بازدید 4206

مخالفت دنیزلی با حضور مدافع بنجل خارجی در تراکتور

طبق قوانین بین المللی فیفا، این بازیکن حتی درصورت امضای قرارداد داخلی، بازیکن تراکتور محسوب می شود و حالا مشخص نیست تراکتور چگونه از شر این خرید بنجل و ناآماده خلاص می شود!
کد خبر: ۹۰۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ 19 June 2019

سرمربی جدید و کاربلد تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با حضور دوسانتوس مدافع خارجی که با تبلیغات عجیب رسانه ای به تراکتورسازی نزدیک شده بود، مخالفت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، پس از حضور دوسانتوس در اولین جلسه تمرینات پیش‌فصل تیم تراکتورسازی و اظهارات مدیربرنامه‌های ایشان مبنی بر لزوم تمرین جداگانه این مدافع زیر نظر پزشک تیم به مدت ۲۰ روز برای رسیدن به آمادگی لازم، دنیزلی با تأکید بر لزوم حضور تمام بازیکنان در تمرینات تیمی تحت‌نظر خود، با ادامه حضور وی در تراکتورسازی مخالفت کرده و از مسئولان باشگاه فسخ قرارداد داخلی وی را به دلیل عدم آمادگی بدنی خواستار شد.

این سایت مدعی شده تمام بازیکنانی که قرارداد داخلی با باشگاه امضا کرده‌اند، در صورت تأیید سرمربی تیم در هیات فوتبال ثبت خواهد شد. این درحالی است که طبق قوانین بین المللی فیفا، این بازیکن حتی درصورت امضای قرارداد داخلی، بازیکن تراکتور محسوب می شود و حالا مشخص نیست تراکتور چگونه از شر این خرید بنجل و ناآماده خلاص می شود!

هفته گذشته موج رسانه ای عجیبی در تعریف و تمجید از بازگشت این بازیکن به تراکتور و اغراق درباره عملکرد او در چندسال قبل به راه افتاده بود که امروز پوچ بودن همه آنها مشخص شد.

Image result for ‫اولین تمرین تراکتور با دنیزلی‬‎

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی