بازدید 22257
حمیدرضا حاجی بابایی در گفت‌وگو با «تابناک»؛

کارمندان این ماه هم به مانند ماه قبل حقوق دریافت می‌کنند/ دولت کارمندان خود را جریمه کرده است

پس از آنکه اشکال کار مشخص و معلوم شد، ماده جدیدی غیر قانونی در کمیسیون تلفیق بعد از مصوبه مجلس به قانون اضافه شده، لاریجانی مصوبات دولت را لغو کرد و مقرر شد، از این پس حقوق‌ها بر اساس مصوبه مجلس پرداخت شود.
کد خبر: ۹۱۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 15 July 2019

کارمندان این ماه هم به مانند ماه قبل حقوق دریافت می‌کنند/ دولت کارمندان خود را جریمه کرده استدولت ادعا دارد، قانون افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان را بنا به مصوبه مجلس اجرا کرده، ولی مجلسی‌ها می گویند، این قانون توسط دولت دور زده شده و آن گونه که مصوبه مجلس است، اجرا نشده است. این بحث مدت‌هاست در مجلس مطرح است و با گذشت سه ماه از سال، نقطه مناقشه بین دو قوه شده است.

به گزارش «تابناک»؛ پس از آنکه اشکال کار مشخص و معلوم شد، ماده جدیدی غیر قانونی در کمیسیون تلفیق بعد از مصوبه مجلس به قانون اضافه شده، لاریجانی مصوبات دولت را لغو کرد و مقرر شد، از این پس حقوق‌ها بر اساس مصوبه مجلس پرداخت شود.

اما با توجه به نزدیک شدن آخر ماه تیر و زمان پرداخت حقوق کارمندان، هنوز دولت مصوبه‌ای به مجلس نداده و مشخص نیست حقوق پرداختی کارکنان در این ماه چگونه خواهد بود؛ اما حاجی بابایی، رئیس فراکسیون ولایی در مجلس گفته است: چون تا کنون دولت در این باره کاری نکرده، باید پرداختی‌های خود را مانند ماه قبل ادامه دهد، ولی باید شیوه نامه جدید خود را تا آخر ماه آینده به مجلس تقدیم کند.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت‌وگو با تابناک در این باره اظهار داشت: همان گونه که پیشتر گفته بودم، در مورد حقوق‌ها دو اشتباه استراتژیک رخ داده است؛ نخستین اشتباه را مجلس انجام داده و متأسفانه پیشنهادی که در مجلس مصوب شده بود، یک بند انحرافی یا بند متفرقه به آن اضافه و باعث شده تا دولت حقوق‌ها را هر طور می‌خواهد پرداخت کند.

این نماینده مجلس گفت: در جلسات بین دولت و مجلس ـ بر اساس مصوبه مجلس ـ هر آنچه دولت تا کنون درباره پرداخت حقوق‌ها انجام داده، تخلف است؛ اما اگر بند ۱۵۸ ملاک باشد، دولت هر کار دلش بخواهد می‌تواند انجام دهد و خلافی هم نکرده است. دومین اشتباه این است که دولت غیر از بند ۱۵۸ تخلف دیگری هم داشته و نامه‌ای به دستگاه‌ها ابلاغ و تعدادی از آن‌ها را استثنا کرده است؛ به عبارت دیگر، به این دستگاه‌ها گفته شده، اساسا قانون مجلس به آن‌ها ربطی ندارد و کسی که ۲۹ میلیون حقوق ریافت می‌کرده، ۵ میلیون دیگر هم افزایش حقوق داشته است.

وی در ادامه یادآور شد: البته در برخی موارد افزایش‌ها آنچنان زیاد بوده که از ۶۳ میلیون تومان هم بالاتر رفته و به همین دلیل، پس از فشار‌هایی که به رئیس مجلس آوردیم، نامه معاون اول را لغو کرد و با این حساب دیگر کسی نمی‌تواند بیش از هفت برابر حقوق پایه دریافت داشته باشد؛ اما ما دنبال این موضوع نبودیم و می‌خواستیم کسانی که حقوق پایین دریافت می‌کنند، افزایش حقوق داشته باشند، که تعداد زیادی از معلمان جهادگرا و پرستاران در این رده حقوقی هستند؛ بنابراین، به حقوق این افراد فقط ۱۸ درصد افزوده شده که خود دولت از اول می‌خواست ۲۰ درصد به این‌ها اضافه کند، ولی با کاری که ما کردیم، دولت این‌ها را جریمه کرده که ظلم در حق آن‌هاست.

و‌ی در پاسخ به این که پس از لغو مصوبه دولت تا کنون چه اتفاقی افتاده است، گفت: دولت باید مصوبه جدیدی بیاورد و به شکلی عمل شود تا قانون مجلس اجرا گردد.

این نماینده مجلس در پاسخ به اینکه ما در آخر ماه تیر هستیم و دریافتی‌ها به چه شیوه خواهد بود، گفت: با توجه به نامه‌ای که رئیس مجلس داده، بسیاری از عملکرد‌های دولت تخلف بوده و نمی‌توان به این شیوه عمل کرد، ولی هنوز دولت مصوبه‌ای نداده است.
دولت باید ۴۰۰ هزار تومان به علاوه ۱۰ درصد افزایش را پرداخت نماید و علاوه بر این‌ها همسان سازی حقوق بازنشسته‌ها را نیز به حقوق دریافتی اضافه کند. اکنون دولت باید با مجلس جلسه‌ای بگذارد و موضوعات را جمع بندی کند. نهایت کار این است که دولت حقوق این ماه را مانند ماه قبل پرداخت کند، و از ماه بعد پرداختی‌ها اصلاح می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۳۸
انتشار یافته: ۷۴
خوشبحالشون که باز همین افزایش رو هم اعمال کردند. کارکتان و هیات علمی های دانشگاه ازاد هنوز حقوق فروردین ۹۷ را میگیرند و از افزایش حقوق خبری نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
میزان حقوق مشگل فقر و نداشتن زندگی حداقلی را حل نمیکند. مشگل جایی دیگر است. نمونه اینکه از امروز حقوق ها یکصد میلیون بشه آنوقت با گوشت کیلویی ده میلیون تومن و رب گوجه دو میلیون تومن مواجه میشویم.
این دولت این کار رو تا پایان سال ادامه میده و بعد هم موکول می کنه به مجلس بعدو سال بعد .بد بخت کارمندهای این دولت که معلوم نیست با این گرونی و عدم افزایش حقوق چه جوری باید زندگی کنند.
نمی دانم به چه دلیل کلا فکر می کنم این جناب حاجی بابایی حرف الکی زیاد میزنه درست مثل رییسش احمدی نژاد
پاسخ ها
خوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
شما کلا فکر نکنی بهتره! فارغ از اینکه چه کسی این حرف رو زده باید دید درست میگه یا نه
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
حرف الکی رو اون کسی می زنه که می گفت ملت ایران یادتان می آید که ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
شما بهتره از عناد و کینه توزی دست برداری و حرف حق را پیروی کنی
قصدتهمت وحسادت به یه عده از کارمندان با وجدان راندارم ولی خیلی از کارمندهای ادارات مختلف هروقت میری یا دارن صبحانه وشیرینی و...میخورن یا سرشون تو گوشیه حقوق ومزایا وبن وهمه چی شامل حالشون میشه ما کارگران ساختمانی چه گناهی کردیم؟با این وضع رکود وکسادی ساخت وساز بریم دزدی.‌‌..
جناب حاج بابایی بین جنگ زرگری مجلس و دولت که ناشی از تخلف همکاران شما در کمیسیون تلفیق و درب پشتی مجلس هست ما کارمندا قربانی شدیم.
آی نوبخت ای زرنگ ای بزرگ اقتصاددان ای مغز متفکر سلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
واقعا هم نوبخت باعث تمامی مشکلات است
ایشان میخواهند تا آخر سال هرماه به دولت گیر بدهند که در پرداخت حقوق تخلف و ظلم و ... کرده تا همچنان نامشان روی بورس رسانه ها باشد تا بلکه در انتخابات اسفند براحتی پیروز شوند.
خوب عزیز دل برادر، مثالهای 63 میلیون و 29 میلیون رو یواشکی بده به قوه قضاییه و دیوان محاسبات تا رسیدگی کنند. نه اینکه از بین 3میلیون کاسه ماست (فیش حقوق کارکنان دولت) یک مو دربیاری و جار بزنی تا بهت توجه کنند.
تمام این مشکلات زیر سر این حاجی بابایی است خدا از ایشان نگذرد
نمایندگانی که ماهیتشان برای همه مشخص است تصمیم برای مردم میگیرند خدا عاقبت همه را خیر کند
سلام ، متاسفانه هیچ افزایش حقوق برای دانشگاه ع پ اصفهان در سال جدیداعمال نشده است ، و حقوق ها همچنان مطابق ۹۷ واریز میگردد ، لطفا پیگیری نمایید...
از موقعیکه مردم امور بانکیشونو کلا با موبایل و عابربانک انجام میدن مراجعات به شعب بانکها بحدی کاهش پیدا کرده که برخی از شعب گاهی تا ظهر و ساعت تعطیل شدن هم ارباب رجوع ندارن و خالین . خدا میدونه چند شعبه بانک تو خیابونهای سطح کشور با چه رقم سرسام آوری کارمند داریم . کارمندانی که حالا اکثرا تا ظهر بیکارن و می شینن با هم نسکافه خوردن و خندیدن و وقت کشی آخر ماه هم میلیونها حقوق یامفت از بیت المال . حالا بغیر از تسهیلات نجومی کم بهره بخاطر موقعیت شغلی . هر کشوری دیگری در جهان بود در چنین بحرانی کلی نیروی اضافی تعدیل میکرد تا اقتصادشو نجات بده و اونهمه شعبه مازاد رو میفروخت . اینجا میگه افزایش حقوقم کمه ؟!!! ببخشید حقوق برای جوک تعریف کردن یا جدول حل کردن ؟ وجدانا چند صد هزار میلیارد داره اینطور اتلاف منابع میشه . دولت یا باید قاطع باشه یا فشل و بیحال و خندان .
مبالغ حقوق تو گزارش نوشتین رو می خونم ، با مقایسه حقوق سه میلیونی و چهار سر عائله خودم ، می بینم اصلاً ما آدم نیستیم.!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
مرد ما اصلا جوجوهم نيستيم
در هر حال وضعیت معیشتی کارمندان دولت با هر شرایطی بسیار بهتر از وضعیت معیشتی کارگران است پس کارمندان نباید زیاد غر بزنند چون با حقوق کارگری تا یکهفته نیز دوام نمیارن
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
فکر نون باش که خربزه ابه
حمید رضا حاجی بابایی کار و مسوولیت دیگه ای ندار که اینقدر روی نظر پوپولیستی خود اصرا وپافشاری می کند و نمیداند که مردم از یک سوراخ احمدی نژادی دو بار گزیده نمیشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
نكنه توهم ازاون نجومي بگيرها هستي
متاسفانه هم مجلس شورای اسلامی منفعل است و هیئت دولت..........آخر کدام عقل سلیمی میتواند بپذیرد که با گذشت 4 ماه از سال هنوز اینها عرزه ی

یک تصمیمی را که چند ساعت طوی میکشد را هم ندارند ولیکن خوب میدانند که چگونه امثال اینجانب را سرشان را کلاه

بگذارند ........


خودشان از وضعیت خوب اقتصادی و مسکن و ماشین و پول برخوردارند و توانایی آن را ندارند که جلسه تصمیم بگیرند .

اگر در آمریکا یک سناتور امریکایی حرفی بر علیه جمهوری اسلامی ایران بزند با قید دو فوریت آن را تصویب میکنند .......
مجلس و دولت ما اینگونه است ..............خدا لعنت کند هر شخصی را به به مردم ظلم میکند .......
یکی نیست به این غوغا سالار اعظم بگه اقا این افزایش حقوق ها ، تو این تورم بالای 200 درصدی گم شده
به اصطلاح اینها برای فاطی تمبون نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
بردارمن حداقل خوب يابد ايشون غوغاسالاري مي كنه مثل بعضي هاسرخودشونوتوبرف نكردن
تا ببینیم مجلس دلش به حال کارمندان سوخته یا خودش

اما واقعیت چیست
مگه میشه 4 ماه از سال بگذره و نفهمن که چی کار باید بکنن
خوب میدونن ولی به نفعشونه مردم رو سر کار بذارن
بابا دولت به خِنِسی خورده.پول نداره اما چون دولت مرفهین و پولدارهاست حاضر نیست از حقوق چند ده میلیونی مدیران کم کند بلکه زورش به حقوق دو سه میلیونی کارمندان بیچاره میرسه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
گل گفتي ولي انتخاب خودمونه اول انتخاب ميكنيم بعد به سروكولمون مزنيم چرا اينطور شدوچرا هاپشت سرهم مياد
حاجی بابائی عزیز سلام علیکم
ترا به خدا دست از سر مردم بردار.
آموزش و پرورش و بچه های مارا با سیستم 6.3.3 نابود کردی!!!!
خواهشاً دست از سر کارمندان بردار
اقای حاجی بابایی درود به شما .شما امیدبیش از 1500000 کارمند بازنشسته هستید که بتوانید حقوق شان را ازدولت مطالبه نمایید خدا پشت وپناهتان باشد
معلوم نیست اصرار بیش از حد آقای حاجی بابایی بر حرف خود برای چیست آیا کل بودجه ای که مجلس برای حقوق ها گذاشته تغییری می کند؟ اینکه از یک عده بگیریم بدهیم به یک عده دیگر چیزی را تغییر می دهد؟
لطفآ اجرای قوانین ایثارگری برنامه ششم توسعه از مطالبات رزمندگان راهمپیگیری نمائید
چه جوری می خوان جواب خدا رو بدن؟!
همان طور که جناب آقای قالیباف در تلویزیون گفتند :

ثروت 96 درصد مردم دست 4 درصد است .

یعنی اینکه توزیع ثروت و درآمد ها در کشور ایران بی عدالتی محض است .

ای کاش جناب آقای قالیباف وزیر کار بودند .

یا رییس جمهور میشدند .......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
اينم يه حرفي گفته ماهم ساده هرچي گفتن باور مي كنيم همين روحاني ميگفت چنان رونق اقتصادي ايجادكنم پس كو
نصف سال رفت ملت رو گذاشتن سرکار!
اقای حاج بابایی برای انتخابات تبلیغ می کنی باشد . مگر قاعده وجود ندارد مگر مصوبه دولت در کمیسیون تطبیقف مقررات مجلس بررسی نشده و خلاف قانون تشخیص داده نشده .شما چرا جامعه را متشنج می کنی. چرا شما اصو.لگراها اینقدر میدان را برای خودتان گسترده می بینید و به قانون تن نمی دهید. اگر راست می گی در همان کمیسیون پیگیری کن نه در رسانه ها. شما تعهدت به دانش آموزان شین آباد را اجراء کن بقیه پیش کش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
اداداش اينا همشون سروته يه كرباسن هم اصلاح طلب وهم اصول بلا هركدام يه راكت تنيسن ماهم توپ تنيس فقط اون وسط كتك مي خوريم
معوقاتش را هم از فروردین باید بدهند
این حاجی بابایی واقعا سواد خوندن و نوشتن داره؟
چرا هر روز اینقدر مغلطه می کنه؟
مثل احمدی نژاد که دوست داره هر روز حرفی ازش منتشر بشه. اینهم درست مثل او.
با با به کی بگیم که با یک دکتری الکی اسم خودت را دکتر گذاشته ای......
تابناک نکنه تو هم طرفدارش هستی که منتشر نمی کنی؟
والا حکم برای ما بیستم تیر زدند و نسبت به پارسال ۱۸/۱درصد اضافه کردند و بنده با بیست و شیش سال سابقه و طبقه ۱۲و رتبه خبرهذشدم ۴۴۰۰۰۰۰که با کسورات سه و هفتصد قرار است بدهند
با سلام آقای حاجی بابایی دیگه این به اصطلاح افزایش چندرغاز حقوق را برای خودت مشغولیت نکن. حقوق افزایش نیافته بلکه به یک سوم تقلیل پیدا کرده است. نمایندگان عوض اینکه به فکر کارکرد تقنینی و کنترلی خود باشند. بیشتر در فکر فریب افکار عمومی برای رای آوری در مجلس دوره بعد هستند. همه چیز 2، 3 و یا 4 برابر شده و شماها خود را بخواب زده‌اید. سال 91 سه هزار دلار حقوق دریافت میکردیم و حالا با گذشت 8 سال با همه سوابق و ترفیعات شده 400 دلار. فرض کنیم که فرمایش شما درست باشه محاسبه شما با محاسبه دولت چه تفاوتی در حقوق کارمندان خواهد داشت؟
دولت ر وحانی خصوصا نوبخت در طول عمردولت روحانی با پرداختیهای ظالمانه فاصله طبقاتی بی سابقه ایجاد کردند 80درصد ملت رابه زیرخط فقر وفلاکت بردند واقلیتی چون مقامات ووزرا باگرفتن حقوقهای کلان درنازونعمت بسر میبرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
درست زدي به خال
کارمندا تو روز ۱۰ دقیقه کار مفید هم انجام نمیدن.۱ تومن هم براشون زیاده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
به قول معروف خدا خر را دید و شاخش نداد . عموجان اگر به روزی سایر مردمان خصوصا قشر ضعیفی مثل کارمند بخل داشته باشی قعا برکت مال و روزی خودت را با این کار کمتر میکنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
از خودت حرف نزن،من با ۲۳ سال سابقه و مدرک مهندسی با دریافتی ۳میلیون،به اندازه ی سه نفر کار میکنم بخاطر بعضی از کارها تا بیش از وقت اداری توی اداره ام
استرس کاری باعث شد حدود یکساله که بیماری قلبی و فشارخون عصبی هم به سایر بیماریهام اضافه بشه
والا زندگی به کام شغل آزادهاست؛ده صبح میان سرکار
پابپای گرانی هم درآمدشون را افزایش می دهند
بنده درسال 51 با حقوق 21600 ریال استخدام شدم ، قیمت سکه در آن سالها 80 تومان بود ، یعنی معادل 27 سکه . امروز حقوق بازنشستگی من 4 میلیون تومان است ، کمتر از قیمت یک عدد سکه ، البته ما برای اسلام انقلاب کردیم !
هر مقامی که در این راستا تخلف کرده باید معرفی و مجازات شود و همه مدیران و مفت خورانی که با سوء استفاده از این تخلف حقوق هایشان نجومی تر از قبل شده باید تمام مبالغ اضافه را به خزانه برگردانند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
يعني برعليه خودشون كاركنن زبانت روگازبگير مي خواي اين حقوق روهم ازما دريغ بفرماين بچه هاي اينا پورشه سوارنشن پس كي سواربشه زبونت روگازبگير مرد حسابي اخرين بارت باشه اصلا برو دوغت نه ماستت روبخور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
پاسخ به پاسخ ناشناس ۱۸:۳۸
حرف حساب زدم ، چرا زبانمو گاز بگیرم شما که بزدلی برو زبانت رو گاز بگیر و مزخرف نگو . بدبختی بقیه ملت بخاطر وجود امثال تو هست.
تابناک پاسخ بنده را اگر منتشر نکنی عدالت را زیر پا گذاشته ای
رای ما این دوره برای ریاست جمهوری به شما تعلق دارد
ولی حق این مردم رو از حلقوم این نامردا بگیر ....
دولت بی خود حقوق طبقات پایین را ناچیز نگه‌داشته وحقوق مدیران وخواص را نجومی کرده به این میگن اسلام عدالت برابری .
آقای حاجی بابائی عزیز می شه توضیح دهید این فرمول « افزایش 400 تومانی به همه و به علاوه افزایش 0 تا 10 درصدی به هر که دولت دلش خواست» را از کجا کشف کرده اید؟
عزیز این همه داد و بیداد کردی طی این چهار ماه که دولت تخلف کرده! و درست، ولی تخلف مجلس و شخص شما که بدتره! شما با کدام نرخ تورم سالیان حساب کتاب کردید که به فرمولتان رسیدید و آیا اگر بنا به رعایت قانون مصوب مجلس بود، نباید دولت ملزم به افزایش 300 درصدی حقوق تمام کارکنان و کارگران می شد؟؟
لطف کن این موضوع را ولش کن و به یک امر مهم دیگر رسیدگی کن که سال داره به نصف می رسه!!!
اعصاب کارکنان دولت را هم بیش از این خرد نکنید که کسی نمی دونه آخر ماه حقوقش بیشتر می شه یا کمتر و دولت زیاد داده یا کم؟؟؟؟
ضمناً خسته هم نباشید!
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
مبنای کاری که دولت انجام داد روی منطق واستدلال بوده است تا مبنای کار شما اقای حاجی بابائی اگر اشتباه نکنم اقای حاجی بابائی زمانی وزیراموزش وپرورش بودند که خیلیها به عملکرد ایشان اعتراض داشتندبنابراین اگر دولت همان بیست درصد حقوق را واسه همه تصویب میکرد بجای هیجده درصد خیلی بهتربود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
خدائیش لجبازتر از این حاجی بابا ندیدم آقا وقتی نه دولت نه ملت به حرفت ارزش قائل نیست این همه سزو صدا برای چیه؟
خجالت داره بنده بازنشسته ۸۹ با مدرک کارشناس ارشد و فرهنگی هستم.‌ چرا این همه اختلاف رقم است بین مدرک ها. دریافتی بنده سه میلیون سیصد است. این عدل است. چرا به این قشر این همه ظلم می کنید.‌ ایا مدرک دیگه اثری در افزایش نداره.‌جای تاسف است.
در تورم کمرشکن تحریم فقط کمر کارمند و بازنشسته شکسته شد

نه کشاورز ضرر کرد ونه کارگر ونه کاسب زیرا خودشان به نرخ روز خود را بالا اوردند

اما دولت ناتوان ضربه بزرگی به کارمندان خودش زد که تاریخ اینگونه ظلمها را هنوز ثبت نکرده
حقوق زیاد و کم بشه فرقی به حال حاجی بابایی نداره چون قولش به دختران شین آبادی را دیدیم به نظر من اینها تبلیغ میکنند مثل همیشه رای بیارن فکر کنم با عدم شرکت مردم حاجی تو مجلس بعدی میبینیم شما را. فقط ذوق زده نشوی قول الکی بدی چون توش پیمونی
پول ارزشش اومده پایین تقریبا شده عین کاغذ
مجلسی که به نفع دولت کارمیکنه و شبانه دست میبرن تو مصوبات مجلس به نفع دولت چطورانتظار دارن توانتخابات مجلس امسال شرکت کنن وقتی مردم میبینن نماینده هایی که انتحاب میکنن بفکرشون نیستن یا نظرو رای اونا تومجلس کاربردی نداره
حداقل دم انتخابات مجلس وجه مجلس ونماینده هاروخراب نکنین بااین کارهای غیرقانونی که بعضی ازنماینده هاودولت انجام میدن
کارمند دولت اولیت قشریه که مالیاتش اتوماتیک برداشت میشه
پس چرا اینقدر تبعیض قایل میشن وحق کارمندان روضایع میکنن
اگه قراره فقط مدیران رده بالا حقوقشون بیشتربشه دیگه تو لایحه افزایش حقوق سالیانه بنویسن مختص مدیران رده بالا نه کارمندان
این حاجی بابایی قصد داره با این کاراش صدای کارمندا رو در بیاره باعث اعتراض بشه
س به جان شما که پیش ما خیلی ارزش داردوبجان انها که بیشتردوست دارید بفکر بازنشستگان تامین اجتماعی هم باشید
ظلم وجفایی که دولت روحانی به کارمندان وبازنشستگان وکارگران روا داشت درطول تاریخ ایران سابقه نداشت هرگز این اقشار به ذلت وخفت وخواری فعلی نرسیده بودند
یکی نیست به این حاجی بابایی بگه چطورمی تونی از یک کارمند با سی سال سابقه بگیری بدی به یک کارمند که تازه استخدام شده پس این گروه و طبقه ورتبه وقوانین خدامات کشوری چی می گه چرا کارهای پوپولیستی احمدی نژادی تو تموم نمی کنی
اون بند انحرافی یا متفرقه را جن ها اضافه که نکرده اند اقای حاجی بابایی برو یقه ان فر یا افراد را بگیر که این تخلف را کرده اند.
مرد فقط حاجی بابایی که خودش را درگیر این تخلف دولت کرده وگرنه او هم میتونست مثل بقیه نمایندگان سرش را زیر برف کند
" " پس از آنکه اشکال کار مشخص و معلوم شد، ماده جدیدی غیر قانونی در کمیسیون تلفیق بعد از مصوبه مجلس به قانون اضافه شده " "
نه رییس جمهور ونه نوبخت ودگر دولتیان ونه مجلسیان مرفع بفکر ملت ومملکت نیستند بلکه همه بدنبال شیره مالیدن وسرکیسه کردن مردم هستند ، بازهم بترسید ومطالب را چاپ نکنید
متاسفانه همش حرف از كارمندا ميزنن كاركر بيجاره كه هيج مزايايى نداره جيكار كنه
باز هم کارمندان حقوقشان خیلی بالا رفته.بیچاره کارگران.
آن کسانی از حاج بابایی انتقاد می کنند یا سرته قضیه. رانمی دانند یامغرضند، مرد حسابی اگه سواد داری گفته حاج بابایی وهم مصوبه مجلس هم
موجوده والله خدا خیرش بده من مصوبه مجلس وهییت وزیران تطبیق دادم دیدم حرف نماینده همدان درسته، دولت روحانی وخودش الان 5ساله درتمام زمینه ها داره به مردم دروغ میگه من چندتا پیام دراین سایت دیدم که به نماینده همدان حمله شده خداشاهده آن کسانی حرف های ناشایست به حاج بابایی گفتند یا نادان هستند ویا مغرض ویاجیره خوار دولت
باید منتظر بود مجلسیان توان نظارت بر اجرای صحیح قانونی را که خود تصویب کرده اند را دارد یا اینکه بگفته علی که تمام این گفتمان ها جنگ زرگری است بگفته اقای بابایی تیرماه مثل ماه قبل پرداخت میشود فکر کنم این اقا دراواخر بهمن ماه هم همین جمله را میگوید و. تا سا ل. ۱۳۹۹ فرا میرسد و انروزها ملت ایران در ارزوی خورد املت نیمرو ونان وپنیر خواهند بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی