بازدید 3372
۱
گزارش «بورس تابناک» از نبض تالار شیشه‌ای حافظ؛

افت ۹۵ واحدی شاخص کل بورس در کانال ۲۲۶ هزار واحد

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز شنبه هجدهم خردادماه ۹۸، با کاهش ۹۵ واحدی معادل ۰.۰۴ درصد به رقم ۲۲۶ هزار و ۸۸۸ واحد رسید.
کد خبر: ۹۰۴۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ 08 June 2019
تابناک اقتصادیشاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز شنبه هجدهم خردادماه ۹۸، با کاهش ۹۵ واحدی معادل ۰.۰۴ درصد به رقم ۲۲۶ هزار و ۸۸۸ واحد رسید.

به گزارش بورس تابناک؛ امروز تالار شیشه‌ای در اولین روز کاری هفته، شاهد روند نزولی تعدادی از شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با کاهش ۲۷ واحدی معادل ۰.۰۴ درصد به رقم ۶۴ هزار و ۴۴۵ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز، با رشد ۸۴۱ واحدی معادل ۱.۵۷ درصد، عدد ۵۴ هزار و ۴۴۱ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۵۷۸ واحدی معادل ۱.۵۷ درصد به رقم ۳۷ هزار و ۴۴۱ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۲۸۸ واحد افزایش معادل ۰.۱۱ درصد را رقم زد و به سطح ۲۵۶ هزار و ۸۹۲ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با  ۲۸ واحد افزایش معادل ۰.۰۲ درصد به رقم ۱۶۸ هزار و ۴۹۹ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۶۴۰ واحد کاهش معادل ۰.۱۴ درصد همراه بود و عدد ۴۴۵ هزار و ۳۱۵ واحد را به نمایش گذاشت.  
 
افت ۹۵ واحدی شاخص کل بورس در کانال ۲۲۶ هزار واحد
 
در معاملات امروز بازار سرمایه، نماد معاملاتی فارس متعلق به صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۲۷۶ واحد، نماد پارس متعلق به پتروشیمی پارس با ۱۸۱ واحد، نماد بفجر متعلق به پتروشیمی فجر با ۱۱۰ واحد، نماد پارسان متعلق به گسترش نفت و گاز پارسیان با ۹۹ واحد، نماد شخارک متعلق به پتروشیمی خارک با ۷۲ واحد، نماد فملی متعلق به ملی صنایع مس ایران با ۵۷ واحد، نماد فخاس متعلق به فولاد خراسان با ۵۶ واحد و نماد دعبید متعلق به لابراتوارداروسازی دکترعبیدی با ۵۳ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.
 
در مقابل، نماد معاملاتی شنفت متعلق به نفت پارس با ۱۱۵ واحد، نماد شپدیس متعلق به پتروشیمی پردیس با ۹۰ واحد، نماد حکشتی متعلق به کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با ۷۹ واحد، نماد شیراز متعلق به پتروشیمی‌شیراز با ۵۳ واحد، نماد شیران متعلق به س. صنایع‌شیمیایی‌ایران با ۵۲ واحد، نماد پترول متعلق به گروه پتروشیمی س. ایرانیان با ۴۵ واحد و نماد جم متعلق به پتروشیمی جم با ۴۳ واحد افزایش، بیشترین تاثیر مثبت را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.
 
بر اساس این گزارش، معامله‌گران بورس امروز ۳ میلیارد و ۶۳۴ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب ۲۸۲ هزار و ۶۴۵ نوبت معامله و به ارزش یک هزار و ۱۳۶ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
 
امروز نماد‌های پربیننده معامله‌گران در بورس مربوط به شرکت‌های بانک، خودرو و گروه قطعات خودرو بوده‌اند.

نماد‌های پربیننده بورسی مربوط به بانک تجارت با قیمت نهایی هر سهم ۴۳۸ ریال، سایپا با قیمت هر سهم یک‌هزار و ۶۲۵ ریال، بانک ملت، لنت ترمز ایران، ایران خودرو، داده‌گستر عصر نوین، پارس خودرو بوده‌اند.

امروز در فرابورس ایران در پایان معاملات شاخص کل ۱۳ واحد افت کرده و به رقم ۲ هزار و ۸۹۶ واحد رسید.

ارزش روز بازار اول و دوم فرابورس ایران به بیش از ۱۶۲ هزار میلیارد تومان رسید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نزدیک هزارواحدافت کزدولی بادستکاری اوردنش بالا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی