بازدید 5035

آب پاکی مالک میلیاردر دوتیم تبریزی روی دست وزارت ورزش

کد خبر: ۹۰۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ 11 June 2019

باشگاه ماشین سازی تبریز که همچنان با مالکیت مشترک با تیم تراکتورسازی فعالیت می کند، حالا علنا برای وزارت ورزش و جوانان پیام تقابل ارسال کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، هوشنگ نصیرزاده در مورد جلسه دیروز این باشگاه برای تعیین تکلیف کادر فنی تیم ماشین‌سازی گفت: در جلسه دیروز تصمیمی گرفته نشد، چون جلسه کامل نبود و به همین خاطر این جلسه به فردا موکول شد. انتخاب سرمربی بستگی به این دارد که کدام یک به اهداف باشگاه نزدیک‌تر هستند. ما ۴ گزینه برای انتخاب سرمربیگری ماشین‌سازی داریم و از آن‌ها برنامه گرفته شده که ان‌شاءالله فردا تکلیف آن مشخص می‌شود و اعلام می‌کنیم.

نصیرزاده در مورد این‌که دوس سانتوس مدافع برزیلی که گفته می‌شود خرید ماشین‌سازی از تراکتورسازی خواهد بود، گفت: نمی‌دانم این اخبار از کجا می‌آید. من در جریان این مسئله نیستم تا امروز که با شما صحبت می‌کنم اتفاقی در این مورد نیفتاده است. وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است این انتقال از جانب مالکیت دو باشگاه صورت گرفته باشد، گفت: خبر ندارم و احتمالا این‌طور نیست. این بازیکن، بازیکن تراکتورسازی نیست و تازه آمده است. او قبلاً در تراکتور بازی می‌کرده است و به هر حال من چیزی در مورد این انتقال نمی‌دانم و چیزی معلوم نیست.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در مورد موضوع انتقال مالکیت این باشگاه گفت: مالکیت باشگاه ما هم‌چنان به قوت خودش باقی است. مالکیت باشگاه ماشین‌سازی به مالکیت استقلال و پرسپولیس بستگی دارد. آن‌ها حل شوند، برای ما هم حل می‌شود. فعلا هم وزارت ورزش هست و هم زنوزی!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان