بازدید 4809

مشکل اساسی کشور تهدیدات خارجی نیست

کد خبر: ۹۰۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸ 18 June 2019

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مواضع اخیر رهبر انقلاب در برابر شیطنت‌های آمریکا و اسرائیل در منطقه، گفت: این مواضع شجاعانه به ما می‌فهماند که امروز تهدیدات خارجی در بیرون از مرزها مشکل اصلی نظام نیست.

به گزارش ایسنا، سید تقی کبیری در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس، گفت: اتفاقات سیاسی اخیر و مواضع سردرگم آمریکا در مواجهه با جمهوری اسلامی ایران و مواضع قاطع و هوشمندانه مقام معظم رهبری در مقابله با توطئه‌های آمریکا نشان می‌دهد مشکلات و تهدیدات خارج از مرزهای کشور مشکل اصلی نظام نیست.

وی ادامه داد: امروز ایران به عنوان قدرت اول منطقه نه تنها امنیت کشور را تضمین کرده و جمله امام خمینی (ره) که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند را به باور همگان رسانده، بلکه در معادلات سیاسی منطقه نقش موثری را ایفا می‌کند.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: مشکل اساسی در اقتصاد کشور برخی سوء‌مدیریت‌ها و تصمیم‌گیری‌های خلق‌الساعه و حضور برخی افراد ترسو و ضعیف است و تنها راه برون‌رفت از آن مدیریت انقلابی و توجه به اقتصاد مقاومتی و میدان‌ دادن به جوانان و توانایی داخلی است. اگر این امر محقق شود می‌توانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و از این پیچ تاریخی و به نفع مردم گذر می‌کنیم.

کبیری اظهار کرد: در خصوص رفع مشکل فرهنگیان و معلمان از رییس جمهور می‌خواهم که برای این پست حساس آموزش و پرورش وزیری را پیشنهاد دهند که توانایی و جسارت حل مشکلات فرهنگیان به ویژه دغدغه اقتصادی و معیشتی آنها را داشته باشند. کسانی که توانایی و جرأت تحقق مطالبات فرهنگیان را ندارند، در این حوزه وارد نشوند.

وی ادامه داد: آقای روحانی برای چندمین بار یادآوری می‌کنم طبق وعده شما قرار بود بیمارستان خوی در سال ۱۳۹۷ افتتاح شود برای به انجام رسیدن این موضوع به صورت ویژه دستور دهید. آقای وزیر راه و شهرسازی برای حفظ شأن جمهوری اسلامی ایران در ساخت و اتمام پایانه مرزی رازی که امن‌ترین و راهبردی‌ترین مرز زمینی و ریلی ایران و ترکیه است تسریع کنید و برای تحقق مبادلات تجاری ۳۰ میلیارد دلاری میان دو کشور ایران و ترکیه اقدام لازم را جهت ۲۴ ساعته شدن این مرز به عمل آورید.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: از وزیر کشور و ستاد کل نیروهای مسلح می‌خواهم که دستورات لازم را جهت احتساب خوی و چایپاره به عنوان منطقه امنیتی و درگیر صادر کنند. این منطقه درگیر مقابله و مبارزه با نیروهای معاند و مسلح است. معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه‌ و بودجه موضوع عملیاتی شدن یکسان‌سازی حقوق بازنشستگان و شاغلین را به شما یادآوری می‌کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها