بازدید 4129

ذوالنور: تلاش در زمینه فرهنگ یک نوع جهاد است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاد مصادیق مختلفی دارد، گفت: در دنیای امروز که دشمن ارزش‌های جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است، تلاش در زمینه فرهنگ نمونه‌ای از جهاد است.
کد خبر: ۹۱۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ 11 July 2019

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاد مصادیق مختلفی دارد، گفت: در دنیای امروز که دشمن ارزش‌های جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است، تلاش در زمینه فرهنگ نمونه‌ای از جهاد است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور صبح امروز در اختتامیه دومین جشنواره سرود رضوی که در تالار مرکزی قم برگزار شد، عنوان کرد: حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت و امام رضا (ع)، امام رئوف است و ما هرچه داریم از این خاندان است؛ باید در مشرف شدن به حرم حضرت معصومه (س) ادب حضور را رعایت کنیم.

وی افزود: نعمت‌های الهی و ارزش‌هایی که خداوند عطا فرموده است باید برای تقویت و ترویج فرهنگ اهل بیت و تعمیق عشق به اهل بیت استفاده شود؛ یک نغمه خوش و یک سرود که با مضامین الهی و دینی باشد، جان را صفا می‌دهد و انسان را در مسیر کمال قرار می‌دهد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دنیای امروز که دشمن ارزش‌های جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است، تلاش در زمینه فرهنگ نمونه‌ای از جهاد است؛ جهاد مصادیق مختلفی دارد و در هر زمان به یک شکل بروز پیدا می‌کند و امروز نیز رساندن پیام انقلاب و دین از طریق نغمه و سرود یک جهاد محسوب می‌شود.

وی در خطاب به هنرمندان سرود اظهار کرد: حنجره‌های شما در خدمت ارزش‌های الهی و دینی قرار گرفته است؛ فناوری‌های پیشرفته با فرهنگ غربی مانند یک سیل بنیان کن است که معنویت و ارزش‌ها در برابر این سیل قرار دارد و مقاومت در برابر آن هنرمندی بسیاری می‌خواهد و باید در این راه ثابت قدم باشیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرهنگ اهل بیت همواره رویش‌های بسیاری دارد و باید برای اینکه خودمان نجات پیدا کنیم، در مسیر اهل بیت قرار بگیریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل