۰ تومان اون ماشین رو چند می فروشند؟ ۳۵۰ تومان نه ۲۵۰ تومان. حالا تصور کنید دوباره به هر دلیلی دلار را نمیگیم ۱۵ تومان، بشه ۱۳ تومان. قیمت اون ماشین خارجی میشه چند؟ ۴۵۰ تومان! فرمول اینروزای بازار ایران اینه. بنابراین رییس کل محترم بانک مرکزی و بقیه مسولان محترم بدونید که این نوسان دادن دلار فقط برای بالا بردن قیمت کلی اجناس و خدماته. به عبارت دیگر این ارزون شدن دلار نه تنها به نفع مردم نیست که بدتره! فقط یک عده که اجناسشونو احتکار کردند دوباره سود کلانی می برند. زمانی پایین اومدن دلار مفیده که یا متوقف باشه یا با شیب کمی پایین بیاد. اگر یک ذره هم حتی صعودی بشه دوباره به نفع دلالهاست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
مشکل از تک تک ما ایرانی هاست. ربطی به آمریکا و مسئولین هم نداره. آقا جنسمون خرابه همین. چرا مردم ژاپن و المان اونجوری زندگی می کنند؟ چون لیاقت و ظرفیتشو دارند ولی ما نداریم. به همین سادگی...
mm
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
حاکمیت؟!!!
ناشناس
|
Ireland
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
نظرات رو جانبدارانه منتشر میکنی .نظرات رو به سلیقه خودت جدا میکنی.اولین نظر ساعت ۱۵:۳۸ هست در حالی که زمان انتشار خبر ۱۴:۱۳.این کارو میکنی که نظراتی که موافق خط ات هست بالاتر باشه و بیشتر دیده بشه
این نظر من رو هم جدا میکنی و سانسور میکنی ولی من نوشتم که بدونی و فکر نکنی که هیچکس حواسش نیست که چیکار میکنی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
فشار اقتصادی فقط روی اقشار ضعیف و آسیب پذیر است برعکس بخشی از جامعه که عمده ی منابع و ثروت را در اختیار دارند از این شرایط بسیار راضی هستند در چنین شرایطی اعمال هر نوع سیاستی با مشکل مواجه میشود چون با تضاد منافع سروکار داریم .سنگ زیر بنای حل اساسی مسائل توزیع عادلانه ی منابع و فرصتها و امکانات است وقتی سطح زندگی ها به هم نزدیک باشد هرگونه فشار نیز توزیع متناسب خواهد داشت و تحمل آن برای عموم راحت است . نه مثل الان که یکی به فکر اتاق خواب سگ و گربه ی خود باشد و یکی در فکر حیاتی ترین نیاز خود زانوی غم بغل کند .دولت و مجلس می توانند با ابزارهای قانونی این توزیع نامتوازن را تعدیل کنند .
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
کی میخواین باور کنین که مشکل مجلس از فیلتر قبل از انتخاباته.آقا جون چهل سال رد صلاحیت کردید و آدم حسابی ها رو بیرون گذاشتید اونهایی که موندن واسه رای گیری همینا بودن که کشور رو به این روز انداختن
بازم همین راه رو برید که دست جمعی نابود بشیم
ناشناس
|
-
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
از ایشون و امثال ایشون در مجلس و دولت کاری برای مردم ساخته نیست ولی این دلیل نمیشه کاری برای خودشون هم ساخته نباشه حقوقهای چند ده میلیونی و وامهای پس نده چند میلیاردی و........ چنان شیرینه که قاضی شریح هم نتونست ازش بگذره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
داریم به انتخابات نزدیک میشیم نماینده های دلسوز کم کم دارن به فکر مردم میفتن
!!!!!!!!!!!!1
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
اصلاً با این قانون اساسی هم مجلس هم دولت هیچگاره اند. ولی چرا به مجلس میروند! وچرا ریس جمهور میشند!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
خوب نشنیده کی چی بشه؟ بلاخره مملکت کسایی رو لازم داره که همه مشکلات رو گردن اونا بندازه
ناشناس
|
Italy
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
بیایم رای بدیم؟ به نماینده های مجلس؟ روی چشم اومدیم اومدیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
بدو بریم رای بدیم دیر شد شناسنامه مهر نداشته باشه بعدا دردسر میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
عجب
پس حرف از مالیات بر اشرافی گری زدن، سانسور دار؟
برای شما واتس اپ و‌ایمیل کردم
وظیفه شما اطلاع رسانی است
حق را بگویید لطفاً
کوتاه نیایید تا تعادل به اقتصاد برگردد و‌منطق و علم حاکم شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
حداقل برا خودتون و اطرافیان که خیلی کارها از دستتون برامده.
مردم هم که بالاخره زندگیشون را به سختی میگذرونن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
نمی اید یا نمی خواهید.انتصاب وزرای ضعیف صمت و جهاد کشاورزی از موارد نخواستن است و عدم استیضاح آنها هم از مصادیقش.....
لطفا فکر نکنید که مردم نمیفهمند و میشود با این دلایل بیهوده از زیر بار مسیولیت شانه خالی کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
ما که میدونیم هیچ عرضه ایی ندارید.شما فقط نمایش قانونگذاری دارید.
حیف از اون همه بودجه مفتی که از شکم مردم گرسنه میگیرند و به شماها میدن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
فی الواقع در این کشور مردم و نمایندگان مردم و دولت منتخب سمتی ندارند و تصمیم گیری به صورت متمرکز از محل دیگیر صورت می پذیرد ما کشور ثروتمندی هستیم ولی به لحاظ اینکه چهل سال است چندین کشور را به لحاظ مالی حمایت می کنیم اگر گنج قارون هم باشد کفگیر به ته دیگ می خورد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
ما باید از چین دولتمرد و نماینده مجلس وارد کنیم کم میخورند کار میکنند ....
صالح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
شما و دیگر مسئولین کمر به نابودی مردم بستید و هراز گاهی میاد و یک چیزی میگید و تمام .چون اون مسئول اونهایی که اون بالاها نشستند اصلآ نمیدونن فقر و بدبختی چیه .بخاطر اختلاف طبقاتی که بین مردم و مسئولین و حاکمین نظام پیش آوردید وقتی میگن کسانی هستند که با دومیلیون تومن زندگی میکن .باورتان نمیشه چون شماها با پنجاه میلیون تومن کم می آرید اخه چطوری .مگه میشه .بخورید و بفکر مردم نباشید شاید یک روز فقط خدا به دادمان برسد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
الحمدولله به شما وهم مسلکی ها که از تجار درجه اول ایران هستید ،شرایط تحریمی خوب ساخته.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
دولت تصمیمی بر ارزانی ندارد . تا سیب زمینی زیاد شد و قیمتش پایین بود مجوز صادرات داد که نه مازاد بر احتیاج بلکه هر چی بود صادر کرد و قیمت رسیده به یازده هزار تومان یا اینکه اصلا میلی به کنترل قیمت ندارد و میگوید هر کی خواست هر قیمتی بفروشد . این اصل یا نادانی درک فهم شرایط رقابتی بازار است که باید متناسب با عر ضه فراوان باشد یا عمدا اینکار میشود که مثل برجام بشویم و جریان کدخدا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
نوبت انتخاباتم میرسد دیگه رو ما حساب نکنید
م-ا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
متاسفانه دست دولت مردان و مجلسیان دست شان توی یک کاسه است چون بدون هماهنگی همدیگر هیچ کالایی را هیچ کسی نمی تواند گران و یا ارزان نماید و بدتر از این که هر یک از این ها خودشان بنگاهدار معاملات تجاری بوده و به همین جهت نیز تا وضع به همین منوال بوده و مردم بیچاره (کارمند - کارگر ) روی ارزانی را نخواهند دید و تا زمانی که قانون چهل سال قبل اصلاح نشود هیچ امیدی در این مورد وجود نداشته و نخواهد بود
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
نمایندگان بی خاصیتی که فقط برای خود و نزدیکان خود کار می کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
برادر نماینده محترم چرا میفرماید :
ای کاش حاکمیت وضعیت معیشتی مردم را بیشتر درک می‌کرد
اگر درک نمیکرد که پیشنهاد نمیکرد به حقوق مدیران بین 3 تا 5 ملیون در سال 98 اضافه شود مهم وضعیت معیشت مدیران است که فکر کنم با اضافه شدن 5 ملیون به حقوق انها وضع معیشتی انها بهتر بشود
بقیه مردم هم سعی کند مدیر شوند تا از این گرانی افسار گسیخته آسیب نبینند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
انتخابات نزدیک است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
اگه مردم همت کنن،کار رو درستش میکنن و میندازن تو مجرای صحیح خودش.الان کارها تو مجرای غلط داره انجام میشه
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
یکبار دیگر مردم باید با فرستادن نمایندگان انقلابی و حرب اللهی به مچلس بر مشکلات پیروز شوند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
کاملا درسته. از دست عده ای افراد عمدتا سالخورده نباید هم کاری بر بیاید. چنین افرادی هیچ راه حلی برای سامان دادن به امور کشوردخطور نمی کند جز راحت ترین راه که برویم هرچه داریم و نداریم با غرب معامله کنیم تا اونها بیایند و مشکلات را حل کنند. اینطوری شما هم بدون اینکه زحمت زیادی بخود بدهند 4 سال زیر کولر در مجلس به سر میکنند، حقوق و مزایا هم میگیرند کسی هم دیگه انتظار نداره که نمایندگان به مغزتشون فشار بیارند برای دور بعد هم خیالشان از رای آوردن راحته ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
ایکاش ایشان هم درک میکرد و به وظایف نمایندگی اش بیشتر واقف بود
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
سانسورچی تابناک دوست داریم خسته نباشید خدا قوت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
شما که کاری ازت بر نمیاد یگران هم مثل شما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
اشتباه میکنید که میدانید که همه میدانند عرضه کاری ندارید و باز هم ادامه داده و بابت کاری که توان ندارید صندلی اشغال کرده و حقوق گرفته و رانت های مختلف و امتیازات متعدد و بی شمار میگیرید و استعفا نمیدهید ... شمایی که امور سطحی و سیاسی و.. به شما فشار اورده و شما را وارد میدان کرده و بدنبال خودنمایی میان طرفدارانتان و عموما مخالفین نظام و بدنبال جمع اوری طومار و احتمالا ساعتها مذاکره و بحث و میز گرد و جلسه و.. هستید برای حل مشکل ان و یا تسویه حسابهای سیاسی از مشکل بخش عمده ای از اجتماع و عملا تمامی جامعه یعنی بی کفایتی های دولت و گرانی ها و بی کفایتی ها و فسادها و هدر رفت منابع کشور و فقر و بیکاری و بی خانمانی و مشکلات فرهنگی و اجتماعی و عزت ایرانی و... شما را اندکی به درد نیانداخته و طوماری جمع نکردید و سوالی مطرح نکردید و انتقادی نکرده و وقت نمیگذارید چون رفقایتان مسئولند .
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
متاسفانه الویت شما مردم و کشور نیست الویت شما اول ملل مظلوم خارجه هست بعد جیب مبارکتان
سیاکو
|
United States
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
خدایش خیلی دلم بحال مردم میسوزه. جواب این عمرهای رفته باد در فلاکت و بی پولی و بی امکاناتی وووو رو کی میخواد بده اصلا چطور میخوان بدن. نمیدونم در سالهای اینده وقتی ایرانی ها تاریخ این سالهای ما رو میخونن چه احساس و چه نظری دارن و چی میگن. مظلوم عشق های پاک بی پول که به فنا میرن. مظلوم مریضهای خاص. مظلوم پیرمرد پیرزنهای که بعد عمری کار حالا که باید استراحت کنند تازه بدو بدوشون شروع شده. مظلوم جونهای بیکار. مظلوم مادرانی که غرق شدن تو اینده بچه هاش. مظلوم مردمی که خیلی وقت دیگه همون تفریح ساده به در و دشت رفتن و هم نمیرن. مظلوم مردمی که خدا رو شکر میکنن که حد اقل دیگه مریض نیستن که مخارجش .... مظلوم مردمی که عاشق مهمانی و مهمون داری و شب نشینی بودن اما حالا کابوس براشون. مظلوم دانشجو . مظلوم کارگر. مظلوم پسر دخترا مظلوم مدر مادرها . مظلوم خودم که عمرم رفت و داغ داشتن یک ماشین فکستنی حتی پراید موند تو دلم که منم پنجشنبه ها مادر م ببرم سر مزار عزیزاش اونم یکم دلش خوش بشه بگه خانواده ما هم ماشینی از خودشون دارن. تابی خیلی دلم گرفته . ...‌ خدا کنه همه چی درست شه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
از نظر أكثريت مردم مرخصيد اصولگرا اصلاح طلب ديكه تمامه ماجرا .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
متاسفانه آنچه زیاد است ساده لوح.
همیشه انسان هایی هستند که میگن تو رو خدا بیا منو گول بزن, باور نمی کنید؟ یه کم دقت کنید می بینید اطراف تون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
شماهاکه لباس سپاه میپوشیدوپرچم آتش میزنیدوفقط فریادمرگ برآمریکابلدبن...دسته جمعی استعفابدین.....فقط چون بچه هاوخانواده هاشون درخارج ازکشوردارن حال میکنن ودرداخل هم مشغول برج سازی وواردات بی رویه وبی نظارت هستند..هیچ اقدامی برای رفاه حال مردم عادی نمیکنن..فقط حرفهای مفت وتکراری وبی حاصل..تریبونم که فقط دراختیارخودشون..هرکسی هم اگرحرفی برخلاف میلشون بزنه..زودی میشه تشویش اذهان عمومی
ناشناس
|
Philippines
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
تلاش یرای مال اندوزی توسط برخی مسئولین فرصتی یرای رسیدگی به معیشت مردم باقی نمیذاره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
تازه اصلاح ساختار بودجه مونده اون بشه چی میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
[ جناب نماینده شما همه به فکر جیب و منافع خودتان هستید به عقب برگردید شما ها کی بودید و چی داشتید و الان چی دارید جز جیب تون به چیز دیگه ای فکر نمی کنید و مردم رو برای نمایش میخواید
این مملکت همچی داره گاز نفت و عنوان معادن مختلف که اگه این همه منابع رو کشوری مثل ژاپن المان حتی ترکیه داشت توی دنیا از نظر اقتصادی شماره یک بود ولی ما چی با این همه دارایی و ثروت مردمی بد بخت گرسنه داریم واقعا چرا
اقای نماینده مگر شما بودجه رو تصویب نمیکنید مگه شما قانون تصویب نمیکنید حالا چی شده که این حرفها رو میزنی اینکه میبنی نتیجه عملکرد شما ست
شما ها که مشگل مالی و اقتصادی ندارید و نمی دونید مردم دارن چه جوری زندگی میکنند واقعا اقای نماینده چقدر حقوق میگیری چقدر درامد های دیگه داری از راه نمایندی مجلس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
آقای بادامچی عزیز نزدیک انتخابات شد دوباره یاد مردم افتادین؟
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
یه زحمتی مسئولین بکشن دیگه هزینه برای انتخابات مجلس و رئیس جمهوری و شوراها نکنن چون اینطور که معلومه هیچکدوم کاره ای نیستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
مشگل مملکت ما با داشتن نعمت های خدادادی نداشتن مسئولان دلسوز وعشق میهن است ...........
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
امروز .....
رئیس جمهور: کاری از ما برنمی اید
نماینده مجلس: کاری از ما برنمی آید
چند روز قبل انتخابات ...
رئیس جمهور : من ایران را گلستان میکنم ما میتوانیم...
نماینده مجلس : کل شهر رو براتون گلستان میکنم همه قوانین را به نفع مردم تصویب میکنم ....
روز انتخابات ...
مردم : ما رای میدیم تا مملکت گلستان بشه!!!!
از ماست که برماست :)
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
شما که توان و تفکر کار در مجلس که در راس امور است را بلد نیستی اشتباه کردید ملت را گرو خود گرفتید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
مشکل خود شمایی اقای بادامچیان در مجلس چه کاری کردید؟ کدوم نماینده ها ویلا گرفتند تا وزرا رو استیضاح نکنند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
بی عرضه ما ملت هستیم که هرچه برسرمان می آورند هیج حرف و عملی نمی کنیم ما ساکت می نشینیم آن ها به این باور می رسند که ما هیچ مشکلی نداریم وبه قول خودشان مشکلات راتحمل می کنیم ما مانند بچه شیرخواره ای هستیم که تا گریه نکنیم مادر نمی داند که ما گرسنه ایم صدایمان در نمی آید خیال می کنند که ماسیریم آخر هم درهمین سکوت وگرسنگی می میریم چه ملتی بودیم و چه شدیم،آقایان خود مرفهند خیال می کنند ما ملت هم در رفاه کاملیم چون براین مشکلات سکوت کرده ایم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
مسئولین محکم واستوار ا ایستاده اند و ما به انها تکیه کرده ایم...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
اگه نمایندگان مجلس کارامد بودند هر روز رییس جمهور و وزیران را به مجلس می کشاندند
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب
اردوگاه شهید باهنر محمد عزیزی فریدون احمدی ناصر احمدی سامانه باور ۳۷۳ علی فرجی ائتلاف دریایی آمریکا لیگ نوزدهم حوزه های انتخابیه سیستان و بلوچستان