بازدید 5810
واکنش

تقسیم پاداش میلیاردی درپرسپولیس و پاسخ گرشاسبی

کد خبر: ۹۰۴۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ 16 June 2019

حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل پیشین و بازنشسته باشگاه پرسپولیس تأکید کرد، هیچ یک از اعضای هیات مدیره بابت صعود تیم به فینال آسیا یک ریال هم پاداش نگرفتند.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از ادعای عرب مبنی بر تصویب مدیریت قبلی باشگاه پرسپولیس در هیات مدیره برای تقسیم بخش اعظمی از پاداش‌ها بین بازیکنان و مربیان؛ بدون اینکه در قرارداد آن‌ها لحاظ شود، حمیدرضا گرشاسبی مجبئر به واکنش شد. او در این مورد و دیگر مسائل باشگاه پرسپولیس گفتگو کرده است.

شاید وقتی پرسپولیس راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد و مبلغ دو میلیون دلار پاداش گرفت کمتر کسی فکر می‌کرد مدیریت این باشگاه برای پرداخت دستمرد مربیان و بازیکنانش با مشکل مالی مواجه شود. در این شرایط هجمه سنگینی روی ایرج عرب ایجاد شد که چرا پاداش AFC به خوبی مدیریت نشد که حالا این باشگاه برای پرداخت پول برانکو و دیگر خارجی‌های تیم به چه کنم، چه کنم، بیفتد. عرب نیز مدعی است مدیریت قبلی باشگاه پرسپولیس در هیئت مدیره مصوب کرد که بخش اعظمی از پاداش‌ها بین بازیکنان تقسیم شود، بدون اینکه در قرارداد آن‌ها لحاظ شود، موردی که با واکنش حمیدرضا گرشاسبی همراه شد.

ماجرای تقسیم پاداش میلیاردی درپرسپولیس و پاسخ گرشاسبی

باید به بازیکنان پاداش آسیایی می‌دادیم، چون حق‌شان بود
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس راجع به اینکه چرا در هیات مدیره این باشگاه مصوب شد پاداش‌ها به آن شکل بین بازیکنان تقسیم شود، گفت: واقعیت ماجرا این است که وقتی شما وارد مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا می‌شوید، لیگ خاتمه یافته و قرارداد بازیکنان هم به پایان رسیده است. در کنار این مسئله موفقیت در بازی‌های آسیایی هم بسیار ارزشمند است و پاداش چند میلیون دلاری برای باشگاه دارد. البته چنانچه هر مرحله‌ای از بازی‌ها را به سلامت عبور کنید، پاداشی جداگانه از سوی AFC پرداخت می‌شود که از لحاظ مالی برای باشگاه خیلی خوب است. به خاطر همین بود که وقتی به فینال رسیدیم در کل سه میلیون دلار به باشگاه رسید که دو میلیون آن بعد از رفتن من از پرسپولیس بود. مسئله دیگر اینکه، وقتی بازیکنی در یک فصل جدا از رقابت‌های داخلی در مسابقات بین‌المللی به میدان می‌رود و عملکرد خوبی از خود ارائه می‌کند باید پاداش بگیرد و این حق مسلم اوست.

پاداش‌های آسیایی تنها درآمد باشگاه جدا از اسپانسر بود
وی راجع به مشکلات مالی پرسپولیس در زمان مدیریتش در این باشگاه نیز عنوان کرد: حتی یک ریال هم از جایی به پرسپولیس کمک نمی‌شد. حق پخش تلویزیونی باشگاه را نداده و نمی‌دهند. بابت تبلیغات هم یک ریال به پرسپولیس نمی‌دهند. خیلی جا‌ها از نام و بزرگی پرسپولیس بیشترین استفاده مالی را می‌برند، بدون اینکه یک ریال به این باشگاه پرداخت کنند.

حق کپی رایت هم رعایت نمی‌شود و تولیدی‌های البسه و وسایل ورزشی در منطقه منیریه تهران تمام وسایل خود را به نام پرسپولیس تولید کرده و کلی درآمدزایی دارند. ما غیر از اسپانسرمان از کجا می‌توانستیم درآمدزایی داشته باشیم، جز اینکه باید انگیزه بین بازیکنان ایجاد می‌کردیم تا در لیگ قهرمانان بدرخشند و در کنارش باشگاه بتواند با استفاده پاداش‌هایی آسیایی درآمدزایی داشته باشد؟ مطمئن باشید اگر انگیزه لازم را در بین بازیکنان ایجاد نمی‌کردیم آن‌ها علاقه‌ای به بازی کردن در مسابقات آسیایی نداشتند و به همان قهرمانی لیگ بسنده می‌کردند. در همه جای دنیا به این شکل است و باشگاه بابت رقابت‌های بین‌المللی پاداش‌های خوبی را به بازیکنان و مربیان خود پرداخت می‌کنند.

دریغ از یک حبه قند برای هیات مدیره
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود اعضای هیات مدیره پرسپولیس در زمان مدیریت او مصوب کردند که به هر یک از اعضا از جمله مدیریت باشگاه مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان پاداش تعلق بگیرد، اما وزیر ورزش با این موضوع مخالفت کرده است، یادآور شد: اگر اعضای هیات مدیره از جمله خود من یک حبه قند از باشگاه به‌عنوان پاداش آسیایی گرفته‌ایم، بیایند اعلام کنند و آبروی ما را ببرند! اصلاً چنین چیزی در هیات مدیره مصوب نشد و مطرح شدن این شایعه به هدف تخریب ماست.

من یک سؤال از شما دارم. آیا حق مدیرعامل نبود به مانند دیگر اعضای تیم بابت فینالیست شدن پرسپولیس پاداش بگیرد؟ غیر از این است که مدیرعامل بیشتر از همه تلاش می‌کند و زحمت می‌کشد؟ با این حال من یک ریال هم پاداش نگرفتم. حتی در سفر‌هایی که همراه تیم بودم نیز حق مأموریتم پرداخت نشد. شما خودتان مرا می‌شناسید و می‌دانید که در تمام دوران مدیریتم در پرسپولیس با ماشین شخصی خود کار‌های باشگاه را انجام می‌دادم. انصاف نیست به مسائلی پرداخته شود که اصلاً واقعیت ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی