بازدید 5625

معرفی کارت سانترال و انواع آن

کارت سانترال جهت استفاده از دستگاه سانترال کاربرد دارد. دستگاه سانترال یک جعبه خالی می باشد که فقط کارت منبع تغذیه در آن وجود دارد. بنابراین در صورت استفاده از دستگاه سانترال باید این نوع کارت را تهیه کنید. منظور از کارت سانترال اسلات های فلزی می باشد که شامل بردهای بسیار ریز و چیپست های حساس است.
کد خبر: ۹۰۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳ 07 July 2019

کارت سانترال جهت استفاده از دستگاه سانترال کاربرد دارد. دستگاه سانترال پاناسونیک یک جعبه خالی می باشد که فقط کارت منبع تغذیه در آن وجود دارد. بنابراین در صورت استفاده از دستگاه سانترال باید این نوع کارت را تهیه کنید. منظور از کارت سانترال اسلات های فلزی می باشد که شامل بردهای بسیار ریز و چیپ ست های حساس است. از آنجاییکه دستگاه سانترال پاناسونیک از قابلیت و ظرفیت های متفاوت حتی مدل های متفاوتی برخوردار است این نوع کارت هم بسته به دستگاه سانترال متفاوت خواهد بود.

همچنین هر نوع کارت سانترال با توجه به نوع و مدلی که دارد از قابلیت متفاوتی برخوردار خواهد بود. به طوری که کارت سانترال به انواع مختلفی اعم از کارت شهری، کارت داخلی، کارت دیزا و کارت کالر آیدی تقسیم بندی شده است. در اینجا به بعضی از انواع این نوع کارت اشاره خواهیم کرد.

چشمی تا سه شنبه پای میز مذاکره با استقلال

انواع کارت سانترال

کارت PRI پاناسونیک: استفاده از این نوع کارت سانترال معمولا برای مجموعه هایی که دارای خطوط شهری 4 یا 5 رقمی هستند مناسب می باشد. بهتر است بدانید که این نوع کارت بسیار حرفه ای می باشد. از مزایای استفاده از آن این است که باعث افزایش قابلیت و ظرفیت مجموعه شما خواهد شد.

کارت خط شهری دستگاه سانترال پاناسونیک: با استفاده از کارت خط شهری می توانید خطوط شهری آنالوگ و 8 رقمی را در دستگاه سانترال ایجاد کنید. در اینصورت می توانید تنها با فشردن کلید صفر یا 9 تماس تلفنی برقرار کنید. بنابراین این نوع کارت باعث سهولت در تماس و افزایش مدیریت شما خواهد شد. لازم به ذکر است که جهت نمایش شماره باید کارت کالر آیدی را تهیه کنید. زیرا کارت خط شهری بدون کالر آیدی می باشد.

کارت خط داخلی سانترال پاناسونیک: هر کاربر با توجه به نوع تلفنی که دارد می تواند از خطوط شهری استفاده کند. البته منظور از تلفن دسته بندی های بزرگ تلفن سانترال می باشد. بنابراین با نصب کارت سانترال و متصل شدن تلفن به دستگاه می توانید از ویژگی های سانترال بهره مند شوید.

کارت کالر آیدی دستگاه سانترال: اگر می خواهید شماره هایی که با شما تماس گرفته اند را مشاهده کنید باید از کارت کالر آیدی استفاده کنید. زیرا در اکثر دستگاه های سانترال این ویژگی وجود ندارد و جهت تهیه آن باید مبلغ اضافه تری را پرداخت کنید.

کارت دیزا منشی تلفن دستگاه سانترال پاناسونیک: برای کاهش نیروی انسانی حتی بهتر است بگوییم حذف اپراتورهای انسانی از کارت دیزا منشی تلفن استفاده می شود. بنابراین می توان گفت استفاده از این کارت باعث کاهش هزینه های مصرفی خواهد شد. کارت دیزا یا منشی تلفن از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه است.

تلفن سانترال و مزایای استفاده از آن

به مجموعه مخابراتی که خطوط شهری را در خود جمع کرده است و در عین حال براساس نیاز کاربران خود خدمات ارائه می دهد سانترال پاناسونیک گفته می شود. برای مثال اگر شرکتی با سه خط شهری داشته باشید و از دستگاه سانترال استفاده نکنید باید سه پرسنل را برای هر کدام از خطوط استخدام کنید. در اینصورت ممکن است شخصی که با یکی از پرسنل ها تماس گرفته است با شخص دیگری کار داشته باشد که در اینصورت باید فریاد بزنید تا شخص مورد نظر بیاید یا شماره آن شخص را به فرد تماس گیرنده بدهید  تا خود او با شخص تماس بگیرد.

راه دیگر این است که برای هر پرسنل سه خط وصل کنید که باید روی میز هر پرسنل سه عدد گوشی وجود داشته باشد. اما تلفن سانترال توانسته است این مشکل را برطرف کند. به این صورت است که هر سه خط وارد دستگاه سانترال می شود و شما می توانید از طریق یک گوشی هر سه خط را داشته باشید. همچنین از دیگر مزایای تلفن سانترال و کارت سانترال این است که می توانید از خط داخلی بهره مند شوید. در این حالت بدون احتیاج به خط شهری می توانید با دیگران تماس برقرار کنید. بنابراین با این ویژگی خاص می توانید از بی نظمی و رفت و آمدهای پرسنل خود بکاهید.

آموزش سانترال

جهت پشتیبانی و نگه داری سیستم تلفنی سازمان ها و شرکت های قدیمی بهتر است دوره های آموزش سانترال را برای برنامه ریزی سیستم تلفنی یاد بگیرید. با گذراندن دوره آموزش سانترال قادر خواهید بود با قابلیت های مختلفی اعم از تنظیمات تلفن سانترال، چگونگی استفاده از کارت سانترال، راه اندازی تلفن بی سیم، برنامه ریزی سانترال پاناسونیک، بستر سازی مخابراتی و کابل کشی تلفنی آشنایی کامل پیدا کنید.

پکیج آموزش سانترال پاناسونیک 824  شامل برنامه ریزی کامل سانترال پاناسونیک 824 و اجرای سناریو های کاملا عملی است که در مجموع بیش از 8 ساعت ویدئو آموزشی را شامل می شود. همچنین این پکیج بصورت همیشگی آپدیت می شود و پشتیبانی ویژه ای در اختیار خریداران محصول قرار میگیرد. جهت اطلاعات بیشتر و دریافت سر فصل های آموزشی به سایت pbxshop.co  مراجعه فرمایید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی