بازدید 3292

سعادتمند:من ازاستقلال رفته‌ام ونمی‌دانم چه کسی رییس شد

مشکل با فتحی و خطیر؟ راستش جایی که نتوانم کمک کنم و با اعتقاداتم همخوانی نداشته باشد، سعی می‌کنم آنجا نباشم. عاشق استقلال هستم و آرزو می‌کنم این تیم بر بام آسیا باشد.
کد خبر: ۹۱۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴ 14 July 2019

عضو هیات مدیره استقلال در نشست دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور درباره اینکه تمرکز شما باید روی این پروژه باشد اما آیا حضورتان در استقلال تمرکز شما را کم نمی‌کند و استعفای شما چه شد؟ واکنش جالب نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، سعادتمند تصریح کرد: من اینجا یک پست دارم و این دفتر را دوست دارم. از وزیر و داورزنی تشکر می‌کنم، چون جایی هستم که آموزش استعداد‌ها روی دوش این دفتر است. همکاران بسیار خوبی دارم که می‌توانند جای من باشند، اما قرعه به نام من خورده است.
وی افزود: پست دیگری نداشتم، اما بهمن سال گذشته وزیر لطف داشت و در هیات مدیره استقلال در راس چندماهی بودم. استقلال باشگاه بزرگی است و هواداران زیادی دارد. از دورترین نقطه کشور هزینه می‌کنند برای دربی می‌آیند. برای هزینه‌های خود مشکل دارند، اما برای باشگاه هزینه می‌کنند، کسانی که استقلال را دوست دارند آن‌ها صاحبان اصلی هستند. ما دولتی‌ها صاحب تیم نیستیم و تیم باید تحویل مردم شود در این صورت موفق خواهد بود. بیش از یک ماه است که استعفا داده ام و با وجود مخالفت وزیر، اگر نتوانم مثمرثمر باشم بهتر است بیرون باشم. یک ماه است منفک شده و پیگیر استعدادیابی هستم.

وی ادامه داد: تاکید وزیر برای واگذاری سرخابی هاست، اما دست انداز‌هایی سر راه است که باید برداشته شود. استقلال می‌تواند آکادمی‌هایی داشته باشد که بچه‌ها در سراسر کشور بدون پرداخت وجه بیایند. ما برای اینکه ۳ هزار نوجوان استقلال با ۳۱ مربی داشته باشیم با پیش بینی زمین و لباس، هزینه قرارداد یک بازیکن در استقلال نیست.

نمی‌دانم رئیس هیات مدیره کیست

رییس سابق هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که خلیل زاده به عنوان رییس هیات مدیره معرفی شده، عنوان کرد: اطلاعی ندارم و نمی‌توانم نظر دهم. من نامه نوشتم به فتحی و گفتم یک نفر را به عنوان رئیس هیات مدیره معرفی کنند، اما نمی‌دانم چه کسی معرفی شد.

سعادتمند در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما درباره دلیل استعفای خود صحبتی نکردید آیا با خطیر و فتحی مشکل داشتید؟ گفت: دلیل خاصی نداشت فقط اینکه جایی که نتوانم کمک کنم و با اعتقاداتم همخوانی نداشته باشد، سعی می‌کنم آنجا نباشم. عاشق استقلال هستم و آرزو می‌کنم این تیم بر بام آسیا باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی