بازدید 3939

صدور مجوز جذب نیرو در سازمان هواشناسی

کد خبر: ۹۱۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶ 16 July 2019

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ارتقای سطح دریافتی کارکنان وزارت راه و سازمان هواشناسی جزو اولویت‌ها است از صدور مجوز جذب ۱۲۷ نفر در سازمان هواشناسی خبر داد.

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه پنجاه و چهارمین نشست شورای مدیران سازمان هواشناسی کشور که امروز در سازمان هواشناسی برگزار شد، گفت: گاهی عقب ماندگی شتاب می‌گیرد چون هیچ نیروی موثر بازدارنده‌ای وجود نداشته یا اگر هم بوده در مدار مناسب قرار نگرفته است. در وزارت راه و شهرسازی نیز متاسفانه نیروهای تحصیلکرده از لحاظ دریافتی دچار کاستی‌هایی هستند که امکان جبران یکباره آن وجود ندارد.

وی با اشاره به تعامل وزارت راه و شهرسازی با سازمان برنامه و بودجه در جهت ارتقای سطح درآمدی کارکنان وزارت راه و سازمان هواشناسی تاکید کرد: این موضوع جزو اولویت‌های ما در وزارت راه است و سعی داریم با ترمیم تدریجی وضعیت حقوق‌ها به نقطه مطلوب برسیم. رئیس سازمان هواشناسی نیز در این زمینه اهتمام ویژه‌ای دارد.

اسلامی با تاکید بر ضرورت جذب نیروی انسانی در سازمان هواشناسی گفت: با توجه به ساختار کنونی دولت و گرفتاری‌هایی که با آن مواجه است اهتمام به کوچک سازی دولت و کاهش نیروی انسانی متمرکز است اما در سازمان هواشناسی با توجه به نیازها گسترش نیروی انسانی باید صورت گیرد.

وزیر راه با بیان اینکه اخیراً مجوز جذب ۱۲۷ نفر نیروی متخصص برای سازمان هواشناسی صادر شده است،اظهارکرد: ۸۵۰ نیروی جدید باید برای سازمان هواشناسی جذب کنیم که تاکنون مجوز جذب ۱۲۷ نفر صادر شده است و در حال چانه زنی هستیم تا مجوز جذب ۱۲۷ نفر دیگر را بگیریم.

اسلامی در ادامه با اشاره به ضرورت تامین تجهیزات سازمان هواشناسی گفت: به دنبال افزایش تعرفه برای تجهیزات هواشناسی هستیم. از سوی دیگر از زیر مجموعه‌های وزارت راه از جمله سازمان بنادر و شرکت فرودگاهها درخواست کردیم که در سازمان هواشناسی سرمایه گذاری کند تا بتوانیم از طریق منابع داخلی و منابع ملی در راستای تجهیزات و نوسازی ایستگاهها استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا امروز پنجاه و چهارمین نشست شورای مدیران سازمان هواشناسی کشور در سازمان هواشناسی آغاز به کار کرد. این نشست تا پایان روز آینده ادامه خواهد داشت.

در جریان این نشست با حضور وزیر راه از سنجنده دریایی استان گلستان، سامانه هواشناسی هوانوردی فرودگاه پیام، و مرکز پیش بینی استان لرستان و اپلیکیشن موبایلی سازمان هواشناسی رونمایی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل