بازدید 6233

ناصر قفلی رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور شد

کد خبر: ۹۰۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ 02 July 2019

ناصر قفلی به عنوان رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور انتخاب شد.

به گزارش مهر، در جلسه هیأت مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، دکتر ناصر قفلی به عنوان رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور منصوب شد. وی پیش از این نایب رئیس انجمن خیرین مدرسه ساز بود و دوشادوش مرحوم محمدرضا حافظی در این عرصه فعالیت داشت.

در جلسه روز گذشته هیأت مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، فخاری به عنوان نایب رئیس و کاظم قلم چی به عنوان خزانه دار هیأت مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز انتخاب شدند.

ناصر قفلی بیش از ۲۵ سال است که قدم در راه مدرسه سازی گذاشته است. وی از سال ۷۰ با برادرش تصمیم گرفت تا مقداری از اموالشان را صرف کمک به همنوعان و انجام کار خیر کنند. به گفته خودش «در ابتدا تصمیمان بر ساخت بیمارستان بود اما وقتی دیدیم دانش آموزان محله قاسم آباد با کمبود فضای آموزشی مواجه اند به گونه‌ای که ناچارند برای رفتن به مدرسه هرروز کیلومترها راه بروند یا ترک تحصیل کنند، تصمیم گرفتیم در آن محله مدرسه‌ای برای این بچه‌ها بسازیم. این گونه شد که اولین مدرسه رابه نام پدر و مادرمان ساختیم.»

وی معتقد است «هیچ کاری برتر از مدرسه سازی نیست، مدرسه سازی عبادتی بزرگ و فرهنگی است که سال‌ها اجر آن باقی خواهد ماند. بزرگترین تأثیر این کار خیر سلامتی و آرامشم است. من در زندگی هدف داشتم که با ساخت مدرسه به آن رسیده ام و از زندگی ام راضی هستم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل