بازدید 5304
۳
گزارش

۵میلیارد پول مردم ایران خرج خوشگذرانی بیکارخارجی

پروپیچ یک سالی است که در هیچ تیمی حضور ندارد و در این مدت در صفحه شخصی‌اش تصاویری از آفتاب گرفتن کنار خانواده‌اش در ساحل را هر روز منتشر می‌کند. پنج میلیارد تومان از پول بیت‌المال به راحتی به حساب بازیکنی رفت که این روز‌ها مشغول خوشگذرانی است
کد خبر: ۹۱۱۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 15 July 2019

پروپیچ سال ۹۴ و در کوران لیگ پانزدهم با درخواست پرویز مظلومی به استقلال پیوست، مهاجم قدبلندی که آنقدر ضعیف بود که کمتر توسط مظلومی به بازی گرفته می‌شد. بماند که برخی از بازیکنان استقلال در آن مقطع گلایه می‌کردند که پروپیچ در حفظ توپ هم ضعف دارد، چه برسد به انجام بازی فوتبال ساده! این مهاجم کروات که سابقه بازی در لیگ آلبانی را دارد، تنها دو گل برای استقلال به ثمر رساند که مهمترین آن‌ها در بازی با سایپا در ورزشگاه تختی بود.

به گزارش تابناک ورزشی، قرارداد پروپیچ با استقلال دو ساله بود و با توجه به عدم نیاز علیرضا منصوریان به این بازیکن، او حاضر بود با پرداخت ۳۰ هزار دلار از سوی استقلال، با آبی‌پوشان قطع همکاری کند. تعلل مدیران وقت باعث شد که پروپیچ به کشورش بازگردد و حتی تهدید‌های مدیران استقلال هم اثرگذار نبود و او از استقلال به فیفا شکایت کرد.

پروپیچ در زمان مدیریت بهرام افشارزاده و در مقطعی که علی نظری‌جویباری و بهرام امیری امور اجرایی باشگاه را عهده‌دار بودند، آبی‌پوش شد. یک سال بعد هم که از استقلال رفت، پندار توفیقی نتوانست با این بازیکن توافق کند. در دوره مدیریت رضا افتخاری، بار‌ها از سوی او اعلام شد که قرارداد پروپیچ بد بسته شده است، اما از آنجایی که او به درخواست استقلال به ایران بازنگشته تا در تمرینات شرکت کند، خطری متوجه آبی‌ها نخواهد بود.

۵میلیاردتومان ازپول مردم ایران خرج خوشگذرانی بیکارخارجی

در ادامه، فیفا نامه‌هایی به باشگاه استقلال ارسال کرد تا با پروپیچ توافق کنند اما مسئولان استقلال توجهی نکردند تا مطالبات مهاجم کروات به ۴۳۰ هزار دلار برسد. با توجه به گرانی ارز، پولی که به پروپیچ پرداخت شد، حدود پنج میلیارد تومان خواهد بود.

پروپیچ یک سالی است که در هیچ تیمی حضور ندارد و در این مدت در صفحه شخصی‌اش تصاویری از آفتاب گرفتن در کنار خانواده‌اش در کنار ساحل را هر روز منتشر می‌کند و نکته غم‌انگیز اینکه بازیکنی که فوتبالش را کنار گذاشته است، با شاهکار مسئولان استقلال خیلی راحت ۴۳۰ هزار دلار کاسب شد.

متأسفانه مدیران پیشین باشگاه استقلال با عملکردشان باعث شدند پنج میلیارد تومان از پول بیت‌المال به راحتی به حساب بازیکنی برود که این روز‌ها مشغول خوشگذرانی است، مدیرانی که کسی از آن‌ها بازخواست نمی‌کند و تنها هواداران استقلال بودند که طی این مدت روز‌های سختی را سپری کردند تا مبادا باشگاه آن‌ها از نقل‌وانتقالات محروم شده و با خطر کسر امتیاز روبه‌رو شود. حال سؤال اصلی این است که کسانی که در ماجرای پیوستن پروپیچ به استقلال نقش داشتند، اکنون کجا هستند و چرا بازخواست نمی‌شوند؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
چرا از مدیرانی که به بیت المال دست درازی می کنند، جریمه ای دریافت نمیشه؟ یک مدیر اشتباه میلیاردی از جیب مردم میکنه و حقوقش رو هم تمام و کمال میگیره.
تا احمق در جهان است ؛ هفت خط در نمی ماند
از تابناک خواهش میکنم میزگردی با حضور حداقل 4 مدیر استقلال تشکیل دهد تا علت العلل اشتراکات این مدیران در ناکامیهای مدیریتی کشف شود انگاه خواهید دریافت که منصوب کنندگان این عزیزان چه کسانی بوده اند اگر روز ی یک نفر با تحصیلات مدیریت مرتبط را برگزیدند یادی از بنده بکنید .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی