بازدید 9864
جمعه ۳۱خرداد ۹۸ در ورزشگاه کارگران برگزار می شود؛

رقابت های پرورش اندام و بادی کلاسیک انتخابی تیم ملی

کد خبر: ۹۰۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ 18 June 2019

رقابت های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک انتخابی تیم های ملی روز جمعه 31 خرداد ماه 98برگزار خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدرضا نصرالله زاده مدیر روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور با بیان این مطلب به تابناک ورزشی گفت: با توجه به حذف 2 رشته فیزیک کلاسیک و ماسکولار فیزیک از رقابت های انتخابی، وزن کشی این رقابت ها به جای چهارشنبه 29 خرداد ماه، از ساعت 15 لغایت 19 روز پنج شنبه 30 خرداد در محل ورزشگاه کارگران برگزار خواهد شد.

رقابت های پرورش اندام و بادی کلاسیک انتخابی تیم ملی

گفتنی است، رقابت های انتخابی تیم های ملی از ساعت 9 صبح روز جمعه 31 خرداد ماه با برگزاری رقابت های باد ی کلاسیک آغاز خواهد شد و متعاقب آن ورزشکاران در رشته های فیزیک و پرورش اندام با هم به رقابت خواهند پرداخت. وی در ادامه خاطر نشان کرد:ورزشکاران شرکت کننده در رقابت های تشکیلات NPC به در خواست فدراسیون جهانی پرورش اندام IFBB حق شرکت در رقابت های انتخابی تیم های ملی را نخواهند داشت و این مسئله باید با جدیت مورد توجه برگزار کنندگان رقابت های انتخابی تیم های ملی قرار گیرد.

 

روابط عمومی فدراسیون با اشاره به جلسه مهمی که بابت رقابت های انتخابی تیم های ملی ایران جهت اعزام به رقابت های آسیایی چین که روز یکشنبه درمحل فدراسیون بدنسازی باحضور ناصر پورعلی فرد و مهدی نصیبی رئیس و دبیر فدراسیون، رئیس کمیته فنی، رئیس کمیته مسابقات، رئیس کمیته داوران، رئیس کمیته استان ها و مدیر حراست فدراسیون حضور داشتند برگزار شد گفت: به گفته شخص رییس فدراسیون آقای ناصر پورعلی فرد: صراحتاً اعلام می کنم هر ورزشکاری که مدارک معتبر را ندارد، قطعآً حق ثبت نام در رقابت های انتخابی را هم نخواهد داشت. در روز مسابقات انتخابی، داوران مثل همیشه کار خودشان را کرده و 6 نفر برتر را انتخاب خواهند کرد و کمیته فنی هم بنا بر ذات کاری خود نفرات منتخب خودش را اعلام می کند و در نهایت هم این فدراسیون است که نفرات منتخب را معرفی خواهد کرد. فدراسیون بدنسازی کشور طی اعلامیه ای(که درسایت آن موجود میباشد) اعلام نمود که تمامی اظهارنظرهایی که توسط افرداد منتسب به فدراسیون در برخی از رسانه ها و فضای مجازی انجام میشود صرفا نظرات شخصی آنها بوده و هیچ ارتباطی به مواضع فدراسیون ندارد.

نصرالله زاده با تشکر و قدرانی از همه ی پیشکسوتان و ورزشکاران و دوست داران ورزش بدنسازی و باتلاش فدراسیون انشالاه در روز جمعه شاهد مسابقات خوب و عالی باشیم. وی در پایان این گفتگو با رضایت از اینکه این فدراسیون همیشه همکاری خوبی با اصحاب رسانه دارد اعلام نمود> نمایندگان اصحاب رسانه با ارسال معرفی نامه از محل فعالیت خود به فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جهت پوشش تصویری و خبری مسابقات انتخابی تیم های ملی ID کارت دریافت خواهند کرد.گفتنی است، با هماهنگی های انجام شده تنها خبرنگاران، عکاسان و تصویر بردارانی حق حضور در مسابقات را دارند، که از فدراسیون ID کارت دریافت کرده باشند. مسابقات انتخابی تیم های ملی پرورش اندام طی روزهای 30لغایت 31 خرداد ماه در ورزشگاه کارگران تهران برگزار خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان