بازدید 6098

پیروز قربانی: روز معارفه فهمیدم استراماچونی مرا نمی‌خواهد

من در جلسه معارفه فهمیدم که جایی در کادرفنی استراماچونی ندارم. اشتباه کردم و باید اول از حضور در کادر فنی مطمئن می‌شدم و در کل فکر می‌کنم بازی خوردم.
کد خبر: ۹۰۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰ 22 June 2019

مربی جدید استقلال می‌گوید سرمربی این تیم اعتقادی به دستیار ایرانی نداشت و به همین دلیل از سمت خود کناره گیری کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، پیروز قربانی در هفته گذشته به عنوان مربی استقلال انتخاب شد هرچند که هرگز این خبر رسانه‌ای نشد، اما او روز گذشته به دلیل آنچه نامساعد بودن شرایط خواند از سمت خود کنارگیری کرد. قربانی در مورد دلیل استعفایش گفت: به دلیل شرایطی که داشتم حس کردم ماندنم به صلاح نیست و به همین دلیل تصمیم گرفتم از استقلال جدا شوم. شاید استراماچونی گفته اعتقادی به دستیار ایرانی ندارد، ولی وقتی آقای فتحی با شخص من صحبت می‌کند یعنی حتما چیز‌هایی بوده است. من در جلسه معارفه فهمیدم که جایی در کادرفنی استراماچونی ندارم. اشتباه کردم و باید اول از حضور در کادر فنی مطمئن می‌شدم و در کل فکر می‌کنم بازی خوردم.

گزینه مربیگری استقلال در مورد اینکه در مراسم معارفه استراماچونی برای او در محل کادرفنی صندلی تعریف شده بود، اما باشگاه هرگز خبر مربیگری او را رسما اعلام نکرد هم گفت: بالاخره من به این مسائل توجهی نمی‌کنم. قطعا ناهماهنگی که بین مدیریت و سرمربی تیم وجود داشت باعث شد این اتفاق‌ها رخ بدهد. این مسائل را هم بهتر است از باشگاه بپرسید. من اینطوری بار آمده ام، جایی که دوست نداشته باشم و جایی در آن نداشته باشم کار نمی‌کنم. این اخلاق من است و مشکل خاصی هم وجود ندارد.

قربانی در مورد اینکه استراماچونی اعتقادی به دستیار ایرانی ندارد هم گفت: این کار حرفه‌ای نیست. باشگاه باید ایشان را مجبور کند مربی ایرانی بیاورد، من که رفتم و داستانم به پایان رسید، اما استراماچونی حتما نیاز به دستیار ایرانی دارد. هر بلایی سرمان می‌آید مقصر خودمان هستیم و باید جلوی این ضرر را بگیریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار