بازدید 6845

مسی: زمین‌ها شرم آور است؛ توپ مثل خرگوش حرکت می‌کند

در واقع، وضعیت زمین‌های بازی شرم آور است. کنترل و حمل توپ در این زمین‌ها سخت است. توپ در این زمین‌ها مانند خرگوش است و به هر سمت حرکت می‌کند. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که عادت کنیم
کد خبر: ۹۰۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ 29 June 2019

کاپیتان تیم ملی آرژانتین قبول دارد که در بهترین فرم خود در کوپا آمه ریکای این دوره نبوده است، اما وضعیت زمین را نیز بی تاثیر نمی‌داند.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار دو تیم آرژانتین و ونزوئلا در چارچوب رقابت‌های کوپا امریکای ۲۰۱۹ با پیروزی ۲-۰ لیونل مسی و یارانش همراه بود و حالا آن‌ها باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف برزیلِ میزبان بروند. دو گل آرژانتین توسط لوسلسو و لائوتارو مارتینز به ثمر رسید.

فرم مسی در این تورنمنت چندان مناسب نبوده و تنها گل او در چهار دیدار اخیر، مقابل پاراگوئه و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است. به گزارش گل، لیونل مسی پس از بازی گفت: این بهترین کوپا امریکای من نیست. در واقع، وضعیت زمین‌های بازی شرم آور است. کنترل و حمل توپ در این زمین‌ها سخت است. توپ در این زمین‌ها مانند خرگوش است و به هر سمت حرکت می‌کند. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که عادت کنیم. زمین‌های بازی خیلی بد هستند. در چنین شرایطی حفظ و مالکیت سخت می‌شود. توپ سخت از زمین بلند می‌شود و شما نمی‌توانید حاکم زمین باشید. با این حال ما یک بازی کامل را انجام دادیم و توانستیم پیروز شویم.

مسی: زمین‌ها شرم آور است؛ توپ مثل خرگوش حرکت می‌کند

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار