بازدید 3248

حضور آکار در نشست وزرای دفاع ترکیه، آذربایجان و گرجستان

وزیر دفاع ترکیه در هفتمین نشست سه‌جانبه وزرای دفاع این کشور، جمهوری آذربایجان و گرجستان در شهر قبله آذربایجان حضور یافت.
کد خبر: ۹۰۵۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰ 13 June 2019

وزیر دفاع ترکیه در هفتمین نشست سه‌جانبه وزرای دفاع این کشور، جمهوری آذربایجان و گرجستان در شهر قبله آذربایجان حضور یافت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه در هفتمین نشست سه‌جانبه وزرای دفاع ترکیه، جمهوری آذربایجان و گرجستان در مرکز کنگره حیدر علی‌اف واقع در شهر قبله جمهوری آذربایجان حضور یافت.

این نشست در پی مانور مشترک نظامی نیروهای مسلح ترکیه و آذربایجان با نام «برادری تزلزل‌ناپذیر ۲۰۱۹» در نخجوان برگزار شده است.

آکار طی سخنرانی در افتتاحیه این نشست اظهار کرد: قدرت ترکیه، جمهوری آذربایجان و گرجستان از تاریخ مشترک و هم‌افزایی فرهنگی سه کشور نشأت می‌گیرد.

وی با بیان این که وزرای دفاع سه کشور متحد که دارای روابط مستحکم هستند، در این نشست به بررسی همکاری‌های امنیتی و دفاعی می‌پردازند، اظهار کرد: به همکاری‌های خود که به نفع سه کشور و کشورهای منطقه است، ادامه می‌دهیم.

آکار با اشاره به این که این نشست برای هفتمین بار برگزار می‌شود، گفت: این نشست یک فرصت برای ماست. روابط سه کشور بر پایه‌ای محکم بنا شده و در حال حاضر روابط ما به سطح همکاری‌های استراتژیک ارتقا یافته و از این حیث خرسندم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر