بازدید 3346

انتقاد سالاری از افزایش بی رویه تخلفات ساخت و ساز

کد خبر: ۹۰۴۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ 09 June 2019

عضو شورای شهر تهران با اشاره به برابری تخلفاتی که در سطح مناطق و کمیسیون ماده ۱۰۰ رسیدگی می‌شود نسبت به افزایش تخلفات ساختمانی ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود که در صد و چهل و ششمین جلسه شورای شهر تهران ارائه کرد، با اشاره به وجود ساخت و ساز‌های متعددی که در شهر تهران صورت می‌گیرد، گفت: در مقابل روند تخلفات ساختمانی رو به افزایش است و آمار پرونده‌های ارجاع شده به کمیسیون ماده ۱۰۰ و پرونده‌هایی که در مناطق رسیدگی می‌شود حکایت از افزایش تخلفات دارد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تبصره ۷ ماده ۱۰۰ شهرداری مبنی بر وظایف عوامل شهرداری و ناظرین آن در حین عملیات ساخت و ساز، گفت: در این تبصره نقش عوامل و ناظرین شهرداری در فرآیند بروز تخلف از شکل‌گیری تا جلوگیری از آن درج شده است که متأسفانه این تبصره در شهرداری اعمال نمی‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تخلفات ساخت و ساز در شهرداری سهم بزرگی دارند، اظهار کرد: برای مثال در منطقه ۲ شهرداری تهران مساحت تخلفات رسیدگی شده با مساحت تخلفات رسیدگی شده در کمیسیون ماده ۱۰۰ برابری می‌کند که این وضعیت نشان از افزایش بی رویه تخلفات ساختمانی دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل