بازدید 4245

کالدرون، خرید مهاجم ازبک را وتو کرد

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که جذب سرگی‌اف از سوی مسئولان باشگاه هم کاملا منتفی شده و قید جذب این بازیکن را زده اند و با این شرایط به دنبال جذب مهاجمان دیگری خواهند رفت.
کد خبر: ۹۱۰۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲ 09 July 2019

سایت ازبکستانی امروز خبر داد که مذاکرات بین پرسپولیس و مدیربرنامه‌های ایگور سرگیف به خوبی پیش رفته و این بازیکن به زودی راهی تهران خواهد شد اما در باشگاه پرسپولیس این خبر تکذیب شده و گفته می شود این خرید متوقف شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت gazetabirja، ایگور سرگیف مهاجم تیم ملی فوتبال ازبکستان پیشنهادی از پرسپولیس دریافت کرده و مدیربرنامه‌های این بازیکن مذاکرات خوبی را با نماینده باشگاه پرسپولیس داشته و این بازیکن به زودی برای امضای قرارداد به تهران خواهد رفت.

هفته گذشته از سوی برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام شد که آن‌ها علاقمند به جذب ایگور سرگی‌اف مهاجم تیم پاختاکور ازبکستان هستند و حتی مکاتباتی هم با وکیل این بازیکن انجام شده است. با این حال گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در اولین مصاحبه‌ا ی که با خبرنگاران داشت اعلام کرد که این بازیکن مورد نظر او نیست و همه چیز در این خصوص را به باشگاه واگذار کرد.اکنون از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که جذب سرگی‌اف از سوی مسئولان باشگاه هم کاملا منتفی شده و قید جذب این بازیکن را زده اند و با این شرایط به دنبال جذب مهاجمان دیگری خواهند رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل