بازدید 5135
۱

واکنش دایی به پیشنهاد سرمربیگری‌اش در پرسپولیس

دایی در پاسخ به این پرسش که آیا به نظرش فصل آینده مشکلات لیگ کمتر خواهد شد، عنوان کرد: نمی‌دانم، شما آینده‌نگری می‌کنید؟ وی در پاسخ به سؤال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا در لیگ نوزدهم هدایت تیمی را بر عهده خواهد داشت یا خیر؟ گفت: خیر.
کد خبر: ۹۰۸۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ 27 June 2019

علی دایی، سرمربی پیشین تیم فوتبال سایپا نسبت به موضوع احتمال سرمربیگری‌اش در تیم فوتبال پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، علی دایی در حاشیه نشست آسیب‌شناسی لیگ برتر با حضور مربیان لیگ برتری، درباره دلیل شرکتش در این جلسه اظهار داشت: به من گفتند جلسه مربیان است و شرکت کنید، ما هم شرکت کردیم!

دایی در پاسخ به این پرسش که آیا از سوی باشگاه پرسپولیس پیشنهادی به او شده است یا خیر؟ گفت: رها کنید این حرف‌ها را! فعلاً نمی‌خواهم حرف بزنم. سرمربی فصل گذشته سایپا در مورد جلسه آسیب‌شناسی لیگ نیز گفت: جلسه برای برطرف شدن مشکلات مربیان بود و آن‌ها هم مشکلات خود را گفتند. امیدوارم مشکلات‌شان برطرف شود.

دایی در پاسخ به این پرسش که آیا به نظرش فصل آینده مشکلات لیگ کمتر خواهد شد، عنوان کرد: نمی‌دانم، شما آینده‌نگری می‌کنید؟ وی در پاسخ به سؤال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا در لیگ نوزدهم هدایت تیمی را بر عهده خواهد داشت یا خیر؟ گفت: خیر. کاپیتان پیشین تیم ملی در ادامه حاضر به پاسخگویی به سؤالات دیگر خبرنگاران نشد و عنوان کرد فعلاً قصد صحبت کردن ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نمیدونم چراپرسپولیسی های باغیرت همه فقط ایستاده اند و نظاره گرند که چطورپرسپولیس بخاطرسومدیریت داره داغون میشه؟!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار