بازدید 10318
۱

گاف جدید ترامپ در شبکه توئیتر

کد خبر: ۹۱۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ 09 July 2019
رئیس‌جمهوری آمریکا نقل‌قولی دروغین از رئیس پیشین کاخ سفید را درباره خود در توئیتر منتشر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری سی‌ان‌ان، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، روز گذشته -دوشنبه- نقل‌قولی دروغین از «رونالد ریگان»، رئیس پیشین کاخ سفید، را درباره خود در توئیتر منتشر کرد.

ترامپ پیامی توئیتری از کاربری که خود را «گردان ریگان» می‌نامد منتشر کرد. این کاربر نسخه‌ای دروغین از حسابی با همین نام است. در این پیام عکسی از ترامپ دیده می‌شود که در حال دست دادن با ریگان است. این حساب دروغین کمتر از ۳۰۰ فالوور در این شبکه مجازی دارد.
 
 
در متن این پیام آمده است: «محافظه‌کاران سست‌عنصر، هیچ‌گاه از یاد نبرید که شما را یارای مقابله با “ما مردم” و رئیس‌جمهورمان نیست.»

در بالای عکس مذکور جمله‌ای منتسب به ریگان آمده است: «در تمام زندگی‌ام، هیچ‌گاه نتوانستم حسم را هنگام دیدن این مرد جوان توصیف کنم. حس می‌کردم این منم که دارم با رئیس‌جمهور دست می‌دهم.»

نکته اینجاست که گرچه این ترامپ در حقیقت با ریگان دیدار کرده و با او دست داده است، اما رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا هیچ‌گاه چنین حرفی را درباره ساکن فعلی کاخ سفید نزده بود. این جمله دروغین از زمان نامزدی ترامپ برای انتخابات ریاست‌جمهوری در سال ۲۰۱۶ دست به دست چرخیده است. این در حالی است که «جوان دریک»، مدیر اداری بنیاد رونالد ریگان، در ماه فوریه در گفتگو با پایگاه اینترنتی پولیتی‌فکت گفت: «ریگان هیچ‌گاه چنین حرفی راجع به ترامپ نزده است.»

دریک گفت که این عکس به تاریخ سوم نوامبر ۱۹۸۷، در مراسم «دوستان هنر و صیانت از آن در سفارت‌ها» گرفته شده است.

بنیاد ریگان روز گذشته درخواست سی‌ان‌آن برای اظهارنظر درباره پیام توئیتری اخیر ترامپ را بی‌پاسخ گذاشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
دنبال سان و منزلته بدبخت مطرود شده انگلیس
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار